Ihmettelyketju

  • 6 345 951
  • 38 746

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, viiksimiehiä täälläkin. Naisten, mukaanlukien oman avokin, mielipide nyt vain on aina joko vihamielinen tai vähintäänkin vittuileva. No, akat hiljaa.

Joo bitch please jne. Itse olen törmäillyt lähinnä sellaisiin naikkosiin jotka kyllä ovat viiksistä ja parrasta tykänneet. Ja kyllä, jopa kehuneet. Mutta tutkimattomia on naisten tiet (ja ajattelu maailma). Eihän niistä loppu peleissä ota selvää, hyvä jos itsekään tajuavat mitä ajattelevat. (Ei millään pahalla naisia kohtaan, arvostan teitä kovin paljon)
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ihmettelen miksi ainut Jokereita kannustava kaverini on mulkku eli täyskusipää. Piste eikä kysymysmerkki siksi että vastasin itse omaan pohdintaani.

Itse en kyllä laske kavereikseni ketään mulkkuja tai täyskusipäitä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onko YLEN Aamu-tv:llä joku päivämäärä, johon asti on pakko lähetystä tehdä ulkona? Nyt toimittajat ja vieraat ovat ymmärrettävästi olleet suurin piirtein talvitakki päällä. Jos klo 9 jälkeen on 10 astetta lämmintä, voi miettiä, kuinka kylmä on seitsemältä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En saatana ymmärrä naisia. Olen itsekin nainen, mutta nämä kaverisuhteet on ihan helvetin kummallisia välillä. Muutama päivä sit kävin kylässä kaverin tykönä, kahviteltiin ja muuta normaalia.

Noh, sitten seuraavana päivänä töissä kaveri ei puhu mulle mitään, eikä muuten kaks muutakaan tyyppiä. Puhuvat vaan jos on ihan pakko. Puheluun/viestiinkään ei vastata. Harvinaisen vittumainen tilanne - ei mitään hajua mitä on tapahtunut. Kukaan ei kerro. Ja silti pitää olla samassa paikassa 8h/päivä ja mulla on paska olo kokoaika... vittu mitä paskaa oikeasti.... saatanan saatanan saatana, miks pitää tehdä noin? Haukkusivat ees vittu päin naamaa ni voisin puolustaa itteäni...

Niin, olen siis pitänyt kyseistä ihmistä läheisenä ystävänä... mä en saatana ees keksi mitään syytä miks hylkäisin puhelut/en puhuis mitään. Noh, kukin tyylillään kai - pääasia että syyllinen (minä?) kärsii!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika normaalia akkojen käytöstä tuo. Olen vastaavia tilanteita vierestä nähnyt ja ihmetellyt, että miten ihmeessä (naiset) jaksaa tuollaista peliä. Yleensä naisten kismatilanteissa ei edes syytä tarvita tai sitä ei ole, se keksitään.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh, sitten seuraavana päivänä töissä kaveri ei puhu mulle mitään, eikä muuten kaks muutakaan tyyppiä!

Jälleen kerran on todisettu se ettei yli kolmen naisen yhteisö yksinkertaisesti voi toimia. Kaksi ja kolme kyllä mutta neljässä on joku aina liikaa...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aika normaalia akkojen käytöstä tuo. Olen vastaavia tilanteita vierestä nähnyt ja ihmetellyt, että miten ihmeessä (naiset) jaksaa tuollaista peliä. Yleensä naisten kismatilanteissa ei edes syytä tarvita tai sitä ei ole, se keksitään.
Mä oon nainen enkä käsitä. Ahdistaa ihan saatanasti ku pitää pakosta nähdä se 8h... tulee taas se sama olo kun yläasteella... ettei kukaan taho sinne ja tekee mieli vaan kadota.... ei helvetti oikeasti, sanosivat ees että mitä helvettiä olen muka tehnyt...

Jos en koita ottaa yhteyttä = Mulla ei kiinnosta
Jos koitan ottaa yhteyttä = olet säälittävä ja idiootti ku en tajua. Joo, en tajua - ihan vitun totta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Minkä ikäisiä nuo sinun kaverisi oikein ovat? Siis fyysisesti, ei henkisesti.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon nainen enkä käsitä. Ahdistaa ihan saatanasti ku pitää pakosta nähdä se 8h... tulee taas se sama olo kun yläasteella... ettei kukaan taho sinne ja tekee mieli vaan kadota.... ei helvetti oikeasti, sanosivat ees että mitä helvettiä olen muka tehnyt...

Jos en koita ottaa yhteyttä = Mulla ei kiinnosta
Jos koitan ottaa yhteyttä = olet säälittävä ja idiootti ku en tajua. Joo, en tajua - ihan vitun totta.

Noh, entäs koitat ihan rehellisesti vaan kysyä päin naamaa, että mistä vittu nyt kenkä puristaa? Mitä olen tehnyt? Ja intät vastaan niin kauan, että joku syy moiselle käytökselle löytyy.

Tuosta sinun ahdistuksesta ja ylä-asteesta tulee mieleen siskoni "kohtalo", tosin se tapahtui ala-asteella, mutta kuitenkin. Siskolla oli nimittäin helvetin rankkaa käydä koulua kun kaikki luokan tytöt vaan kiusasi, ilman mitään järkevää syytä. Se ahdistuksen määrä mikä siskon naamalta oli luettavissa! En enää muista miten se kiusaaminen laukesi, mutta yläasteella sillä oli jo helpompaa. Onneksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Noh, entäs koitat ihan rehellisesti vaan kysyä päin naamaa, että mistä vittu nyt kenkä puristaa? Mitä olen tehnyt? Ja intät vastaan niin kauan, että joku syy moiselle käytökselle löytyy.

Tuosta sinun ahdistuksesta ja ylä-asteesta tulee mieleen siskoni "kohtalo", tosin se tapahtui ala-asteella, mutta kuitenkin. Siskolla oli nimittäin helvetin rankkaa käydä koulua kun kaikki luokan tytöt vaan kiusasi, ilman mitään järkevää syytä. Se ahdistuksen määrä mikä siskon naamalta oli luettavissa! En enää muista miten se kiusaaminen laukesi, mutta yläasteella sillä oli jo helpompaa. Onneksi.
No siis kun en halua käydä tätä keskustelua kaikkien muiden naaman edessä, ja kyseiset henkilöt eivät vastaa puheluihin/viesteihin. Luuria tuli korvaan kun koitin soittaa, että mikä on vikana.

Niin, ja tuota paskaa tuli niskaan koko peruskoulu ja lukiossa "sain olla rauhassa" mutta sama jengi se sieläin pyöri kun peruskoulussa... Jotenkin pitäs saada nyt pää kasaan, että pystyy ees loppuviikon tällasta kestämään. Varmaan joo ylireagoin, mutta vanhat traumat alkaa iskeä pintaan välissä... Perkele! Olin oikeasti jo niin onnellinen kun luulin että kaikki se epävarmuus olisi oli mennyttä aikaa... nyt se taas iskee sit.

Niin, ja ihan aikuisia kaikki nämä ihmiset ovat.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No siis kun en halua käydä tätä keskustelua kaikkien muiden naaman edessä, ja kyseiset henkilöt eivät vastaa puheluihin/viesteihin. Luuria tuli korvaan kun koitin soittaa, että mikä on vikana.

Niin, ja tuota paskaa tuli niskaan koko peruskoulu ja lukiossa "sain olla rauhassa" mutta sama jengi se sieläin pyöri kun peruskoulussa... Jotenkin pitäs saada nyt pää kasaan, että pystyy ees loppuviikon tällasta kestämään. Varmaan joo ylireagoin, mutta vanhat traumat alkaa iskeä pintaan välissä... Perkele! Olin oikeasti jo niin onnellinen kun luulin että kaikki se epävarmuus olisi oli mennyttä aikaa... nyt se taas iskee sit.

Niin, ja ihan aikuisia kaikki nämä ihmiset ovat.

No höh :/ Siskoni on käynyt samat paskat läpi kuin sinä, niin tiedän kyllä miten veemäistä se elämä silloin on! Olin kyllä itsekin koulukiusattu amiksessa, mutta meillä miehillä se on erilaista. Mulla se paskan nieleminen kesti vuoden päivät ja sit lopulta kasetti levisi sen kiusaajan suuntaan ja tappelulla selvitettiin. Turpaanhan siinä tuli ja kaverit sitten "kosti" sen laittamalla äijän levyksi. Ei kiusattu enää.

Ja koska olet kokenut peruskoulussa vastaavaa mitä nyt, niin on luonnollista, että nyt vanhat paska-asiat tulee mieleen. Kiusallinen tilanne! Jotenkinhan tuo pitää purkaa ja mieluiten mahd. nopeasti, koska muuten asiat sinun pään sisällä paisuu ja paisuu kun joutuu elämään epätietoisuudessa. Sitä alkaa miettimään kaikenlaista, sellainen ihminen on.

