Kyllä. Meitä iloisia, eläväisiä ja spontaaneja ihmisiä löytyy.Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka alkavat iloisesti yllättyessään hyppiä, kirkua ja huutaa?
Kyllä. Meitä iloisia, eläväisiä ja spontaaneja ihmisiä löytyy.Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka alkavat iloisesti yllättyessään hyppiä, kirkua ja huutaa?
Ilmeisesti on. Aika monta kertaa on tullut todistettua tällaista jopa ihan live-tilanteissa, joten tuollaisia tapauksia löytyy myös muualta kuin telkasta.Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka alkavat iloisesti yllättyessään hyppiä, kirkua ja huutaa?
Meillä telkkarista tulee paljon tosi-tv:tä (vaimo tykkää). Oletan kuitenkin, että kirkuminen kuuluu ohjelmaformaattiin.
Kesäleirillä tuli aivopieru ja käsieni kautta maaliin. Tiesin säännöt ja vittu olin edellisvuonna pelastanut meidät rankkeihin.Helvetti soikoon!
Olen pelannut aktiivisti jalkapalloa nuoruudessani vuosikausia, peliurani aikana ja jälkeen toimin tuomarina hyvän tovin, puhumattakaan, että olen seurannut jalkapalloa niin katsomoissa kuin nojatuolissakin käytännössä koko ikäni, mutten ikinä ole nähnyt maalia tehtävän suoraan sivurajaheitosta.
En ennen kuin vasta tänään... toki maalivahdin käsien kautta, mutta kuitenkin...
Kaikkea sattuu...Kesäleirillä tuli aivopieru ja käsieni kautta maaliin. Tiesin säännöt ja vittu olin edellisvuonna pelastanut meidät rankkeihin.
Ihan vaan tiedoksi, että en ole hyppinyt, pomppinut, huutanut ja kiljunut. Enkä tehnyt mainittuja permantovoimisteluliikkeitäkään.Lupaan hyppiä, pomppia, huutaa ja kirkua (jos ääni kestää) sekä tehdä kuperkeikan ja kärrynpyörän jos voitan huomenna 96 000 000 € Eurojackpotista.
Ehdit sitten perjantaina, kun 110 miljoonaa jaossa. Jos en nappaa sitä sun tukkoisen nenän edestä. Lupaan tarjota lonkeron kun seuraavan kerran nähdään mikäli näin käy. Ehkä muutenkin.Ihan vaan tiedoksi, että en ole hyppinyt, pomppinut, huutanut ja kiljunut. Enkä tehnyt mainittuja permantovoimisteluliikkeitäkään.
Taisipa niitä valmiiksi keitettyjä kananmuniakin olla. Lisäksi onhan niitä Reissumies-leipiä missä on sen reissarin välissä kinkku ja paistettu kananmuna. Hintaa muistaakseni 3,70e. Sanoisin että tuolla euromäärällä saa jo useamman leivän tarvikkeet itselleen hankittua.Vuosia sitten meitä suomalaisia suorastaan hellittiin valmiiksi paistetulla jauhelihalla, jota myytiin muutaman kuukauden ajan suurimmissa marketeissa ilmeisesti kokeilumielessä. Tuo hanke ei osoittautunut ihan sellaiseksi menestystarinaksi kuin tuon herkun valmistaja oli kuvitellut, mutta se sai sekä minut että monet muut ihmettelemään, miten uusavuton nykyihminen voi olla.
Samanlaista ihmettelyä on viime aikoina herättänyt tämä Atrian oivallus: kalapuikot ja perunamuussi einesateriana. Olen nähnyt näitä myynnissä sekä Keskon että Sokoksen kaupoissa ja onhan tuo ihmeteltävä tuote ja jälleen esimerkki nykyajan rappiotilasta.
Mutta kun se Reissumies on koko ajan menossa ja tien päällä niin ei se ehdi mitään kananmunia paistamaan ja voileipiä kasaamaan.Taisipa niitä valmiiksi keitettyjä kananmuniakin olla. Lisäksi onhan niitä Reissumies-leipiä missä on sen reissarin välissä kinkku ja paistettu kananmuna. Hintaa muistaakseni 3,70e. Sanoisin että tuolla euromäärällä saa jo useamman leivän tarvikkeet itselleen hankittua.
Niin mutta kuka enää 2000-luvulla jaksaa itse tehdä ruokaa. Tai kyllä mä varmaan kerran viikossa.Vuosia sitten meitä suomalaisia suorastaan hellittiin valmiiksi paistetulla jauhelihalla, jota myytiin muutaman kuukauden ajan suurimmissa marketeissa ilmeisesti kokeilumielessä. Tuo hanke ei osoittautunut ihan sellaiseksi menestystarinaksi kuin tuon herkun valmistaja oli kuvitellut, mutta se sai sekä minut että monet muut ihmettelemään, miten uusavuton nykyihminen voi olla.
