Ihmettelyketju

  • 6 345 996
  • 38 746

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Siis täh? Joku saa kiksejä siitä, että aukoo päätä yksityisviesteillä. Minä olen luullut, että joku huomionhaku nimenomaan julkisesti olisi se mikä motivoi.
 
Mä keksin ratkaisun, kertokaa ne nikit niin me "koulukiusaajat" kiusataan takaisin, näytetään ketkä on herroja ja rouvia tässä talossa.

Tuleekohan tästä viestistä penalttia...
Toivottavasti tämä lainattu viesti on täysin vitsinä kirjoitettu. Jotta ei kuitenkaan tule kenellekään mieleen tehdä jotain noin hölmöä, niin varsin selkeästi ilmoitamme, että ehdotuksen mukainen toiminta on kiellettyä.

Yleisesti ottaen edellä käytyyn keskusteluun liittyen, on noihin yv-asioihin vastattu useampaankin kertaan Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit- ja Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II -ketjuissa. Viimeksi reilu viikko sitten vastasimme yv-aiheeseen tällä viestillä.

Meille esitettävät kysymyset kannattaa lähtökohtaisesti aina esittää tuonne kysymysketjuun, reagoimme niihin varmimmin siellä.

Modet
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No vähän erilaista ohjeistusta minä aikanaan sain sitten, tuossa Modejen linkittämässä viestissähän kyllä näytti siltä että niitä yksityisviestienkien raportteja kyllä jollain lailla ainakin luetaan ja ne rangaistuspäätöksiin vaikuttavat, eikä vain suorilta tungeta keräyspaperikoriin. Hyvä noin. Ehkä se koskikin vain minua, että minun yyvee-raportit silputaan saman tien koska olen niin epäluotettava ja juonikas koulukiusaaja ja muutenkin ihan Jokeri-fani.

Nikit oli ketä oli, pahimmat räyhähenget on jo lentäneet pihalle ja ne jotka ovat täällä vielä ovat ihan siivosti käyttäytyneet tuon episodin jälkeen jossa minä osallisena olin. Tai ainakin minä oon saanu olla ihan rauhassa, en tiiä kuka @mikko600 ja @V-G- rääkkää, mutta jotenkin ymmärsin että heidän kiusaajansa ovat varmaan jotain junttikuulaketjujen aktiivisimpia autisteja. Ehkä ne ei oo niitä samoja sitten.

Ja kuiteskin Mikko ja VeeGee ite lähettelee päivittäin niille toisille yksityisviestejä joissa sanovat että sä oot ihan nakki ja sun hampaat on keltaiset ja kato alas, oho nenä.
 

redpecka

Jäsen
Siis täh? Joku saa kiksejä siitä, että aukoo päätä yksityisviesteillä. Minä olen luullut, että joku huomionhaku nimenomaan julkisesti olisi se mikä motivoi.
Näin luulisi. Mutta paljon näkee myös viestejä, jossa pyydetään laittamaan yksityisviestiä jos vielä muka epäselvää. Hah! Minä ainakin kinastelen palstalla näkyvästi sen mitä kinastelen eikä tule mieleenikään alkaa jauhaa jonkun nimimerkin kanssa vakavissaan incognito yksityisveitsin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
mutta jotenkin ymmärsin että heidän kiusaajansa ovat varmaan jotain junttikuulaketjujen aktiivisimpia autisteja.
Päin vastoin. Jalkkispuolen viesteistä kimmastuneet ovat tyypillisimmin sellaisia, jotka eivät ole onnistuneet juurikaan palstan julkisella puolella lähetä-nappia painamaan. Jokereiden osalta tulikin sitten vähän aktiivisemmiltakin nimimerkeiltä "kipakkaa palautetta", mutta toistetaan nyt sekin, että ne uhkailut eivät tulleet palstalla, vaan twitterin puolella.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ehkä ei kannattaisi jakaa täälläkään mitään ylimääräistä, kuten henkilöllisyys, työpaikka, kuvia itsestään, eikä myöskään kutsua tuntemattomia himaansa ryyppäämään. On niitä paskaviestejä tännekin tullut ihan riittävästi, mutta eipä niihin jaksa reagoida, kun ei niistä aiheudu sen kummempaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minäkin sain yksi yö yksityisviestin.
Olikohan sama nimeltä mainitsematon myös tämän takana?
Tankkipelissä nuo huudot on yleensä lasten rageemista, mutta en todellakaan ymmärrä jos täällä joku aikuisoletettu lähettää herra ties mitä paskaa toiselle käyttäjälle.
IMO, one way ticket to North Korea tommosille tai sitten roikutan nilkoista Auranjoen sillalla!!
 

Liitteet

  • shot_001.jpg
    shot_001.jpg
    50,5 KB · kertaa luettu: 217

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suomalaisessa tai Akateemisessa kirjakaupassa, ei väliä kummassa, oli iso mainos ON VAIN YKSI REMES, jolla buffattiin Ilkka Remeksen uusinta jännäriä. Mutta onhan myös toinen kirjailija-Remes, Matti Remes. Hirveän epäkunnioittavaa mitätöidä häntä tuolla tavalla.