Naiset on hemmetin vaikeita käsiteltäväksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Naiset on hemmetin vaikeita käsiteltäväksi.
Niin, no siis eihän nuo nyt varsinaisesti mulle mitään ikävääkään sano. Lähinnä epämiellyttävää kun on se "noi ei haluu mua tänne"-fiilis. Noh, sinnillä vaan. Siinäpä ovat. Ihmetyttää vaan, että mitä ne itse tuntevat tuolla saavuttavan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Niin, no siis eihän nuo nyt varsinaisesti mulle mitään ikävääkään sano. Lähinnä epämiellyttävää kun on se "noi ei haluu mua tänne"-fiilis. Noh, sinnillä vaan. Siinäpä ovat. Ihmetyttää vaan, että mitä ne itse tuntevat tuolla saavuttavan.

Noh, niistäpä ei tarvitse välittää. Itsepä kuluttavat energiaansa jonninjoutavuuksiin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Hieman ristiriitaista?

"Ilmavirtaukset ovat kuljettaneet Venäjältä eteläiseen Suomeen miljardeja harvinaisia isonokkosperhosia."

Uutisessa kyllä lukee, että 1990-luvulla ollut vain puolisen sataa, mutta silti.

Uutinen.

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Ihmettelen logiikkaa, ei vaan avaudu.

Radio Cityn radiomainostusta mainostavissa mainoksissa kehutaan kuinka paperiset mainokset ovat luettavissa missä vaan, milloin vaan, mutta ovat huomenna vain kalankääreenä. Radiomainokset eivät kuitenkaan kulu eivätkä häviä. En tajua. Juurihan tuo mainos hävisi. Sitä ei ole. Kuullakseni sen uudestaan, minun pitää naulata korvani kiinni radiovastaanottimeen. Sen sijaan paperinen mainos ei häviä ennen kuin hävitän sen. Minun mielestä radiomainos on maailman turhin mainos. Mikään niistä ei jää päähän, paitsi noin tyhmät.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä ihmettelen sellaista asiaa, joka täällä jatkoajassakin on yllättävän yleistä, eli toivotaan seurasta lähteneelle pelaajalle paljon onnistumisia jossain toisessa liigaseurassa seurasiirron aikana.

Ymmärtäisin tämän, jos pelaaja siirtyy vaikkapa NHL:ään tai vaikka Eurooppaan pelaamaan, että toivottavasti onnistuu ja lunastaa potentiaalinsa, mutta että toivottaisin seurastani lähtevälle pelaajalle johonkin toiseen liigaseuraan paljon pisteitä isommalla vastuulla yms yms. Kyllä mua ainakin vituttaisi jos pelaaja X pelaisi omassa seurassa jämäminuuteilla ja sen jälkeen toivotellaan vaikka Saipaan hyvät jatkot ja sitten X lyö siellä läpi. Ei se ole enää oman seuran mies niin minkä takia sille pitää vielä niin paljon lähetellä kannustuksia mukanaan. Pieni asia, mutta ihmettelen.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Savolaisten ja vissiin yleensäkin itä-suomalaisten säännöllinen dissaaminen. Mitähän pahaa nekin on muka tehneet?
Minä taas olen aina ihmetellyt mitä pahaa rantaruåttalaiset ovat tehneet.
 

motamoro

Jäsen
Minä taas olen aina ihmetellyt mitä pahaa rantaruåttalaiset ovat tehneet.

Tai mitä pahaa turkulaiset ovat tehneet? Lapissa kaveri meinasi saada tamperelaiselta nakkikiskalla turpaan pelkästään sen takia, että oli Turusta. "Toi puhuu Turun murretta, vedä sitä turpaan".

Pavlikovskyn viestistä tuli mieleen, että minulle ei avaudu miten jonkun lempijoukkueina voi olla esim. TPS, SaiPa, Chicago. Tai Philadelphia, Anaheim, Hokki. Eli kaksi joukkuetta samasta sarjasta. Muutenkin on aavistuksen arveluttavaa, että suosikkijoukkueita on enemmän kuin 1, mutta eri sarjoista otettuina tuon jotenkin kierolla tavalla ymmärrän.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En ilmeisesti saisi kannattaa Athleticia, kun pelaavat HJK:ta vastaan. Athletic on kuitenkin suosikkiseura.

Ihme juttu, aina pitäisi muka suomalaisia kannattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös