ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Tuskin opettaja joi mun tulevaisuudessa tulevan flunssan vuoksi?!
Totta, tuskin.
Tuskin opettaja joi mun tulevaisuudessa tulevan flunssan vuoksi?!
Olemme sivulla 666. Kaikki tälle sivuluvulle kirjoittavat ovat saatananpalvojia, itse en kuitenkaan ole.
Asuessani kerrostalossa, soittelin huoltoyhtiölle vastaavassa asiassa(ulosteet olivat hississä). Huoltoyhtiön kaiffari korjasi mulle myöhemmin, että ei ollut koiran paskaa, vaan ihmisen. En sitten tiedä, mistä sen paskan lähteen selvittivät.Jonkun koira oli paskonut ja kussut kerrostalomme rappukäytävään kolme päivää sitten, eikä jälkiä ole vieläkään siivottu, vaikka asiasta on ilmoitustaulullakin mainittu hyvin kiukkuisin sanakääntein. Aikamoinen mulkku saa olla, ettei elukkansa jätöksiä viitsi siivota. En vaan voi ymmärtää.
Asuessani kerrostalossa, soittelin huoltoyhtiölle vastaavassa asiassa(ulosteet olivat hississä). Huoltoyhtiön kaiffari korjasi mulle myöhemmin, että ei ollut koiran paskaa, vaan ihmisen. En sitten tiedä, mistä sen paskan lähteen selvittivät.
Selvä homma. En omista koiraa enkä ole kauheasti niiden paskoja tutkinut, joskus pessyt oon sitä kengänpohjasta...Kyllä koiran paskan ja ihmisen paskan erottaa helposti. Sen verran tullut työssä pelattua paskan kanssa, että kyllä ne erilaiselta haisee. Tämä ei edes ole mikään supertaito kuten laserkatse, vaan uskon suurimman osan ihmisistä jopa erottavan hajusta nämä toisistaan. Ainakin uskoisin niin. Ainakin jos omistaa koiran.
Ihmettelin tuossa eilen kun grillasin makkaraa, että mikä helvetin kohina kuuluu jostakin lähistöltä. Kuulosti kuin jollakin kosanilla olisi poltettu roskia, aika voimakkaasti kuitenkin. Siitä hetken päästä helvetillinen pallo nousi esiin läheisen talon ja metsikön takaa ja sieltä nousi kuumailmapallo. Kohina kuului siis tästä, kun laittoivat liekkiä päälle.
Tuo muuten on hyvin hämmentävä ääni, jos ei tiedä, mistä on kyse.*snip*
Hah, seurasin samaa näytöstä kaverin parvekkeelta. Hankalalta tosiaan näytti ja aika pienellä pelivaralla näin maallikon näkökulmasta mentiin, mutta kyllä se sieltä lopulta kohosi.No se siitä sitten nousi, jonkin verran ja alkoi laskea aika voimakkaasti. Olin varma, että osuu seuraaviin kerrostaloihin. Ilmeisesti ei kuitenkaan sattunut mitään, koska ei tainnut missään lukea asiasta. Paljoa ei kyllä voinut ilmaa jäädä väliin. Tämä tapahtui siis Helsingissä.
Omia lempiohjelmia tämä suurin pudottaja mikä paraikaa tulee kolmoselta, ihmettelen kuinka koville otti kun erään kilpailijan veli kuoli. Oli oikeasti tuskaista katsoa telkkarista tuollaista tuskaa mitä toinen kokee mutta samalla tuli hieno fiilis kun kilpailija silti vääntää ja pistää parastaan plus sitten iso tunteiden purkaus perään.
Okei joo on tv-hömppää mutta sama se.
Ihmettelen miksi ainut Jokereita kannustava kaverini on mulkku eli täyskusipää. Piste eikä kysymysmerkki siksi että vastasin itse omaan pohdintaani.
Omia lempiohjelmia tämä suurin pudottaja mikä paraikaa tulee kolmoselta, ihmettelen kuinka koville otti kun erään kilpailijan veli kuoli. Oli oikeasti tuskaista katsoa telkkarista tuollaista tuskaa mitä toinen kokee mutta samalla tuli hieno fiilis kun kilpailija silti vääntää ja pistää parastaan plus sitten iso tunteiden purkaus perään.
Okei joo on tv-hömppää mutta sama se.
Mitä vikaa on viiksissä?
Ei käsittääkseni mitään?
Terv.
viiksikäsmies jolla myös partaa löytyy, mutta sitähän tässä ei kysytty.
Joo, viiksimiehiä täälläkin. Naisten, mukaanlukien oman avokin, mielipide nyt vain on aina joko vihamielinen tai vähintäänkin vittuileva. No, akat hiljaa.