Ihmettelyketju

• 6 559 343
  • 39 198

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onneks aina välillä iskee orastava delirium niin meitä on kaks täällä. Plus mun mielikuvitustyttöystävä. Ei hitto tässähän on jo suurperhe kyseessä. Mä haluan lisää viikkorahaa!
90-luvun iltatyttö? Janina Frostell uimapuvussa?

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Törmäsin vahingossa sellaiseen nettisivuun, kuin PenaSäätiöt.org. Sen verran hämmentävää settiä, että pistää ihmettelemään. Katsokaa esimerkiksi tämä Pulautteet-osio. Käykö itse Pena kirjoittelemassa noita juttuja tuonne joka ikinen päivä? No jotenkin se aika pitää saada kulumaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Törmäsin vahingossa sellaiseen nettisivuun, kuin PenaSäätiöt.org. Sen verran hämmentävää settiä, että pistää ihmettelemään. Katsokaa esimerkiksi tämä Pulautteet-osio. Käykö itse Pena kirjoittelemassa noita juttuja tuonne joka ikinen päivä? No jotenkin se aika pitää saada kulumaan.
Mistäs kannulta tuo on otettu, tekis mieli mennä kattomaan menoa.

Nuo Nelosen mainokset "Kannusta leijonat voittoon neljän maan NHL-turnauksessa" - Öö...miten matsien väijyminen telkkarista liittyy kannustamiseen?

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Iskelmä-gaalassa palkitut:
Koodi:
Vuoden tulokas: Mirella

Vuoden viihdyttäjä: Portion Boys

Vuoden artisti: Erika Vikman

Vuoden albumi: Pisara meressä – Kuumaa

Vuoden yhtye: Kuumaa

Vuoden iskelmä: Häitä pidelly– Robin Packalén ft. Tupe

Mikä näistä on iskelmää?

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Koodi:

Mikä näistä on iskelmää?
Tulee mieleen lähinnä Pop-gaala...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Viime vuonna tais Pro-iskelmä -kategoriassa voittaa Elastinen.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Koodi:

Mikä näistä on iskelmää?
Määrittele iskelmä. Eikös se tommosta kevyttä ja simppeliä paskaa just ole? Sellaista joka iskee tuulipuku kansaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mikä juttu tää on? Varmaan kerran vuoteen ostan karkkia ja tänään kuulin että irtokarkit olis tarjouksessa. No tosta vähän noita ja tosta vähän noita ja tosta vähän noita. Sitten huvikseni punnitsin että paljonkohan tässä nyt on ja 220 grammaa. Löytyisköhän vielä pikkaisen jotain kivaa, vaikka lähemmäs kolmeensataan grammaan asti. Ai niin noita on tossa ja ei hitsi noitakin on tossa jne. 650g.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis mikä juttu tää on? Varmaan kerran vuoteen ostan karkkia ja tänään kuulin että irtokarkit olis tarjouksessa. No tosta vähän noita ja tosta vähän noita ja tosta vähän noita. Sitten huvikseni punnitsin että paljonkohan tässä nyt on ja 220 grammaa. Löytyisköhän vielä pikkaisen jotain kivaa, vaikka lähemmäs kolmeensataan grammaan asti. Ai niin noita on tossa ja ei hitsi noitakin on tossa jne. 650g.
Tämä juttu on se, kun homma riistäytyy käsistä.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ihmettelyni aiheena on miten joku/jotkut jaksaa/ehtii kirjoittaa jatkoaikaan useamman kymmentä viestiä päivässä. Kai tää on joku henkireikä joillekin.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Ihmettelyni aiheena on miten joku/jotkut jaksaa/ehtii kirjoittaa jatkoaikaan useamman kymmentä viestiä päivässä. Kai tää on joku henkireikä joillekin.
No tonne biisipeliin nyt kerkiää laittamaan kymmenen viestiä vaikka tunnissa jos vaan @Jannecky on koko ajan vastaamassa.

Toinen mihin mulla kertyy helposti yli kymmenen viestiä vuorokaudessa on Pelsun otteluseuranta. Helposti ehtii näin osa-aikatyöläisenä, työpäivinä kylläkin sitten harvemmin.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Kyllähän sitä saattoi aikoinaan itse kullakin näppäimistö sauhuta, kun Jukureiden, KooKoon ja Sportin välisiä pudotuspelejä seurailtiin!

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kyllähän sitä saattoi aikoinaan itse kullakin näppäimistö sauhuta, kun Jukureiden, KooKoon ja Sportin välisiä pudotuspelejä seurailtiin!
Kyllä. Oi niitä aikoja..=) Silloin tuli kyllä kirjoitukset suurinpiirtein samoihin ketjuihin. Ihmettely koski lähinnä sitä, että joillain on asiaa vähän joka puolella palstaa.

Olin vähän epätarkka tuossa ensimmäisessä viestissä. Pitänee kirjoittaa lisää.....

axe

Jäsen
Jokohan Google olisi pian saanut myytyä sitä Chromecastin seuraajaa tarpeeksi tässä meneillään olevassa kampanjassa, että "keksivät ratkaisun" saada vanhat laitteet toimimaan taas. Ei voi kestää miljoonabiljoona-teknologiayrityksellä vuorokausikaupalla tällaiset asiat, jos halua olisi.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jokohan Google olisi pian saanut myytyä sitä Chromecastin seuraajaa tarpeeksi tässä meneillään olevassa kampanjassa, että "keksivät ratkaisun" saada vanhat laitteet toimimaan taas. Ei voi kestää miljoonabiljoona-teknologiayrityksellä vuorokausikaupalla tällaiset asiat, jos halua olisi.

Veikkaisin, että ovat saaneet sössittyä asian niin totaalisesti että helppoa korjausta ei ole olemassa. Toivottavasti löytyy se vaikea korjaus. Markkinointikampanjana tämä toimii ainoastaan Applelle, Apple TV laitteet loppuvat pian kaupasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy