90-luvun iltatyttö? Janina Frostell uimapuvussa?Onneks aina välillä iskee orastava delirium niin meitä on kaks täällä. Plus mun mielikuvitustyttöystävä. Ei hitto tässähän on jo suurperhe kyseessä. Mä haluan lisää viikkorahaa!
90-luvun iltatyttö? Janina Frostell uimapuvussa?Onneks aina välillä iskee orastava delirium niin meitä on kaks täällä. Plus mun mielikuvitustyttöystävä. Ei hitto tässähän on jo suurperhe kyseessä. Mä haluan lisää viikkorahaa!
Voi kuule. Olikohan toi edes syntynyt silloin.90-luvun iltatyttö? Janina Frostell uimapuvussa?
Mistäs kannulta tuo on otettu, tekis mieli mennä kattomaan menoa.Törmäsin vahingossa sellaiseen nettisivuun, kuin PenaSäätiöt.org. Sen verran hämmentävää settiä, että pistää ihmettelemään. Katsokaa esimerkiksi tämä Pulautteet-osio. Käykö itse Pena kirjoittelemassa noita juttuja tuonne joka ikinen päivä? No jotenkin se aika pitää saada kulumaan.
Kannusta shamppanjaa? (Meidän poika on tullut kotiin...)Nuo Nelosen mainokset "Kannusta leijonat voittoon neljän maan NHL-turvauksessa" - Öö...miten matsien väijyminen telkkarista liittyy kannustamiseen?
Kun oikein lujaa kannustaa keskellä yötä niin naapurit saattavat kannustaa mölisijää pitämään turpansa kiinni.Nuo Nelosen mainokset "Kannusta leijonat voittoon neljän maan NHL-turnauksessa" - Öö...miten matsien väijyminen telkkarista liittyy kannustamiseen?
Ja kun Suomi häviää, niin telkkarit lentävät ikkunoista.Kun oikein lujaa kannustaa keskellä yötä niin naapurit saattavat kannustaa mölisijää pitämään turpansa kiinni.
Vuoden tulokas: Mirella
Vuoden viihdyttäjä: Portion Boys
Vuoden artisti: Erika Vikman
Vuoden albumi: Pisara meressä – Kuumaa
Vuoden yhtye: Kuumaa
Vuoden iskelmä: Häitä pidelly– Robin Packalén ft. Tupe
Tulee mieleen lähinnä Pop-gaala...Iskelmä-gaalassa palkitut:
Koodi:Vuoden tulokas: Mirella Vuoden viihdyttäjä: Portion Boys Vuoden artisti: Erika Vikman Vuoden albumi: Pisara meressä – Kuumaa Vuoden yhtye: Kuumaa Vuoden iskelmä: Häitä pidelly– Robin Packalén ft. Tupe
Mikä näistä on iskelmää?
Pro-suomirap olisi ollut oikea palkinto Laiholle.Viime vuonna tais Pro-iskelmä -kategoriassa voittaa Elastinen.
Määrittele iskelmä. Eikös se tommosta kevyttä ja simppeliä paskaa just ole? Sellaista joka iskee tuulipuku kansaan.Iskelmä-gaalassa palkitut:
Koodi:Vuoden tulokas: Mirella Vuoden viihdyttäjä: Portion Boys Vuoden artisti: Erika Vikman Vuoden albumi: Pisara meressä – Kuumaa Vuoden yhtye: Kuumaa Vuoden iskelmä: Häitä pidelly– Robin Packalén ft. Tupe
Mikä näistä on iskelmää?
Katri Helena. Henry Theel. 90-luvun alkupuoleen taisi iskelmä kuolla.Määrittele iskelmä. Eikös se tommosta kevyttä ja simppeliä paskaa just ole? Sellaista joka iskee tuulipuku kansaan.
Tämä juttu on se, kun homma riistäytyy käsistä.Siis mikä juttu tää on? Varmaan kerran vuoteen ostan karkkia ja tänään kuulin että irtokarkit olis tarjouksessa. No tosta vähän noita ja tosta vähän noita ja tosta vähän noita. Sitten huvikseni punnitsin että paljonkohan tässä nyt on ja 220 grammaa. Löytyisköhän vielä pikkaisen jotain kivaa, vaikka lähemmäs kolmeensataan grammaan asti. Ai niin noita on tossa ja ei hitsi noitakin on tossa jne. 650g.
”Ja vielä niitä punamustiä suuria pääkalloja yks tai kaks…viis…” OHOTämä juttu on se, kun homma riistäytyy käsistä.
Tämä juttu on se, kun homma riistäytyy käsistä.
No tonne biisipeliin nyt kerkiää laittamaan kymmenen viestiä vaikka tunnissa jos vaan @Jannecky on koko ajan vastaamassa.Ihmettelyni aiheena on miten joku/jotkut jaksaa/ehtii kirjoittaa jatkoaikaan useamman kymmentä viestiä päivässä. Kai tää on joku henkireikä joillekin.
Ihmettelyni aiheena on miten joku/jotkut jaksaa/ehtii kirjoittaa jatkoaikaan useamman kymmentä viestiä päivässä. Kai tää on joku henkireikä joillekin.
Kyllä. Oi niitä aikoja..=) Silloin tuli kyllä kirjoitukset suurinpiirtein samoihin ketjuihin. Ihmettely koski lähinnä sitä, että joillain on asiaa vähän joka puolella palstaa.Kyllähän sitä saattoi aikoinaan itse kullakin näppäimistö sauhuta, kun Jukureiden, KooKoon ja Sportin välisiä pudotuspelejä seurailtiin!
Jokohan Google olisi pian saanut myytyä sitä Chromecastin seuraajaa tarpeeksi tässä meneillään olevassa kampanjassa, että "keksivät ratkaisun" saada vanhat laitteet toimimaan taas. Ei voi kestää miljoonabiljoona-teknologiayrityksellä vuorokausikaupalla tällaiset asiat, jos halua olisi.