Ihmettelyketju

  • 6 355 647
  • 38 764

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voin kuvitella että pik proterista puhuvien maalaisten rallienglannissa on kampperikulma. Menee samaan sarjaan pitsan kanssa.

Ihmettelen, että mikä vittu on kamppeerikulma ja mitä väliä sillä on miten se kirjoitetaan? Saatika lausutaan? Vitun rallikansa, mitä ei edes olla enää.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Voin kuvitella että pik proterista puhuvien maalaisten rallienglannissa on kampperikulma. Menee samaan sarjaan pitsan kanssa.

Minulla ainakin on sellainen mielikuva, että kielitoimisto suosii muotoa pitsa pizzan sijaan. Toki sofistikoituneesti kaikkia maailman kieliä lausuva espoolaisintellektuelli osaa sanoa tuonkin ruokatuotteen nimen täydellisesti.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Oikeassa olet. Ihmettelen miksi kielitoimiston pitää väkisin "suomentaa" kaikki. Miksei pizza voi olla suomeksi pizza?

Ohjenuorana suomen kielessä on, että sanat pitäisi kirjoittaa siten, kuten ne lausutaankin, joten tältä osin tuo pitsa olisi varsin johdonmukainen muoto. Sen lisäksi nuo täkäläiset pitsat muistuttavat italialaisia esikuviaan niin vähän, että oma nimikin lienee paikallaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelen että alkaakohan minulla muisti heittämään pahasti vai elänkö minä tietämättäni jotain kaksoiselämää monen persoonan toimesta, kun tässä viime aikoina on tullut hirveän paljon esim. liikenteessä ja kaupoissa vastaan ihan tuntemattoman näköistä porukkaa jotka tervehtivät minua. Minulla ei ole ollut aavistustakaan ketä nuo ihmiset ovat mutta tervehtivät minua ihan kuin olisin heille tuttu. Alkaako minulla saatana oikeasti pää pehmenemään vai mikähän tässä nyt on?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Minua on ihmetyttänyt jo pitkään tämä jokereiden tv-mainos. Sen lopussa Vesa-Matti Loiri sanoo: "Hei joku jokerit... v***u."

Miksi jokerit on halunnut ottaa Veskun dissaamaan joukkuettaan tuohon mainoksen päätökseksi? Lisäksi näkyi tuossa juna-asemalla olevan kuva, jossa Vesku on varsin turpaansasaaneen näköinen ja kuvan alareunassa lukee "Minä, me, jokerit" (tai narrinnaama siinä taisi olla, eikä tekstiä "jokerit"). Onko tällä yritetty kuvata jokereiden joukkuetta vai jokereiden fania?

Maksettiinko Veskulle noista hommista jotain?
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minulla ei ole ollut aavistustakaan ketä nuo ihmiset ovat mutta tervehtivät minua ihan kuin olisin heille tuttu. Alkaako minulla saatana oikeasti pää pehmenemään vai mikähän tässä nyt on?
Olisiko kenties kyse siitä, että tapakulttuurin mukaisesti on kohteliasta tervehtiä vanhemman sorttisia ihmisiä. Oletko tullut vanhaksi?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisiko kenties kyse siitä, että tapakulttuurin mukaisesti on kohteliasta tervehtiä vanhemman sorttisia ihmisiä. Oletko tullut vanhaksi?

Tuo olisi kyllä oikeastaan ihan hyvä selitys jos nämä tervehtijät olisivat selvästi nuorempia, mutta kun ovat olleet samaa ikäluokkaa tai sitten vanhempia. Ettei vaan sitten olisi niin että katsovat minun "liittyneen joukkoonsa" ja toivottelevat tervetulleeksi tervehtimällä?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ihmetyttää hiukan tuo Mille naurat juuri nyt-ketjun meno. Noh, kaippa tuo sitten on niin mielenkiintoista. Eli sinällään en ihmettele (niin paljon) noita yv:n ruinaajia, kuin koko jutun aloittajia ja lietsojia.

Miksi helvetissä edes kirjoittaa tälle palstalle jos saa ainoan intonsa siitä, että pystyy paljastamaan yhden moden? Mitä vittua? Joku tutzba heiluu ketjusta toiseen muna pystyssä huutamassa kuinka nyt löytyy screenshottia, varmaan sitten kotona yv:t huutaa kun pitää oikein kytätä kuka seuraavaksi kysyy.

Mitähän tuolla siis saavutetaan? Jotain pientä egon nostoa?
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmetyttää hiukan tuo Mille naurat juuri nyt-ketjun meno. Noh, kaippa tuo sitten on niin mielenkiintoista. Eli sinällään en ihmettele (niin paljon) noita yv:n ruinaajia, kuin koko jutun aloittajia ja lietsojia.

Miksi helvetissä edes kirjoittaa tälle palstalle jos saa ainoan intonsa siitä, että pystyy paljastamaan yhden moden? Mitä vittua? Joku tutzba heiluu ketjusta toiseen muna pystyssä huutamassa kuinka nyt löytyy screenshottia, varmaan sitten kotona yv:t huutaa kun pitää oikein kytätä kuka seuraavaksi kysyy.

Mitähän tuolla siis saavutetaan? Jotain pientä egon nostoa?

Minuakin ihmetyttää tuo tutzban pakkomielle moderaattorien nimimerkkeihin, mutta kyllä tuo yhden modenickin paljastuminen on sen verran harvinainen ja hauska juttu, että tuon ketjun meno on ymmärrettävää ja jopa suotavaa. Eihän tätä palstaa jaksaisi, jos koko ajan olisi vyö otsalla. Ymmärrän kyllä sinänsä moderaattorien mahdollisen vitutuksen, mutta suosittelisin ottamaan huumorilla. Ei tää oo niin vakavaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä ihmettelen että miten jotakuta voi edes kiinnostaa ketä tuolla moderaattorit -nimimerkin takana touhuaa. Ihan vitun sama, ei vaikuta minun kirjoitteluuni tai elämääni millään tavalla. Pääasia että siivoavat palstalta kaikki typeryydet ja asiattomuudet pois.
 

tutzba

Jäsen
Miksi helvetissä edes kirjoittaa tälle palstalle jos saa ainoan intonsa siitä, että pystyy paljastamaan yhden moden? Mitä vittua? Joku tutzba heiluu ketjusta toiseen muna pystyssä huutamassa kuinka nyt löytyy screenshottia, varmaan sitten kotona yv:t huutaa kun pitää oikein kytätä kuka seuraavaksi kysyy.

Missä eri ketjuissa olen maininnut, että minulla on screenshot? Tai no säästetään sinua viestien selaamiselta ja vastataan itse.

1) Modeketjuun totesin, että onneksi joku fiksu on keksinyt Prt Sc -napin.
2) Mille naurat juuri nyt? -ketjuun totesin, että laita sähköpostiosoite yv:llä jos haluat nähdä kuvan.

No okei, ketjuja oli kaksi joten kyllähän minä olen heilunut ketjusta toiseen.

Lisäksi tämä

Niin, minuahan ei naurata lainkaan se, että joku on muokannut vahingossa omalla nimellään vaan tuo peittelyoperaatio. Tosimies olisi tullut reilusti esille ja sanonut, että ohhoh nyt kävi näin ja sen jälkeen elämä olisi jatkunut.

saattaa selventää mielipidettäni asiaan. Lisäksi muita mielipiteitäni voi lukea Jatkoajan modeketjusta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihmetyttää hiukan tuo Mille naurat juuri nyt-ketjun meno. Noh, kaippa tuo sitten on niin mielenkiintoista. Eli sinällään en ihmettele (niin paljon) noita yv:n ruinaajia, kuin koko jutun aloittajia ja lietsojia.

Miksi helvetissä edes kirjoittaa tälle palstalle jos saa ainoan intonsa siitä, että pystyy paljastamaan yhden moden? Mitä vittua? Joku tutzba heiluu ketjusta toiseen muna pystyssä huutamassa kuinka nyt löytyy screenshottia, varmaan sitten kotona yv:t huutaa kun pitää oikein kytätä kuka seuraavaksi kysyy.

Mitähän tuolla siis saavutetaan? Jotain pientä egon nostoa?