Samanlaista ihmettelyä on viime aikoina herättänyt tämä Atrian oivallus: kalapuikot ja perunamuussi einesateriana. Olen nähnyt näitä myynnissä sekä Keskon että Sokoksen kaupoissa ja onhan tuo ihmeteltävä tuote ja jälleen esimerkki nykyajan rappiotilasta.
jälleen esimerkki nykyajan rappiotilasta.
Stallion on ihan julmettua paskaa, mutta mikä siis tämä paras on? Porter?Mitäs helvettiä tämä on?
Jos jostain asiasta tässä maailmassa on konsensus, niin siitä, mikä on paras (ja klassisin) olut jonka uusi laki toisi maitokauppaan, ja sitten sitä ei edes oteta testiin mukaan, saatika mainita. Sen sijaan samalta panimolta on mukana jumalauta Stallion.Uusi hallitus päästää vahvat oluet ruokakauppoihin – IL testasi vaihtoehtoja: Yksi on selvä suosikki
Iltalehti arvioi Alkon suosituimmat vahvat oluet, jotka prosenttiensa puolesta ovat tulossa myyntiin ruokakauppaan. Uuden ajan keskioluista löytyi yllättävä suosikki.www.iltalehti.fi
Jaa, itsellä ihan päinvastoin.Kokeilin tuota jatkiksen tumma teemaa. Ei vaan toimi itselläni. Tuntuu ettei saa palstasta mitään irti ja kaikki on ikäänkuin piilossa. Vanhassa vara parempi ja pysyttelen jatkossakin tässä vaaleassa taustassa. En ymmärrä miten tuosta tummasta pohjasta muka saa jotain irti. En totu moiseen. Onneksi on vaihtoehtoja.
Täällä on muitakin kuin tumma teema?Kokeilin tuota jatkiksen tumma teemaa. Ei vaan toimi itselläni. Tuntuu ettei saa palstasta mitään irti ja kaikki on ikäänkuin piilossa. Vanhassa vara parempi ja pysyttelen jatkossakin tässä vaaleassa taustassa. En ymmärrä miten tuosta tummasta pohjasta muka saa jotain irti. En totu moiseen. Onneksi on vaihtoehtoja.
Omaan silmään tumma teema on paljon miellyttävämpi, mikä toki korostuu etenkin hämärässä palstaa selaillessa. Kaikilla sivustoilla saisi olla itse asiassa "yömoodi" käytettäväksi hämärän aikoina. Toisaalta tykkään ylipäätään lukea vaaleaa tekstiä tummalla pohjalla, mistä syystä esimerkiksi artikkeleita lukiessa tulee välillä maalattua kappaleita joita on lukemassa. Samalla pysyy toki tehokkaasti muistissa missä kohtaa on menossa jos joutuu jättämään lukemisen kesken.Kokeilin tuota jatkiksen tumma teemaa. Ei vaan toimi itselläni. Tuntuu ettei saa palstasta mitään irti ja kaikki on ikäänkuin piilossa. Vanhassa vara parempi ja pysyttelen jatkossakin tässä vaaleassa taustassa. En ymmärrä miten tuosta tummasta pohjasta muka saa jotain irti. En totu moiseen. Onneksi on vaihtoehtoja.
Toissa viikolla olin hyppäämässä junaan Turkuun ja ostin tällaisen Rautatientorin Alepasta matkaevääksi junaan. Ihan hyvä tuote sanoisin.Taisipa niitä valmiiksi keitettyjä kananmuniakin olla. Lisäksi onhan niitä Reissumies-leipiä missä on sen reissarin välissä kinkku ja paistettu kananmuna. Hintaa muistaakseni 3,70e. Sanoisin että tuolla euromäärällä saa jo useamman leivän tarvikkeet itselleen hankittua.
Siis joo ymmärrän tuollaisessa tilanteessa kyllä, eli ajaa asiansa. Mutta tiedän ihmisiä jotka ostaa näitä ihan muuten vaan jääkaappiin.Toissa viikolla olin hyppäämässä junaan Turkuun ja ostin tällaisen Rautatientorin Alepasta matkaevääksi junaan. Ihan hyvä tuote sanoisin.
Täällä on valittavana myös tumma teema?Täällä on muitakin kuin tumma teema?
Jep ja mielestäni se on todella hyvä. Käytän sitä myös päivisin.Täällä on valittavana myös tumma teema?
No joo. Joillain on rahankäytöllisiä ongelmia kyllä silloin.Siis joo ymmärrän tuollaisessa tilanteessa kyllä, eli ajaa asiansa. Mutta tiedän ihmisiä jotka ostaa näitä ihan muuten vaan jääkaappiin.