Miksi tolppaan osunut ohilaukaus on hienompi kuin kokonaan ohi mennyt? Lopputulos on kuitenkin sama.
Koska ensin mainitun jälkitilanteesta voi tehdä maalin tai saada kulmapotkun, joten lopputulos ei ole välttämättä sama.
Miksi tolppaan osunut ohilaukaus on hienompi kuin kokonaan ohi mennyt? Lopputulos on kuitenkin sama.
Koska ensin mainitun jälkitilanteesta voi tehdä maalin tai saada kulmapotkun, joten lopputulos ei ole välttämättä sama.
Joskus, esim lääkärin odotushuoneessa olen selaillut jotain Cosmoa tvs, kun TM on jo luettu. Voi herrajee mitä sontaa naisille syötetään. Miehet tosiaan kuvataan niin naurettavan yksioikoisina ja helppoina. Sitten vielä jotkut naiset ottavat nuo jutut tosissaan. EI ihme että 30-kymppisiä yh-mammoja, ja sinkkunaisia on pilvin pimein..Miehet kuvataan naisille mm. noissa naistenlehdissä avuttomina ja tyhminä, ja valmiita orjuuteen, ja samaan aikaan tuo edellinen ihmettelemisen aihe, eli leffoissa kuvataan ja innostetaan kaikki miehet ihannoimaan noita tossun alla olevia nörttijätkiä.
Tehkää miehet asialle jotain! Tai ainakin miettikää itsekselle mitä kaikkea paskaa nykyaikana joka paikasta tulee, ja millaista kuvaa toilotetaan ja yllytetään ihannoimaan, ja kyseenalaistakaa se, niin huomaatte että ei tossa ole mitään järkeä, ei pienintäkään.
Sotilasliitto Nato paheksui maanantaina Putinin uhkausta, että Venäjä suuntaa ydinohjuksiaan jälleen Eurooppaa vastaan ohjuskilven takia. Naton mukaan Eurooppaan suunnitellut yhdeksän ohjusta eivät mitenkään heikennä Venäjän mahdollisuuksia ydiniskuun.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Bush+Venäjä+ei+ole+vihollinen/1135227739526
Öö siis wtf?
"Siis niin etQ meil on noi yheksän missilee tossa noin stondaamassassa tonne koreaa, ni ei ne meinaa sitä, ettei teiän missilet enää pääsis tänne euroopaaan lentelee. Te voitte kyl ihan vapasti vielä pommittaa meitä, q noi meitin missililet on ihan toiseen tarkotukseen olemassa!"
Venäjällä on niin paljon keskipitkän ja pitkänkantaman ohjuksia että joku 9 ohjusta ei oikeasti tunnu missään.
Kyllä se polttimojen vaihtaminen ennen onnistui itse, siis vanhemman mallisissa autoissa. Nykyään saa purkaa puolet etupäästä pois pelkästään päästäkseen käsiksi ruuveihin ja muoviklipsuihin jotka myös pitää avata jos polttimon meinaa vaihtaa....tai edes tehdä mahdolliseksi sen että käden saa sinne valoihin asti...!
No joo. Tietenkin noissa leffoissa ja tv-sarjoissa korostetaan kaikkia tollaisia perus kännäämisen jälkeisiä näkyviä ilmiöitä, jotta katsojille saatetaan selvemmin kuvaa tapahtuneesta.Minä olen jo pitkään ihmetellyt semmosta asiaa, että laitetaanko Ämeriikassa viinaan jotain karvankasvua lisäävää ainetta. Kun joskus olen vahingossa (yleensä pienessä kohmelossa) sattunut kyyläämään jotain jenkkiläistä saippuasarjaa, niin siinä joku ritke innostuu vähän pämppäämään, istuu YHDEN illan caferussessa pilsulla, niin sillä on aamulla ihan jumalaton skegge.
Klassikko. Telkkaristakin katsot varmasti vain dokumentit ja uutiset.Joskus, esim lääkärin odotushuoneessa olen selaillut jotain Cosmoa tvs, kun TM on jo luettu.
Joskus, esim lääkärin odotushuoneessa olen selaillut jotain Cosmoa tvs, kun TM on jo luettu. Voi herrajee mitä sontaa naisille syötetään.
Tiedä sitten mihin ketjuun tämä tulisi laittaa, mutta HS:n uutisen mukaan Helsingin kaupungin tuleva matkailustrategia perustuu kaupungin venäläisyyden korostamiseen.
Ihmetyttää miten huonosti joku voikaan tuntea arkkitehtuurin suuntauksia. Silmät auki jos Helsingissä kävelee ja on vähänkään jyvällä asioista, niin ymmärtää kyllä, että Helsingin keskustan arkkitehtuuri on erittäin venäläisvaikutteista. Ei siis neuvostoliittolaisvaikutteista, vaan venäläis. Minusta tämän esilletuominen on ihan hyvä veto etenkin, jos muistetaan, että Venäjä oli takavuosisatoina eurooppalaista kärkitasoa taiteen, kulttuurin ja tieteen saroilla. Markkinoidaanhan esimerkiksi espanjalaisia kaupunkeja mm. maurilaisvaikutteilla.
Hesarin mukaan näin Helsinki aikoo itseään markkinoida:En tiedä miten nyt on tarkoitus markkinoida, mutta itse olen sitä mieltä, että Helsinkiä on turha markkinoida arkkitehtuurivetoisesti ja näin ollen olen samaa mieltä siitä, että Venäjävaikutteisuus on turha ottaa esille.
Helsinki ryhtyy myymään itseään ulkomaisille matkailijoille venäläisellä eksotiikalla.
Kaupunki brändää itsensä jatkossa idän ja lännen kohtauspaikaksi, Pohjolan Istanbuliksi.
Ye Zheyun?Ihmetyttää suunnattomasti, miten joku maksaa sata euroa Suomi-Belgia jalkapallo-ottelusta.