Nyt täytyy kyllä ihmetellä toisesta keskustelusta poimittua asiaa. Miten henkilöllä, joka opiskelee päätoimisesti, saa opintotukea, asuu vanhempiensa luona ja maksattaa heillä vuokran ja muut asumiskulut, on silti rahavaikeuksissa? Siinä on jotenkin sellainen yhtälö, ettei sitä ilman ilkeitä ajatuksia pysty selittämään.
Pyydän jo etukäteen asianosaiselta kirjoittajalta anteeksi, kun toistamiseen otan murheesi tulilinjalle. Tämä ei kuitenkaan ole henkilökohtaista, saatikka vittuilua, mutta kovasti vaan ihmetyttää.
Ihmetellä täytyy että vitsiketjuun ilmestyy alta vuorokauden ensimmäisiä Jaroslavin lento-onnettomuutta käsitteleviä vitsejä. Ja helvetin huonoja sellaisia vielä.
En mä nyt sano että tässä tarvitsee mitään surukulkueita järjestää, mutta eikö vaikka kohteliaisuuden vuoksi vois tuollaiset jutut pitää ihan itsellä..
Ihmettelen tätä Kaisa Rastimo Janne Paalijärvi tapausta, jos lainaa kokonaisuudessaa toisen kirjoittamaa tekstiä netissä, niin miten se saadaan käännettyä kunnianloukkaukseksi, jossa esitetään valheellista tietoa?
Ihmetellä täytyy että vitsiketjuun ilmestyy alta vuorokauden ensimmäisiä Jaroslavin lento-onnettomuutta käsitteleviä vitsejä. Ja helvetin huonoja sellaisia vielä.
Ei, kun se on jotenkin niin vitun hauskaa ja trendikästä. Toki huumori on yksi keino lievittää surua, mutta en jaksa uskoa, että siitä on kyse noissa vitseissä.
Tai sitten kyseessä on vain yksi huumorin muodoista, joka uppoaa tiettyyn kohde ryhmään, kuten meikäläiseen. Tosin nämä kyseisen tapauksen johdosta tulleet vitsit on järjestäen todella huonoja ja väkisin väännettyjä, kalsarikänni-ketjussa taisi olla yksi hauska letkautus....
...Itselle ainakin vitsi uppoaa parhaiten silloin, kun se käsittelee tarpeeksi tabua aihetta, mutta ampuu ylitse sen verran että siitä ymmärtää että kyseessä on huumoria. Se koska ja missä näitä kannataa viljellä on jokaisen oman harkintakyvyn mukaista, mutta mielestäni vitsi-ketju on tällä foorumilla sopiva paikka.
Musta huumori on mustaa huumoria ja se on yksinkertaisesti joillekin ihmisille eräs tapa käsitellä tragedioita. Näitä vitsejä ei varmaan kukaan ole menossa kertomaan kuolleiden pelaajien läheisille, vaan ne sijaitsevat Jatkoajan vitsiketjussa. Sinne on ihan turha mennä kaivelemaan verta nenästään, jos moinen alkaa niin rajusti korveta, että pitää vastaavasti avautua sataan muuhun ketjuun ympäri Jatkoaikaa siitä, miten nyt on väärin hakamussuteltu.
Ihmettelen sitä kun radiossa voi toivoa jotain omaa biisiä ja sitten valitaan sellainen toive, joka muutenkin soi kanavalla monta kertaa päivässä. Tää voisi oikeestaan olla myös Vitutusketju kamaa.
Hieman epäilen kestäisikö näiden hauskuuttelijoiden oma huumorintaju sitä, jos esimerkiksi tuonne debisketjuun menisi joku vakavista teksteistä järkyttynyt kertomaan kevennykseksi jotain "Monta oululaista hullua tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu"-tason letkautuksia viestien väleihin, jotta oma asian käsittely helpottuisi.
Ihmetellen noita vitsiketjun vitsejä koskien eilistä lentokoneonnettomuutta.
Musta huumori on mustaa huumoria ja se on yksinkertaisesti joillekin ihmisille eräs tapa käsitellä tragedioita. Näitä vitsejä ei varmaan kukaan ole menossa kertomaan kuolleiden pelaajien läheisille, vaan ne sijaitsevat Jatkoajan vitsiketjussa. Sinne on ihan turha mennä kaivelemaan verta nenästään, jos moinen alkaa niin rajusti korveta, että pitää vastaavasti avautua sataan muuhun ketjuun ympäri Jatkoaikaa siitä, miten nyt on väärin hakamussuteltu.
Jos ruotsalainen työkaverini lähetti minulle eilen sähköpostilla "Sudden death, heh?" kun pistin uutisen Jaroslavlin koneturmasta, jossa myös erittäin pidetty Stefan Liv kuoli, niin oliko tuo nyt sitten väärin tokaistu? Mieluummin näitä, kuin "no eipä juuri hetkauta minua mihinkään suuntaan"-nihkeilyjä, joita on näkynyt koneturmaketjussa niin ikään.
Juu melko nopeesti heitettiin jo vitsiä.
Epäluuloiselle saattaisi jopa tulla mieleen että radiokanavat saattaisivat toimia niin että päästävät lähetykseen ne toivojat jotka toivovat sopivaa musiikkia, siten luoden mielikuvaa kuuntelijoiden toiveiden toteuttamisesta. Mutta eiväthän ne tietenkään niin tee, eivätkä itse keksi kuuntelijapuheluita.Sama. Todella yleistä sitäpaitti.
Pirelli määräsi pienemmän kampperikulman
Linkki vie MTV3:n sivuille. Eikös kyseessä ole kuitenkin Camber-kulma?
Luulin tätä ensin joksikin vitsiksi, mutta kalenteri ei jostain syystä näytä huhtikuun ensimmäistä.
Kyllä tuosta joskus käytetään suomen kielessä myös tuota kampperikulma -nimitystä. Ainakin minä olen kuullut muualtakin kuin MTV3:lta.
Voin kuvitella että pik proterista puhuvien maalaisten rallienglannissa on kampperikulma. Menee samaan sarjaan pitsan kanssa.
Voin kuvitella että pik proterista puhuvien maalaisten rallienglannissa on kampperikulma. Menee samaan sarjaan pitsan kanssa.