Ihmettelyketju

• 6 537 720
  • 39 181

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onneks aina välillä iskee orastava delirium niin meitä on kaks täällä. Plus mun mielikuvitustyttöystävä. Ei hitto tässähän on jo suurperhe kyseessä. Mä haluan lisää viikkorahaa!
90-luvun iltatyttö? Janina Frostell uimapuvussa?

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Törmäsin vahingossa sellaiseen nettisivuun, kuin PenaSäätiöt.org. Sen verran hämmentävää settiä, että pistää ihmettelemään. Katsokaa esimerkiksi tämä Pulautteet-osio. Käykö itse Pena kirjoittelemassa noita juttuja tuonne joka ikinen päivä? No jotenkin se aika pitää saada kulumaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Törmäsin vahingossa sellaiseen nettisivuun, kuin PenaSäätiöt.org. Sen verran hämmentävää settiä, että pistää ihmettelemään. Katsokaa esimerkiksi tämä Pulautteet-osio. Käykö itse Pena kirjoittelemassa noita juttuja tuonne joka ikinen päivä? No jotenkin se aika pitää saada kulumaan.
Mistäs kannulta tuo on otettu, tekis mieli mennä kattomaan menoa.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Nuo Nelosen mainokset "Kannusta leijonat voittoon neljän maan NHL-turnauksessa" - Öö...miten matsien väijyminen telkkarista liittyy kannustamiseen?

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy