Jack DiBiase
Jäsen
Mikä se edes on?Tuli tässä mieleen peliä katsellessa, et miksiköhän Disas on Kärppien sponssina? Onkin kaukana myymälöistään kun olla ja voi.
Mikä se edes on?Tuli tässä mieleen peliä katsellessa, et miksiköhän Disas on Kärppien sponssina? Onkin kaukana myymälöistään kun olla ja voi.
Kalakauppoja Itä-Suomessa.Mikä se edes on?
Näköjään kolmena viime vuotena yhteensä 4,7 miljoonaa tappiota.Tuli tässä mieleen peliä katsellessa, et miksiköhän Disas on Kärppien sponssina? Onkin kaukana myymälöistään kun olla ja voi.
Onhan noissa kalan lisäksi paljon muutakin myynnissä. Lähes aina, kun käyn, niin mukaan tarttuu todella edullisia lihatuotteita.Kalakauppoja Itä-Suomessa.
Tämä on vähän 5050, mutta ymmärrän kyllä hyvin tuon ihmettelynkin.Ihmettelen ihmisiä, jotka eivät käy ryhmäliikunnan jälkeen suihkussa. Harjoitusten jälkeen on aivan hiestä märkänä. Vain harvat käyvät kuitenkaan pesulla, vaan häipyvät paikalta likaisina ja hikisinä. Kiva varmaan haista jossain bussissa tai talvella tuntea hien kylmentyvän ihoa vasten.
Jotenkin ymmärrän, että yläasteella jotkut eivät ikinä halunneet käydä suihkussa (itse kyllä aina kävin), mutta aikuisia haisunäätiä en käsitä.
Jua enemmi kaliaa niin ei tarvi syödä niin paljon!!Miten nää valmisruuat on niin pienissä paketeissa. Makaronilaatikko vaan 400g. Kaks noita syöt soosseilla ja hirveä nälkä edelleen. Se kilon lasagne on kyllä just sopiva kerta-annos yhdelle ihmiselle.
Ei tänään oikein kunnolla pysty kun huomenna on taas treffit. 16/18 tölkki menossa.Jua enemmi kaliaa niin ei tarvi syödä niin paljon!!
Onkohan tällä palstalla muita aktiivihassuttelijoita ketkä edes kykenee tommoseen määrään kaliaa päivässä? Mä taas en kykene sen jälkeen syömään edes 400 gr ruokaa.Ei tänään oikein kunnolla pysty kun huomenna on taas treffit. 16/18 tölkki menossa.
Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%. Esim. jotkut baarin tuopit on puolitoistakertaisia. Mut ennen duunipäivää ei pysty vetää kuin 12. Varmaan sama monella.Onkohan tällä palstalla muita aktiivihassuttelijoita ketkä edes kykenee tommoseen määrään kaliaa päivässä? Mä taas en kykene sen jälkeen syömään edes 400 gr ruokaa.
Täällä ei kukaan lässyttelijä meidän lisäksi kykene tommoseen tuoppimäärään enkä edes minä ennen työpäivää :DSiis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%. Esim. jotkut baarin tuopit on puolitoistakertaisia. Mut ennen duunipäivää ei pysty vetää kuin 12. Varmaan sama monella.
Pelkästään tämä tuli jo yllätyksenä.
Taitaa olla samoja Coopeja, ku mulla edessä.Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%.
Röyhtäise nyt. Sammuta uuni. T: Ei-pelaaja-hahmo.No piti se toi kolmaskin makaronilaatikko syödä. Ja kastiketta on mennyt joku noin 250g.
Enemmän pitäisi olla huolissaan, jos pimppimarkkinoilla haisee silakka?Miks silakkamarkkinoilla haisee ihan pimppi?
Hitto kun Tallinnassa on hinnat noussut.Enemmän pitäisi olla huolissaan, jos pimppimarkkinoilla haisee silakka?
Minä ainakaan tuskin näen sitä ilonpäivää... on tuota ikää jo sen verran...Antero Mertaranta raahattu juontajaksi urheiluteemaiseen TTK-iltaan. Mukana myös Juti. Loput arvaattekin. Milloin tämä vitsi menee oikeasti vanhaksi? Parasta ennen -päivä on kyllä jo aikaa sitten mennyt.