Ihmettelyketju

  • 6 369 631
  • 38 785

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen, miten puhelin tuntuu soivan (värisevän) taskussa, vaikka siellä ei ole puhelinta ollenkaan. Pidän kyllä puhelinta usein taskussa ja värinällä, mutta väärää viestiä tulee yllättävän usein ja silloinkin, kun kännykkää ei ole edes mukana.
Sama vika, siellä se tuntuu tärisevän välillä vasemmassa housuntaskussa, vaikka mitään viestiä tai soittoa ei ole tullut tai jopa niin että luuri on aivan muualla kuin taskussa.

Sama soittoäänen kanssa, What I´ve Done on mukamas lähtenyt viime vuosina varmaan kymmeniä kertoja taskussa vaimeasti soimaan, vaikka puhelimessa ei oikeasti tapahdu mitään. Ja imuroidessa usein on ihan varma että kuulee ne tutut alkutahdit eteisen lipaston päältä, mutta siellähän se puhelin on ihan hiljaa.

Jännästi sitä aistit kehittää jotain herkkyyksiä noille jutuille.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ihmettelen, miten te pidätte puhelinta vasemmassa taskussa, oletteko te vasenkätisiä? Ettekö te tiedä lainalaisuuksia? Puhelin oikeassa taskussa ja rahapussi vasemmassa. Lisäksi herrasmiehillä on aina vasemmassa lahkeessa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Puhelin vasemmassa ja avaimet oikeassa. Rapussi olkalaukussa, samoin kalenteri, duunikamat ja muut avaimet. Näin sen pitää mennä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä vyölaukussa sitten on?
Vyölaukkua en käytä, mutta olkalaukku on hyvä. Vyölaukku on juntti, olkalaukku on jees. Kierrätysmateriaaleista tehty vielä tuo mun omani. Tykkään siitä.

Peukalosormus on toki peukalossa. Teillä se on varmaan munan ympärillä?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vyölaukkua en käytä, mutta olkalaukku on hyvä. Vyölaukku on juntti, olkalaukku on jees. Kierrätysmateriaaleista tehty vielä tuo mun omani. Tykkään siitä.

Peukalosormus on toki peukalossa. Teillä se on varmaan munan ympärillä?

Pelastat maailman nasselaukulla. Kuinka söpöä.

Josa tuli mieleen ihmettely. Kuinka neroja Varustelekan kaverit voi olla?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Teillä se on varmaan munan ympärillä?

Omani on tietysti poikaystäväni munan ympärillä, se kutittaa mukavasti. Tämä oli muuten jo toinen kerta kahteen päivään kun olet osoittanut kiinnostusta (pientä) penistäni kohtaan. Tsekkaa yv:t, laitan foton.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Omani on tietysti poikaystäväni munan ympärillä, se kutittaa mukavasti. Tämä oli muuten jo toinen kerta kahteen päivään kun olet osoittanut kiinnostusta (pientä) penistäni kohtaan. Tsekkaa yv:t, laitan foton.

Mulla on sellainen peukalosormus jossa on pullonavaaja. Oletko miettinyt kokeilla tuollaista tuossa teidän käytössä.

"himmaas hetkeks niin avaan oluen"
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En saatana ymmärrä naisia. Olen itsekin nainen, mutta nämä kaverisuhteet on ihan helvetin kummallisia välillä. Muutama päivä sit kävin kylässä kaverin tykönä, kahviteltiin ja muuta normaalia.

Noh, sitten seuraavana päivänä töissä kaveri ei puhu mulle mitään, eikä muuten kaks muutakaan tyyppiä. Puhuvat vaan jos on ihan pakko. Puheluun/viestiinkään ei vastata. Harvinaisen vittumainen tilanne - ei mitään hajua mitä on tapahtunut. Kukaan ei kerro. Ja silti pitää olla samassa paikassa 8h/päivä ja mulla on paska olo kokoaika... vittu mitä paskaa oikeasti.... saatanan saatanan saatana, miks pitää tehdä noin? Haukkusivat ees vittu päin naamaa ni voisin puolustaa itteäni...

Niin, olen siis pitänyt kyseistä ihmistä läheisenä ystävänä... mä en saatana ees keksi mitään syytä miks hylkäisin puhelut/en puhuis mitään. Noh, kukin tyylillään kai - pääasia että syyllinen (minä?) kärsii!
Noniin, nyt tätä samaa paskaa on jatkunut kohta kaksi viikkoa. Päätä särkee, vituttaa ja ahdistaa. Varmaan sain mitä ansaitsin ja rangaistus kamalasta teosta (jota en edelleenkään tiedä) alkais jo pikkuhiljaa riittää. Voi helvetin helvetti, kuitenki joka päivä pakko nähdä ja olis muka pakko tehdä yhteistyötäkin. Eivät vaan ole yhteistyökykyisiä mun kanssa.

Löisivät ees turpaan ja sanoisivat mikä on vialla - pää hajoaa kohta. Vittu mitä paskaa!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oletko miettinyt kokeilla tuollaista tuossa teidän käytössä.

En ole kokeillut, en varmaankaan luota vielä poikaystävääni tarpeeksi kokeillakseni.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Peukalosormus on toki peukalossa. Teillä se on varmaan munan ympärillä?

Mä pujotan peukalosormuksen joskus peräpukamaan. Ja peräpukamat on usein perua siitä kun benicion kanssa ollaan pantu, ja pienen peniksensä takia olen joutunut tekemään paljon vastatyötä heiluttamalla persettä vastapalloon, tämä tuntuu aiheuttavan herkästi pukamia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Omani on tietysti poikaystäväni munan ympärillä, se kutittaa mukavasti. Tämä oli muuten jo toinen kerta kahteen päivään kun olet osoittanut kiinnostusta (pientä) penistäni kohtaan. Tsekkaa yv:t, laitan foton.

Ei kiitos, mulla ei ole niin tehokasta suurennuslasia, jotta saisin siitä kuvasta selvää. Noin muuten en ole kenenkään peukalokorun käytöstä erityisen kiinnostunut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olikohan Napoleonillakin peukalosormus väärässä paikassa.

Tuleeko sormuksestani nyt meemi?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja peräpukamat on usein perua siitä kun benicion kanssa ollaan pantu, ja pienen peniksensä takia olen joutunut tekemään paljon vastatyötä heiluttamalla persettä vastapalloon, tämä tuntuu aiheuttavan herkästi pukamia.
Tykkäät kuitenkin, pukamathan vaan pitkittää nautintoa. Vai feikkaatko paskalla käydessäsi? Siksikö olet alkanut sulkea oven?

Obi-van taitaa haluta käyttökokemuksia ;)
Obi voi kysellä sampiolta lisätietojani, hän toimikoon siis ns. middle manina (pun intended).
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En tiedä, että mitä haluaa, mutta kovin on erikoista meininki täällä. Elämää suurempia juttuja ja meno kuin downien kesäleirillä.

Oletko kumitissejä meinannut hankkia?
En mä, mutta kumihabat vois hankkia. Sit voisin pelotella duunissa kaikkia ilkimyksiä \o/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös