Joillain paskalinkkisivustoilla on alkanut nousta tapa pistää klikkiotsikkouutisensa turhien ihmisten turhista jutuista korostamalla sen turhan julkkiksen oman nimen sijaan sitä, kenen kanssa turha julkkis seurustelee tai on joskus seurustellut. Esimerkiksi Sara Siepistä kertovien juttujen otsikoissa on aina "Pyry Soirin rakas Sara upeana tissipyllymekossa rannalla, uuh, aah, katso kuvat" ja Piritta Hagman -uutiset ovat "Niklas Hagmanin ex-rakas Piritta tissipylly pyllytissi uus aah katso kuvat".
Jotenkin ymmärrän tämän, jos kyseessä on jonkun oikeesti tunnetumman tyypin naisystävä, niinku tosta nyt vaikka löytyi tommonen että "Neymarin exä Natalie Brulisch tissipylly pylly pylly pylly uuh aah katso kuvat", mutta sitten vieressä on "Kiekkoilija Brooks Laichin exä Julianne bikineissä tissit ja pylly ja pylly ja tissit, sanoitko jo siihen otsikkoon tissit, no kirjota vielä kerran, mutta älä kirjota tätä mitä mä nyt sanon vitun idiootti, ja sit loppuun laita uuh aah katso kuvat", joista minä en tunne kuka on Brooks Laich, enkä tunne kuka on tämä Julianne, eli aivan sama. Mutta vaikkapa toi Pyry Soiri ja Sara Sieppi, kai meidän Sara nyt on jumalauta paremmin tunnettu hahmo ku joku suomalainen veikkausliiga-futari? Miksi pitää otsikkoon silti tunkea että tästä pääset näkemään Pyry Soirin rakkaan tissejä ja pyllyä? Ei se minua kiinnosta, mutta jos siinä lukisi että tästä pääset näkemään Sara Siepin tissejä ja pyllyä uuh aah katso kuvat, niin heti klikkaisin!
Miksi on näin? Ja ehkä isommin kyllä ihmettelen, että miksi meidän firman internet on tämmönen että kun selaimeen uuden välilehden avaa, se heittää heti oletukseksi tommosen oudon sivun missä on joku 20 näitä tämmösiä klikkihuoraus-otsikkojuttuja.
Nyt minun täytyy mennä googlettamaan että kuka on Brooks Laich.
Monta on nyt ihmeellistä asiaa maailmassa.