Mainos

Ihmettelyketju

• 6 502 244
  • 39 083

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten niin moni tarvitsee matkalaukun reissuille. Se "skandaali" Helsinki-Vantaalla siis. Onko niillä kahvinkeittimet ja kaikki siellä mukana.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten nää valmisruuat on niin pienissä paketeissa. Makaronilaatikko vaan 400g. Kaks noita syöt soosseilla ja hirveä nälkä edelleen. Se kilon lasagne on kyllä just sopiva kerta-annos yhdelle ihmiselle.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miten nää valmisruuat on niin pienissä paketeissa. Makaronilaatikko vaan 400g. Kaks noita syöt soosseilla ja hirveä nälkä edelleen. Se kilon lasagne on kyllä just sopiva kerta-annos yhdelle ihmiselle.
Jua enemmi kaliaa niin ei tarvi syödä niin paljon!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tänään oikein kunnolla pysty kun huomenna on taas treffit. 16/18 tölkki menossa.
Onkohan tällä palstalla muita aktiivihassuttelijoita ketkä edes kykenee tommoseen määrään kaliaa päivässä? Mä taas en kykene sen jälkeen syömään edes 400 gr ruokaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tällä palstalla muita aktiivihassuttelijoita ketkä edes kykenee tommoseen määrään kaliaa päivässä? Mä taas en kykene sen jälkeen syömään edes 400 gr ruokaa.
Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%. Esim. jotkut baarin tuopit on puolitoistakertaisia. Mut ennen duunipäivää ei pysty vetää kuin 12. Varmaan sama monella.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%. Esim. jotkut baarin tuopit on puolitoistakertaisia. Mut ennen duunipäivää ei pysty vetää kuin 12. Varmaan sama monella.
Täällä ei kukaan lässyttelijä meidän lisäksi kykene tommoseen tuoppimäärään enkä edes minä ennen työpäivää :D

Antero Mertaranta raahattu juontajaksi urheiluteemaiseen TTK-iltaan. Mukana myös Juti. Loput arvaattekin. Milloin tämä vitsi menee oikeasti vanhaksi? Parasta ennen -päivä on kyllä jo aikaa sitten mennyt.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On sitä ihmetelty aiemminkin tässä ketjussa ja ehkä itsekin olen, mutta porukan pukeutuminen lämpiminä kevät- ja syyspäivinä. Ulkona on vieläkin yli 10 astetta lämmintä, mutta äsken lenkillä tuli useampia tyyppejä vastaan suunnilleen talvitakeissa ja pipot ja kaulaliinat päällä. Huppari ja collegehousut tuntui itselle ennemminkin liialliselta pukeutumiselta.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Antero Mertaranta raahattu juontajaksi urheiluteemaiseen TTK-iltaan. Mukana myös Juti. Loput arvaattekin. Milloin tämä vitsi menee oikeasti vanhaksi? Parasta ennen -päivä on kyllä jo aikaa sitten mennyt.
Minä ainakaan tuskin näen sitä ilonpäivää... on tuota ikää jo sen verran...

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
On sitä ihmetelty aiemminkin tässä ketjussa ja ehkä itsekin olen, mutta porukan pukeutuminen lämpiminä kevät- ja syyspäivinä. Ulkona on vieläkin yli 10 astetta lämmintä, mutta äsken lenkillä tuli useampia tyyppejä vastaan suunnilleen talvitakeissa ja pipot ja kaulaliinat päällä. Huppari ja collegehousut tuntui itselle ennemminkin liialliselta pukeutumiselta.
Juu. Eilen vielä ihan helposti lyhyen lahkeen keli, mittari näytti iltapäivällä parhaimmillaan 15. Osa mimmeistä kulki sellaiset pitkät kevytuntsikat päällä. Varmaan aika asiallinen soija.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ulkona on vieläkin yli 10 astetta lämmintä, mutta äsken lenkillä tuli useampia tyyppejä vastaan suunnilleen talvitakeissa ja pipot ja kaulaliinat päällä.
Minun pitää pitää pipoa päässä näillä keleillä jos on vähänkin viimaa. Muuten alkaa korviin koskea ja kovasti. Ei minulla vielä mitään villapipoja ole vaan (melko ohuita) puuvillaisia (joissakin voi olla tuulta pitävä kangas sisäpuolella). Ja kaulassa on usein tuubihuivi koska kestän huonosti ihoon osuvaa tuulen virettä. Enkä minä välitä siitä vaikka muut ihmettelisi pipoa aurinkoisella kymmenen asteen säällä. Kysymys kun on omasta mukavuudestani...

Siitä vaan, saa ihmetellä, ei hetkauta minua. Me ihmiset kun vaan ollaan erilaisia...

Nimim. Pitkät kalsarit jo käytössä ulkoillessa... ;-)

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Nimim. Pitkät kalsarit jo käytössä ulkoillessa... ;-)
Tervetuloa kerhoon...
Joo - pipo, korkeakauluksinen fleece ja tuulitakki nykyisin joka aamu lenkillä... ja ne (puoli-)pitkät kalsarit erä-/core-housujen alla, jos on lähellä nollaa tai alle. Tulee joskus vähän "hikiki", mutta silti huomattavasti mukavampaa kuin paleleminen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuhannet jonottivat Espoossa uuteen Power-myymälän. Toiset ilmeisesti jopa yöpyivät paikalla. Ekat saivat ilmeisesti ilmaisen puhelimen. Mitähän kaikkea kivaa siellä on mahtanut olla tarjolla?

Ihmettelen ihmisten viitseliäisyyttä. Toivottavasti kukaan ei taas pettynyt.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Tuhannet jonottivat Espoossa uuteen Power-myymälän. Toiset ilmeisesti jopa yöpyivät paikalla. Ekat saivat ilmeisesti ilmaisen puhelimen. Mitähän kaikkea kivaa siellä on mahtanut olla tarjolla?

Innokkain oli nukkunut kaksi yötä liikkeen edustalla jotta pääsi ensimmäisenä sisään. Onneksi sattui hyvät kelit.

Glove

Jäsen

Kai nyt ämpäreitä ainakin?

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Luulin, etten ole koskaan blokannut ketään JA:n käyttäjää, mutta ihmetyksekseni asetuksia katsoessa sieltä löytyikin yksi nimimerkki. No tämä käyttäjä ei enää kirjoittele tänne foorumille, joten senkin sai nyt poistettua

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy