No eihän tuo vielä mitään, mutta mieti jos kaljatölkille olisi tehty kaljan suhteen samoin. Aina ois tyhjä kaljatölkki.Lauantai-karkkipussi on jossain vaiheessa muuttanut muotoaan. Varmaan on saman verran karkkeja sisällä, mutta kymmenen senttiä korkeampi pussi, sellainen pitkulainen pystysuunnassa. Siis pohjalla kolmasosa karkkeja ja kaks kolmasosaa tyhjää.
Mikä siinä on, että meille Unitedin kannattajille pitää aina soittaa suuta? Luulitko etten vanhana koodinmurtajana huomaa? Ei siis ihme, että olet heti epäiltyjen listan kärjessä joka asiassa.Mikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. Oletettavasti aikuiset miehet kuitenkin. Ja siis minähän selvästi tosiaan olen modejen suojelussa.
WTF :DMikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. Oletettavasti aikuiset miehet kuitenkin. Ja siis minähän selvästi tosiaan olen modejen suojelussa.
WTF :D
Ylipäätään sangen kummallinen ilmiö, että noita vittuilu-YV:tä lähetetään. Itsellenikin tulee säännöllisesti kaiken maailman paskaa (joskin käsittääkseni vähemmän kuin sinulle), ja aiheina sellaisiakin juttuja kuten viesteistä löytyvät lyöntivirheet tms. Vähemmän yllättäen futispuolen jutut tuntuvat aiheuttavan isoa närää etenkin sellaisten joukossa jotka eivät itse sinne mitään kirjoita. YV:llä tulee sitten sitä homottelua, nälvimistä ja muuta sellaista. Ai että.No niinpä. Ja tätä on jatkunut jo helvetin pitkään.
Vähemmän yllättäen futispuolen jutut tuntuvat aiheuttavan isoa närää etenkin sellaisten joukossa jotka eivät itse sinne mitään kirjoita.
Sama juttu täällä. Gradun linkkauksen jälkeen tuli jos jonkin sortin vittuiluja mm. työhistoriasta ja koulutuksesta. Asia erikseen oli sitten pari ns. vakavampaa uhkausta twitterin puolella kun saivat V-G-:n henkilön tilin selville. Eivät olleet tykänneet kriittisyydestäni Jokereiden Venäjä-retkeä kohtaan joten totta kai piti kertoa mitä kaikkea mulle tultaisiin tekemään kaduilla. Ne menivät lopulta poliisille. Ei tullut turpaan eikä edes länsirajalle kyydityksiä.Joo tämä on tuttua myös. Heh. Mä olen täällä tosiaan aika suoraan kertonut, tai on helppo päätellä, kuka olen, joten tietty sen jälkeen on myös ok vittuilla mm. ulkonäöstä. Noh, samapa tuo itselle kun ei jaksa välittää. Ihmetyttää vaan vuodesta toiseen.
Mäkin syytän sua sitten seuraavan kerran kun urpoilen itteni penaltiboksiin täältä! Sun syytä kun minä olen tyhmä!Mikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. Oletettavasti aikuiset miehet kuitenkin. Ja siis minähän selvästi tosiaan olen modejen suojelussa.
Ei niistä tuu, kun Modet näkee sitten vain sen toisen osapuolen raportoinnit, eikä sitä mitä se raportoija on itse kirjotellut. Näin sitä selitettiin ainakin minulle aikoinaan. Minä ehdotin että pistäisin koko viestiketjun teille mutta siinäkin olisi sitten vielä mahis jotenkin jättää omia juttujaan piiloon, tai vaikka photoshopilla keksiä jotain ihan muuta mitä oikeesti on kirjoiteltu.Screenshottia viesteistä niin luulis saavan penalttia.
Minäkin sain yksi yö yksityisviestin.Ei niistä tuu, kun Modet näkee sitten vain sen toisen osapuolen raportoinnit, eikä sitä mitä se raportoija on itse kirjotellut. Näin sitä selitettiin ainakin minulle aikoinaan. Minä ehdotin että pistäisin koko viestiketjun teille mutta siinäkin olisi sitten vielä mahis jotenkin jättää omia juttujaan piiloon, tai vaikka photoshopilla keksiä jotain ihan muuta mitä oikeesti on kirjoiteltu.
No mitäs ihmettä? Ei kai se niin voi mennä, että jos käyttäjä X uhkaa yksityisviestillä käyttäjää Y väkivallalla palstan ulkopuolella, niin sitä ei voi ottaa käsittelyyn, koska kuvamanipulaation riski. Tai, että ei voida olla varmoja siitä, että onko uhkauksen kohde ensin provosoinut jotenkin ja sitten piilottanut viestejään. Uhkaus on uhkaus. Sen mä ymmärrän ihan täysin, että ylläpidolla, tai modeilla ei ole pääsyä katselemaan kenenkään yksäreitä, koska itse rinnastan ne jonkinlaisen "kirjesalaisuuden" piirin kuuluviksi, kuten sähköpostitkin, mutta kyllä tuollaisissa tapauksissa screenshotti pitäisi ainakin riittää tapauksen tutkimisen aloittamiseksi ja onhan sillä uhkaajalla, tai väitetyllä sellaisella myös oikeus puolustautua ja esittää oman näkemyksensä ja "screenshottinsa" asiasta. Tietysti kun mennään jo tuolle alueelle, missä fyysistä koskemattomuutta uhataan, niin oikea osoite silloin on Poliisi, eikä voida olettaakaan, että Jatkoajan ylläpito/mode-tiimillä olisi mahdollisuuksia, tai edes valtuuksia alkaa moisia asioita sovittelemaan. Itse en ole kuin kerran saanut uhkauksen lakituvasta ja toisella kertaa pientä vittuilua, mutta siinä kaikki. Toisin päin on menty kyllä useasti käsi pystyssä myöntämään, että nyt ei mennyt meiksin postaukset palstalla oikein putkeen, että pahoittelut.Ei niistä tuu, kun Modet näkee sitten vain sen toisen osapuolen raportoinnit, eikä sitä mitä se raportoija on itse kirjotellut. Näin sitä selitettiin ainakin minulle aikoinaan. Minä ehdotin että pistäisin koko viestiketjun teille mutta siinäkin olisi sitten vielä mahis jotenkin jättää omia juttujaan piiloon, tai vaikka photoshopilla keksiä jotain ihan muuta mitä oikeesti on kirjoiteltu.
Onhan näitä aikoinaan minullekin satanut. Olen ollut ainakin "kusiaivo paskaläjä" ja "kaikkitietävä ylimielinen kyrpä". On minua myös modeksi joskus epäilty yksityisviestein.Mikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. Oletettavasti aikuiset miehet kuitenkin. Ja siis minähän selvästi tosiaan olen modejen suojelussa.
Sitten voit uhkailla modeja yksityisviestillä, siitä ei pitäisi seurata mitään. Vetoat vain kuvamanipulaatioon.Mä keksin ratkaisun, kertokaa ne nikit niin me "koulukiusaajat" kiusataan takaisin, näytetään ketkä on herroja ja rouvia tässä talossa.
Tuleekohan tästä viestistä penalttia...
Toivottavasti tämä lainattu viesti on täysin vitsinä kirjoitettu. Jotta ei kuitenkaan tule kenellekään mieleen tehdä jotain noin hölmöä, niin varsin selkeästi ilmoitamme, että ehdotuksen mukainen toiminta on kiellettyä.Mä keksin ratkaisun, kertokaa ne nikit niin me "koulukiusaajat" kiusataan takaisin, näytetään ketkä on herroja ja rouvia tässä talossa.
Tuleekohan tästä viestistä penalttia...
Näin luulisi. Mutta paljon näkee myös viestejä, jossa pyydetään laittamaan yksityisviestiä jos vielä muka epäselvää. Hah! Minä ainakin kinastelen palstalla näkyvästi sen mitä kinastelen eikä tule mieleenikään alkaa jauhaa jonkun nimimerkin kanssa vakavissaan incognito yksityisveitsin.Siis täh? Joku saa kiksejä siitä, että aukoo päätä yksityisviesteillä. Minä olen luullut, että joku huomionhaku nimenomaan julkisesti olisi se mikä motivoi.
Päin vastoin. Jalkkispuolen viesteistä kimmastuneet ovat tyypillisimmin sellaisia, jotka eivät ole onnistuneet juurikaan palstan julkisella puolella lähetä-nappia painamaan. Jokereiden osalta tulikin sitten vähän aktiivisemmiltakin nimimerkeiltä "kipakkaa palautetta", mutta toistetaan nyt sekin, että ne uhkailut eivät tulleet palstalla, vaan twitterin puolella.mutta jotenkin ymmärsin että heidän kiusaajansa ovat varmaan jotain junttikuulaketjujen aktiivisimpia autisteja.