ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Puhelin vasemmassa ja avaimet oikeassa. Rapussi olkalaukussa, samoin kalenteri, duunikamat ja muut avaimet. Näin sen pitää mennä.
Mitä vyölaukussa sitten on?
Puhelin vasemmassa ja avaimet oikeassa. Rapussi olkalaukussa, samoin kalenteri, duunikamat ja muut avaimet. Näin sen pitää mennä.
Mitä vyölaukussa sitten on?
Vyölaukkua en käytä, mutta olkalaukku on hyvä. Vyölaukku on juntti, olkalaukku on jees. Kierrätysmateriaaleista tehty vielä tuo mun omani. Tykkään siitä.Mitä vyölaukussa sitten on?
Vyölaukkua en käytä, mutta olkalaukku on hyvä. Vyölaukku on juntti, olkalaukku on jees. Kierrätysmateriaaleista tehty vielä tuo mun omani. Tykkään siitä.
Peukalosormus on toki peukalossa. Teillä se on varmaan munan ympärillä?
Teillä se on varmaan munan ympärillä?
Omani on tietysti poikaystäväni munan ympärillä, se kutittaa mukavasti. Tämä oli muuten jo toinen kerta kahteen päivään kun olet osoittanut kiinnostusta (pientä) penistäni kohtaan. Tsekkaa yv:t, laitan foton.
Noniin, nyt tätä samaa paskaa on jatkunut kohta kaksi viikkoa. Päätä särkee, vituttaa ja ahdistaa. Varmaan sain mitä ansaitsin ja rangaistus kamalasta teosta (jota en edelleenkään tiedä) alkais jo pikkuhiljaa riittää. Voi helvetin helvetti, kuitenki joka päivä pakko nähdä ja olis muka pakko tehdä yhteistyötäkin. Eivät vaan ole yhteistyökykyisiä mun kanssa.En saatana ymmärrä naisia. Olen itsekin nainen, mutta nämä kaverisuhteet on ihan helvetin kummallisia välillä. Muutama päivä sit kävin kylässä kaverin tykönä, kahviteltiin ja muuta normaalia.
Noh, sitten seuraavana päivänä töissä kaveri ei puhu mulle mitään, eikä muuten kaks muutakaan tyyppiä. Puhuvat vaan jos on ihan pakko. Puheluun/viestiinkään ei vastata. Harvinaisen vittumainen tilanne - ei mitään hajua mitä on tapahtunut. Kukaan ei kerro. Ja silti pitää olla samassa paikassa 8h/päivä ja mulla on paska olo kokoaika... vittu mitä paskaa oikeasti.... saatanan saatanan saatana, miks pitää tehdä noin? Haukkusivat ees vittu päin naamaa ni voisin puolustaa itteäni...
Niin, olen siis pitänyt kyseistä ihmistä läheisenä ystävänä... mä en saatana ees keksi mitään syytä miks hylkäisin puhelut/en puhuis mitään. Noh, kukin tyylillään kai - pääasia että syyllinen (minä?) kärsii!
Oletko miettinyt kokeilla tuollaista tuossa teidän käytössä.
Pelastat maailman nasselaukulla. Kuinka söpöä.
Peukalosormus on toki peukalossa. Teillä se on varmaan munan ympärillä?
Omani on tietysti poikaystäväni munan ympärillä, se kutittaa mukavasti. Tämä oli muuten jo toinen kerta kahteen päivään kun olet osoittanut kiinnostusta (pientä) penistäni kohtaan. Tsekkaa yv:t, laitan foton.
Obi-van taitaa haluta käyttökokemuksia ;)En ole kokeillut, en varmaankaan luota vielä poikaystävääni tarpeeksi kokeillakseni.
Obi-van taitaa haluta käyttökokemuksia ;)
Tähän asti olen pärjännyt kierrekorkillisilla oluilla
Tykkäät kuitenkin, pukamathan vaan pitkittää nautintoa. Vai feikkaatko paskalla käydessäsi? Siksikö olet alkanut sulkea oven?Ja peräpukamat on usein perua siitä kun benicion kanssa ollaan pantu, ja pienen peniksensä takia olen joutunut tekemään paljon vastatyötä heiluttamalla persettä vastapalloon, tämä tuntuu aiheuttavan herkästi pukamia.
Obi voi kysellä sampiolta lisätietojani, hän toimikoon siis ns. middle manina (pun intended).Obi-van taitaa haluta käyttökokemuksia ;)
Obi-van taitaa haluta käyttökokemuksia ;)
Ai Steve Downien, vai?En tiedä, että mitä haluaa, mutta kovin on erikoista meininki täällä. Elämää suurempia juttuja ja meno kuin downien kesäleirillä.
Vai kruunukorkkisilla?
En mä, mutta kumihabat vois hankkia. Sit voisin pelotella duunissa kaikkia ilkimyksiä \o/En tiedä, että mitä haluaa, mutta kovin on erikoista meininki täällä. Elämää suurempia juttuja ja meno kuin downien kesäleirillä.
Oletko kumitissejä meinannut hankkia?
Ai Steve Downien, vai?
En mä, mutta kumihabat vois hankkia. Sit voisin pelotella duunissa kaikkia ilkimyksiä \o/
Kaikilla naisilla on tissikompleksi. Aina!No joo. Jotenkin kuvittelin, että toi nimimerkki kertoo jostain tissikomplekseista, mutta kai se on vaan numero.
Ihmettelen, miten te pidätte puhelinta vasemmassa taskussa, oletteko te vasenkätisiä? Ettekö te tiedä lainalaisuuksia? Puhelin oikeassa taskussa ja rahapussi vasemmassa. Lisäksi herrasmiehillä on aina vasemmassa lahkeessa.