Ja sitäpaitsi Ilkka Remes on oikealta nimeltään Petri Pykälä.
No sittenhän kirjakaupan ON VAIN YKSI REMES mainoslause pitääkin paikkansa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. ...
Taitavat tuntea sinut?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No sittenhän kirjakaupan ON VAIN YKSI REMES mainoslause pitääkin paikkansa.
Jaa onko Paavo Remeksen kirjoituksia taas julkaistu jossain? Yxi Yxinkertainen Walitus-Runo, Sen Eläisäns Cunniallisen ja Toimellisen Perhen Isännän, Mathias Remexen, Autuallisen Eron ylitse Tästä Mailmasta onkin uuden painoksen tarpeessa, toki pituutta ei montaa sivua ole.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä modet ihan maalaisjärjellä (common sense) voivat asioihin puuttua. Jos on aivan selvää, että joku häiriköi toistuvasti niin ei muuta kuin ovesta ulos. Voi ihan omassa pienessä päässään päätellä, että jos X:stä seuraa Y tälläkin kertaa, niin mitä se merkitsee. Että onko riittäviä todisteita. Ja voihan täältä lentää vittuun, jos ei pärstä miellytä, käsittääkseni. Ei siihen muuta tarvita. Modet voivat päättää, ketkä täällä ovat ja ketkä eivät. "Hei, susta valitetaan toistuvasti, sut heivataan täältä pois juuri siitä syystä. Liikaa härdelliä. Ei jaksa." Noin helppoa se on, eikä tarvitse odottaa tilaisuutta, että nyt se meni rajan yli pahasti, joten hänestä päästään viimeinkin eroon. En nyt suuremmin valittaisi, jos mut heivattaisiin täältä ulos vain siksi, että on liikaa vaivaa eikä juurikaan iloa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tää ihmettelee ja itkee kun ei saanut ilmaista ämpäriä näytetuotteilla...

"Salmi kertoo itse voittaneensa liput I love me -messuille Instagram-arvonnan kautta. Tavalliselle messukävijälle lippu kustansi ovelta ostettuna 23 euroa."
Pääsi vielä ilmaiseksi sinne, tsiisus mikä pissis ja kaikki maailman alatyyliset sanat perään!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää ihmettelee ja itkee kun ei saanut ilmaista ämpäriä näytetuotteilla...

"Salmi kertoo itse voittaneensa liput I love me -messuille Instagram-arvonnan kautta. Tavalliselle messukävijälle lippu kustansi ovelta ostettuna 23 euroa."
Pääsi vielä ilmaiseksi sinne, tsiisus mikä pissis ja kaikki maailman alatyyliset sanat perään!!
”Onneksi olin voittanut liput, sillä varmasti olisi harmittanut, jos olisin käyttänyt niihin rahaa.”

Perhana. Luin varmaan huonosti, kun mulle tuli käsitys, että harmitti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Eli sä haluat lähteä tuohon että haluat myös haukkua mua? Tai anna mä veikkaan, ”sori huono huumori.”
En ole lähdössä enkä tulossa mistään/mihinkään eikä kysymys ollut retorinen.

Btw - ehkä meidän boomereiden huumori on sinunlaistesi käsityskyvyn ulkopuolella...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En ole lähdössä enkä tulossa mistään/mihinkään eikä kysymys ollut retorinen.

Btw - ehkä meidän boomereiden huumori on sinunlaistesi käsityskyvyn ulkopuolella...

Mikä on ”minunlaiseni”? Miksi kiertelet etkä vastaa kysymykseen?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitä täällä tapahtuu?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mikä on ”minunlaiseni”? Miksi kiertelet etkä vastaa kysymykseen?
Kysymyksestä puheen ollen, minä taisin esittää ensimmäisen...
Mutta - kuten jo totesin, me emme sovi toisillemme, jotan annetaanpa olla tämän tässä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tahtoisin tietää, millainen on tuo "sinunlaistesi". Mä kun oon varmaan boomer.
Kun en halua leimata suoraan ketään, käytin ko. termiä. Ao. nimimerkinlaisista tyypeistä saa käsityksen lukemalla hänen viestejään. Juu - meillä ei synkkaa hänen kanssaan...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun en halua leimata suoraan ketään, käytin ko. termiä. Ao. nimimerkinlaisista tyypeistä saa käsityksen lukemalla hänen viestejään. Juu - meillä ei synkkaa hänen kanssaan...

No eikö tuo nimenomaan leimannut ja sitten vielä venkoilet, kun kysytään, eikä tiedetä mistä puhutaan. Sano nyt vaan. Sanasta miestä, sarvesta härkää, sanottiin ennen vanhaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No eikö tuo nimenomaan leimannut ja sitten vielä venkoilet, kun kysytään, eikä tiedetä mistä puhutaan. Sano nyt vaan. Sanasta miestä, sarvesta härkää, sanottiin ennen vanhaan.
Niin - kysyin alunperin, mahtaako ao. nimimerkki tuntea nuo mainitsemansa tyypit eli olivatko hänenlaisiaan, kaveriporukkaa, tms... Luonnehdinta heistä tuli jo ao. nimimerkin omassa viestissä. Riittääkö?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin - kysyin alunperin, mahtaako ao. nimimerkki tuntea nuo mainitsemansa tyypit eli olivatko hänenlaisiaan, kaveriporukkaa, tms... Luonnehdinta heistä tuli jo ao. nimimerkin omassa viestissä. Riittääkö?

Riittää.

Joo varmaan kaveriporukka lähettelee toisilleen kaikenlaisia vittuiluviestejä. Sehän on sitä kaveruuden ydintä suorastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös