Onkohan muuten Black Jack vielä olemassa?
Black Mamba joskus oli. Ei ole afrikkalainen versio porilaisesta orkesterista.
Onkohan muuten Black Jack vielä olemassa?
Oi niitä aikoja, kun seilasin brittiyhtiön autolautalla Göteborgista Harwichiin, aamiaisbuffetin tarjoilija työnsi kärryä, jossa oli kaksi valtavaa astiaa, toisessa käristettyä pekonia, toisessa munakokkelia. Ja kyllä me syötiin...Ja kas pekonia alkoi kulumaan enemmän kuin koskaan aiemmin!
Johtui uuden luurin ominaisuuksista. Tekninen virhe, jonka korjasin pienellä viiveelläMinulle tuli tuosta viestistä ilmoitus että @finnjewel siteerasi minua vaikka siteerattu kirjoittaja olikin @Ollakseni .
Ihmettelyketju
Onkohan muuten Black Jack vielä olemassa? Black Mamba joskus oli. Ei ole afrikkalainen versio porilaisesta orkesterista.keskustelu.jatkoaika.com
Minä niin kovasti ihmettelen...
Thriller? Sitä olisi katsottu varmaan aikanaan paljon.Tuli tossa googletettua että mikä on Youtuben katsotuin video ja vastaus oli Luis Fonsin musavideo Despacito, jota oli katsottu 8,2 mrd kertaa. Suuhteelisen uutta tavaraa oli kärkipään videot niin jäin vain ihmettelemään että mikäköhän olisi kaikista katsotuin musavideo jos Youtube olisi ollut käytössä jo 80-luvun alussa?
Itsellä kävi kanssa mielessä että ois varmaan joku Michael Jacksonin tai Madonnan biisi. Youtubessa Jacksonin katsotuin video on kyllä Bille Jean 1,4 mrd kerralla. Madonnan katsotuin video taas on ehkä hieman ylättäen La Isla Bonita (oma veikkaus oli Vogue) jota on katsottu vain 769 milj kertaa.Thriller? Sitä olisi katsottu varmaan aikanaan paljon.
YouTube taitaa tunkea mainoksia automaationa videoihin vaikka eivät olisikaan "monetized". Ainakin aika monet YouTube tähdet ameriikoista kertovat että heidän videoihinsa niitä tungetaan vaikka eivät niillä koitakaan rikastua.Ihmettelen, miten Youtubessa voi olla mainokset päällä kanavalla, joka on laittanut Youtubeen pelkästään Uuno-klippejä. Eli saako Youtubessa tienata tuollakin tavalla? Kyseessä siis kanava nimeltä Jussi Sokuri, jolla on melkein 30 miljoonaa katselukertaa vain Uuno/veskuklipeillä. Jätkä on siis saattanut tienata useita tuhansia euroja tuolla tavalla.
Kanavan takana oleva ei noissa tapauksissa tienaa (eihän tyypillä oletettavasti edes ole mitään oikeuksia materiaaliin), mutta YT saa mainostuloja. Nopean googlettamisen perusteella YT:n pyörittäminen on joksus 2019 kustantanut arviolta $5 miljardia; ne kulut on katettava oletettavasti pääosin mainostuloilla.
Kyllä ei kukaan oo voittanu. Itekin vähän väliä käyn lottoilemassa. Eikä tuu edes kokemusta noista reissuista.Ihmetyttää aina mitä hemmetin sankareita ne kioskit tai kioskikauppiaat ovat, jotka ovat sattuneet tulostamaan Veikkauksen koneestaan ulos sen lappusen, jolla voitetaan miljoonia lotossa. On kakkukahveja ja lehtijuttuja ja ihmiset käy pällistelemässä, että jumalaare että tästä kioskista sellainen voitto, itekin oon sieltä vissyä ja tupakkaa kerran ostanut!
Tätä varmaan on ennenkin ihmetelty, mutta miksi helvetissä monet ihmiset puhuu puhelimeen niin että siinä on kaiutin päällä ja puhelinta pidetään naaman edessä?! Mikä ihme saa ihmiset toimimaan näin….
Ei, kyllä ne puhuu ja vastailee..Jättävät ääniviestejä. Mikrofoni on siinä puhelimen päässä niin ei tartte pitää korvalla puhelinta.
Teen kotioloissa aina noin, puhun siis kaiutin päällä. On paljon helpompi keskustella puhelimessa, kun itse laite voi olla vaikka pöydällä edessäsi tai nojatuolin kyynärnojalla - molemmat kädet ovat vapaana, mitä sitten teetkään. Asia on tietysti aivan eri, kun ollaan "ihmisten ilmoilla", jolloin en häiritse kanssaihmisiäni puhelinkeskusteluillani.Tätä varmaan on ennenkin ihmetelty, mutta miksi helvetissä monet ihmiset puhuu puhelimeen niin että siinä on kaiutin päällä ja puhelinta pidetään naaman edessä?! Mikä ihme saa ihmiset toimimaan näin….
Olen kuvitellut, että niillä on napit korvilla ja napeissa ei mikrofonia tai se on niin paska että sitä ei haluta käyttää. En ole kyllä kiinnittänyt huomiota että kaiutin olisi päällä, tuntuu aika erikoiselta julkisella paikalla.Ei, kyllä ne puhuu ja vastailee..
En kyllä setämiehenä jaksaisi, jos minulle joku jättäisi ääniviestejä, tuntuu jotenkin paskalta formaatilta, ainakin jos viestin sisältämään tietoon pitää palata. Ja muutenkin tuollainen tietysti ruokkii jaarittelua, jota en oikein siedä. Joskus tulee käytettyä whatsapin puheestä tekstiksi ominaisuutta, sehän ihan toimii kauppalappuihin ym vaikka autoa ajaessa (hui). Puheohjelmaa/selostusta ei voi tosin pitää radiossa samaan aikaan päällä.Jättävät ääniviestejä. Mikrofoni on siinä puhelimen päässä niin ei tartte pitää korvalla puhelinta.
En kyllä setämiehenä jaksaisi, jos minulle joku jättäisi ääniviestejä, tuntuu jotenkin paskalta formaatilta
Tätä varmaan on ennenkin ihmetelty, mutta miksi helvetissä monet ihmiset puhuu puhelimeen niin että siinä on kaiutin päällä ja puhelinta pidetään naaman edessä?! Mikä ihme saa ihmiset toimimaan näin….