Piirit ovat niin pienet, että tänne kirjoittavat norminickit, eli ei modet tietävät monesti, mikä meininki Moderaattoreiden taakse piiloutuu. Tiedän varmasti, että yksi nick jota itse pidän palstan pahimman pään provoilijana on mode ja istuu muuten melko harvoin pekassa.

Ja kun tämä on kait ainoa paikka jossa mode ei ole julkinen. Miksi ihmeessä?
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Piirit ovat niin pienet, että tänne kirjoittavat norminickit, eli ei modet tietävät monesti, mikä meininki Moderaattoreiden taakse piiloutuu.

Jep, ja kuten sinä(kin) taisit aiemmin kirjoittaa, ei tartte ihmetellä miksi muutaman nimimerkin jatkuvaan trollaamiseen, mainostamiseen, henkilökohtaisuuksiin yms. ei useimmiten puututa (kuin korkeintaan turenkitason poikakerhoviestejä itse perään kirjoittamalla).
Homman mittasuhteet ovat karanneet hiukka käsistä eikä sen tärkeys muutenkaan ole edes nettimaailmanparannuslistalla kärkipäässä... mutta palstan tasoa pari rukkausta modepuolen toimiin parantaisi kummasti.

Kyllä tuo yhden modenickin paljastuminen on sen verran harvinainen ja hauska juttu, että ketjun meno on ymmärrettävää ja jopa suotavaa. Eihän tätä palstaa jaksaisi, jos koko ajan olisi vyö otsalla. Ymmärrän kyllä moderaattorien mahdollisen vitutuksen, mutta suosittelisin ottamaan huumorilla. Ei tää oo niin vakavaa.

Ja pakkohan se on myöntää, että kuuluisa julianassange-kuvakaappaus koottuine kuitteineen nauratti hetken vilpittömästi:).
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minä ihmettelen että miten jotakuta voi edes kiinnostaa ketä tuolla moderaattorit -nimimerkin takana touhuaa.

Se on kato tää BB-aikakausi kun halutaan nähdä sinne kaiken taakse.

Jos täälläkin olisi linkki, jossa moderaattorien nimimerkit paljastettaisiin parin euron tekstarimaksulla niin tuhannet käyttäjät painaisivat nappulaa. Veikkaan, että sinä mukaan lukien. Tai en mä tiedä paljonko tuollaiset tirkistelyt ja BB-jutskat sua yleisellä tasolla kiinnostaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuskinpa. BB:tä kyllä katson mutta Jatkoajan moderaattoreiden henkilöllisyys ei kiinnosta pienimmässäkään määrin.

Jos tähän tietoon olisi mahdollisus niin uskon, että käyttäisit sen kortin. Nyt ei varmaan kiinnostakaan koska tilaisuutta ei ole tähän.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mää ihmettelen kauhiast tämän päiväst hulabaloota moderaattoreiden nimimerkeistä ja toimintatavoista. Jollei jotakuta kiinnosta,niin so? Maassa maan tavalla jne...

Aletaan nyt seuraamaan alkavaa kiekkokautta, sitä vartenhan tämä keskustelupalsta on olemassa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mää ihmettelen kauhiast tämän päiväst hulabaloota moderaattoreiden nimimerkeistä ja toimintatavoista. Jollei jotakuta kiinnosta,niin so? Maassa maan tavalla jne...

Aletaan nyt seuraamaan alkavaa kiekkokautta, sitä vartenhan tämä keskustelupalsta on olemassa.

Erittäin kiva ja diplomaattinen kirjoitus, josta kellään ei voi tulla paha mieli.

Näin teemme...lätkää alamme seuraamaan ja muut asiat jääkööt. Koitan itsekin jättää pois turhat ja kantaaottavat (usein provosoivat) mielipiteet. Ei siis hulabaloota.

Tosin liigan alettua otteluketjuissa se suurin paska kirjoitetaan eli mennään näillä.

Nimimerkillä, Lukko-Ässät
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ihmettelen suuresti sitä miksi eräskin ketju on ollut niin kauan aikaa lukossa. Tässä olisi muutakin naurettavaa kuin se koripallon kokoinen herne joka on joutunut moderaattoreiden kollektiiviseen sieraimeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös