nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kunnon stadilainen juoppo ei poistu lähibaarista ihmettelemään elämää tai tapahtumia.
Nimetäänköhän joku katu nyt mun mukaan. Nordenskiöld oli kanssa tutkimusmatkailija. Löysi Koillisväylän. Mä ton Itäväylän. Siis kerran piti Kallion baarista päästä takaisin himaan Itikseen. Se oli myös naparetkeilijä. Kyllä mäkin navoista olin erittäin kiinnostunut. Naisten.Kunnon stadilainen juoppo ei poistu lähibaarista ihmettelemään elämää tai tapahtumia.
Lasketaanko tähän epäviralliset nimitykset? Jos lasketaan, niin mulla on itseni mukaan nimetty tie... Hautausmaalla. Aikoinaan tuli tehtyä hautausmaalle uurnalehdon käytävät, niin siitä se sitten jäi käyttöön ainakin seurakunnan työntekijöille...Nimetäänköhän joku katu nyt mun mukaan. Nordenskiöld oli kanssa tutkimusmatkailija. Löysi Koillisväylän. Mä ton Itäväylän. Siis kerran piti Kallion baarista päästä takaisin himaan Itikseen. Se oli myös naparetkeilijä. Kyllä mäkin navoista olin erittäin kiinnostunut. Naisten.
Lupaan ehdottaa sinua, kun kaupunki kysyy jotain sopivaa. Tätä on kaupunkidemokratia.Nimetäänköhän joku katu nyt mun mukaan. Nordenskiöld oli kanssa tutkimusmatkailija. Löysi Koillisväylän. Mä ton Itäväylän. Siis kerran piti Kallion baarista päästä takaisin himaan Itikseen. Se oli myös naparetkeilijä. Kyllä mäkin navoista olin erittäin kiinnostunut. Naisten.
Vantaan Vaskipellossa sinulle voitaisiin myös tehdä tie.Lasketaanko tähän epäviralliset nimitykset? Jos lasketaan, niin mulla on itseni mukaan nimetty tie... Hautausmaalla. Aikoinaan tuli tehtyä hautausmaalle uurnalehdon käytävät, niin siitä se sitten jäi käyttöön ainakin seurakunnan työntekijöille...
Kerrasta sain tarpeeksi. Ei enää ikinä tämmösiä huomionosoituksia mulle tai edes humoristisia ehdoksia noista. Ahistaa.Vantaan Vaskipellossa sinulle voitaisiin myös tehdä tie.
Voipi ahistaa muita enemmän.Kerrasta sain tarpeeksi. Ei enää ikinä tämmösiä huomionosoituksia mulle tai edes humoristisia ehdoksia noista. Ahistaa.
Voi olla.Voipi ahistaa muita enemmän.
Meinasin kirjoittaa vastineen mutta ehdit ensin. Pitäisikö laittaa allekirjoitukseksi "Killed by @Skruf "Vantaan Vaskipellossa sinulle voitaisiin myös tehdä tie.
Laita vaikka killed by nummis. Lähtää viikonloppuna ryyppäämään, jos Karita antaa. Pakko saada meteliä päähän, kun iskä on taas sairaalassa.Meinasin kirjoittaa vastineen mutta ehdit ensin. Pitäisikö laittaa allekirjoitukseksi "Killed by @Skruf "
Jep. Omat ongelmamme meillä kaikilla ja yritetään pitää pahimmat jutut julkisuudesta pois.Jaa kesäringin jatkojen jatkot menossa?
Olkaahan kiltisti sitten, niin ei tarvitse turhaan tätä hyvää ketjua lukita.
Kusipäisiä huomionkipeitä idiootteja.Uusi Tiktok-trendi: vanhemmat satuttavat lastaan ja kuvaavat lapsen itkua
Tiktok-videotrendissä vanhemmat pyytävät lapsen mukaan ”leipomiseen”. Todellisuudessa lapsen otsaan isketään kananmuna. Asiantuntija pitää trendiä järkyttävänä.yle.fi
Ja näin. Ennenkin todennut mutta pakko todeta jälleen. Ihmiset osaa aina yllättää tyhmyydellään.
Mä olen ollut jo pitkään sitä mieltä että tikotok pitäs kieltää. Kiinalaisten tekemä sovellus jolla saadaan länsimaalaiset idiootit tekemään jotain tyhmää.Uusi Tiktok-trendi: vanhemmat satuttavat lastaan ja kuvaavat lapsen itkua
Tiktok-videotrendissä vanhemmat pyytävät lapsen mukaan ”leipomiseen”. Todellisuudessa lapsen otsaan isketään kananmuna. Asiantuntija pitää trendiä järkyttävänä.yle.fi
Ja näin. Ennenkin todennut mutta pakko todeta jälleen. Ihmiset osaa aina yllättää tyhmyydellään.
Nää taitaa olla niitä samoja ihmisiä, jotka laittavat avaamattoman makkarapaketin sellaisenaan kiukaalle.Uusi Tiktok-trendi: vanhemmat satuttavat lastaan ja kuvaavat lapsen itkua
Olen ollut samaa mieltä siitä asti kun ko. sovelluksesta kuulin. Jotenkin erityisen haastava sovellus tuntuu tuo olevan osalle käyttäjistään kun katselukertojen ja jakojen himossaan siellä porukka tekee mitä tahansa totaalisen idioottimaista ja ajoittain täydellisen laitontakin.Mä olen ollut jo pitkään sitä mieltä että tikotok pitäs kieltää. Kiinalaisten tekemä sovellus jolla saadaan länsimaalaiset idiootit tekemään jotain tyhmää.
Noita otsikoita kun seuraa, niin mä olen ollut jo pitkään sitä mieltä että ihmiset pitäs kieltää.Mä olen ollut jo pitkään sitä mieltä että tikotok pitäs kieltää. Kiinalaisten tekemä sovellus jolla saadaan länsimaalaiset idiootit tekemään jotain tyhmää.
Lafond parantaa taas maansa ennätystä. 14,90 ja kolmanneksi.
Oho. Poistan!Vähän väärä ketju. Kröh.