Mainos

Ihmettelyketju

• 6 482 208
  • 39 081

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kalakauppoja Itä-Suomessa.
Onhan noissa kalan lisäksi paljon muutakin myynnissä. Lähes aina, kun käyn, niin mukaan tarttuu todella edullisia lihatuotteita.

Kala valikoima on toki todella laaja ja edullinen. Ravut ostan disasista myös aina.

Itärajan sulkeminen on todella kovin vaikuttanut busineksiin täällä suunnalla. Venäläiset kantoivat todella paljon rahaa tänne puolen rajaa. Disas on yksi näistä, jotka kärsineet rajan sulusta.

Nick Neim

Jäsen
Ihmettelen ihmisiä, jotka eivät käy ryhmäliikunnan jälkeen suihkussa. Harjoitusten jälkeen on aivan hiestä märkänä. Vain harvat käyvät kuitenkaan pesulla, vaan häipyvät paikalta likaisina ja hikisinä. Kiva varmaan haista jossain bussissa tai talvella tuntea hien kylmentyvän ihoa vasten.

Jotenkin ymmärrän, että yläasteella jotkut eivät ikinä halunneet käydä suihkussa (itse kyllä aina kävin), mutta aikuisia haisunäätiä en käsitä.
Tämä on vähän 5050, mutta ymmärrän kyllä hyvin tuon ihmettelynkin.

Yleensä tulee tenniksen tai padelin jälkeen suihkussa käytyä ja toki varsinkin aina silloin, jos tietää, että joutuu jossain vielä pysähtymään ennen kotiin pääsyä. Sitten taas välillä ajattelee, että miksi raahaisi suihkukamppeet tuon n. 5-10 minuutin matkan takia mukanaan tuonne liikuntakeskukselle, kun kuitenkin ajelee sen omalla autollaan yksin kotiin ja pääsee nopeasti omaan suihkuun ilman pukukopin ja suihkutilojen ruuhkia (riippuu toki paljon myös suihku- ja pukuhuonetiloista).

Jos taas matkaa kotiin on vähänkin enemmän, niin sitten ei kiinnosta hikisissä kamppeissa istua autossa ja aina mennään suihkuun paikan päällä, mutta ymmärrän kyllä tuotakin ajatusmaailmaa, miksi suihkussa käydäänkin vasta kotona.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten niin moni tarvitsee matkalaukun reissuille. Se "skandaali" Helsinki-Vantaalla siis. Onko niillä kahvinkeittimet ja kaikki siellä mukana.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten nää valmisruuat on niin pienissä paketeissa. Makaronilaatikko vaan 400g. Kaks noita syöt soosseilla ja hirveä nälkä edelleen. Se kilon lasagne on kyllä just sopiva kerta-annos yhdelle ihmiselle.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miten nää valmisruuat on niin pienissä paketeissa. Makaronilaatikko vaan 400g. Kaks noita syöt soosseilla ja hirveä nälkä edelleen. Se kilon lasagne on kyllä just sopiva kerta-annos yhdelle ihmiselle.
Jua enemmi kaliaa niin ei tarvi syödä niin paljon!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tänään oikein kunnolla pysty kun huomenna on taas treffit. 16/18 tölkki menossa.
Onkohan tällä palstalla muita aktiivihassuttelijoita ketkä edes kykenee tommoseen määrään kaliaa päivässä? Mä taas en kykene sen jälkeen syömään edes 400 gr ruokaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tällä palstalla muita aktiivihassuttelijoita ketkä edes kykenee tommoseen määrään kaliaa päivässä? Mä taas en kykene sen jälkeen syömään edes 400 gr ruokaa.
Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%. Esim. jotkut baarin tuopit on puolitoistakertaisia. Mut ennen duunipäivää ei pysty vetää kuin 12. Varmaan sama monella.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%. Esim. jotkut baarin tuopit on puolitoistakertaisia. Mut ennen duunipäivää ei pysty vetää kuin 12. Varmaan sama monella.
Täällä ei kukaan lässyttelijä meidän lisäksi kykene tommoseen tuoppimäärään enkä edes minä ennen työpäivää :D

npc

Jäsen
Ihmeen raikasta kun meidän Teme & Sipe saa meidät juntit paljastamaan mitä me olemme ja mitä syömme.

Odotan vielä innolla seksitottumusten paljastamista, mutta enemmän tarvittais vetoapua Temeltä & Sipeltä.

Kerran tosin Sipe sanoi, että jos ei seksi toimi niin nostetaan kissa pöydälle! Minä ja sadat tuhannet jatkislaiset kauhistuttiin toviksi kunnes tajuttiin et se tarkoitti vertauskuvainnollisesti. Huh!

Antero Mertaranta raahattu juontajaksi urheiluteemaiseen TTK-iltaan. Mukana myös Juti. Loput arvaattekin. Milloin tämä vitsi menee oikeasti vanhaksi? Parasta ennen -päivä on kyllä jo aikaa sitten mennyt.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On sitä ihmetelty aiemminkin tässä ketjussa ja ehkä itsekin olen, mutta porukan pukeutuminen lämpiminä kevät- ja syyspäivinä. Ulkona on vieläkin yli 10 astetta lämmintä, mutta äsken lenkillä tuli useampia tyyppejä vastaan suunnilleen talvitakeissa ja pipot ja kaulaliinat päällä. Huppari ja collegehousut tuntui itselle ennemminkin liialliselta pukeutumiselta.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Antero Mertaranta raahattu juontajaksi urheiluteemaiseen TTK-iltaan. Mukana myös Juti. Loput arvaattekin. Milloin tämä vitsi menee oikeasti vanhaksi? Parasta ennen -päivä on kyllä jo aikaa sitten mennyt.
Minä ainakaan tuskin näen sitä ilonpäivää... on tuota ikää jo sen verran...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy