Ihmettelyketju

  • 6 345 711
  • 38 746

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Helvetti soikoon!
Olen pelannut aktiivisti jalkapalloa nuoruudessani vuosikausia, peliurani aikana ja jälkeen toimin tuomarina hyvän tovin, puhumattakaan, että olen seurannut jalkapalloa niin katsomoissa kuin nojatuolissakin käytännössä koko ikäni, mutten ikinä ole nähnyt maalia tehtävän suoraan sivurajaheitosta.
En ennen kuin vasta tänään... toki maalivahdin käsien kautta, mutta kuitenkin...
Suoraan maaliin mennyttä heittoa ei ilmeisesti maaliksi hyväksyttäisikään. Eli pallon on pakko osua vastustajan pelaajaan ennen maalia tavalla tai toisella.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Mites sitten onko jääkiekko Turun seudulla jääkoukku?
Jaa,a. Päässyt onneksi unohtumaan tässä vuosien saatossa kun olen ajat sitten päässyt sieltäpäin pois.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Suoraan maaliin mennyttä heittoa ei ilmeisesti maaliksi hyväksyttäisikään. Eli pallon on pakko osua vastustajan pelaajaan ennen maalia tavalla tai toisella.
Niin kai se menee...
En nyt enää muista sääntöjä kovin tarkkaan, mutta sivurajaheitolla ei voi tehdä vastustajalle maalia suoraan, ilmeisesti ei omaakaan. Maalipotkustakaan ei voi tehdä omaa maalia, koska se pitää aina antaa eteen, siis kentällepäin, ei taaksepäin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On ihan perus berliininmunkki, mutta pakkauksessa lukee Piispanmunkki ja on Turun Tuomiokirkon kuva. Ja ihan Espoossa ostettu K-Supermarketista.

Turkulaiset ovat omalaatuinen joukkio. Ovat samaan aikaan oikeassa ja väärässä.
Oikeassa siinä, ettei vaaleanpunainen leivonnainen ole berliininmunkki. Mutta väärässä siinä ettei se nyt saatana mikään piispanmunkkikaan ole.


Kuvassa berliininmunkki.
 

Liitteet

  • Berliner-Pfannkuchen.jpg
    Berliner-Pfannkuchen.jpg
    828,6 KB · kertaa luettu: 66

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mokkapalat tai masaliisa, mutta olen aina tykännyt kyseisestä leivonnaisesta eniten niin, että siinä on vaalea pohja. Muutama vuosi takaisin minulle avautui, että sen vaaleapohjaisen leivonnaisen nimi on Tuuloman torttu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Syökö aikuiset heterot jotain sokerisia munkkeja? En ymmärrä.
 

redpecka

Jäsen
Kyllä sitä aina jaksaa ihmetellä kuinka tiede on tehnyt meidän ihmisapinoiden elämästä parempaa.

Toisaalta, pitkä ikä tuo uusia vitsauksia kentille mitä ei puussaroikkumiselämässä päästy vielä kokemaan kuten vaikka: syöpä, alzheimerinkirous... Yleensä se elämä loppui kun liaani petti ja joutui virtaan - krokotiili. Tai joku iso leijonauros mustasukkaisuuksissaan söi sut kun halus paritella äitisi kanssa.

Vaikka kaikki on huonosti ja kaikki on paskaa ja vaikken ihmiskunnan fani olekaan niin pakko arvostaa äijiä kumminkin kun on tulleet tietoiseksi itsestään ja ottaneet aurinkokunnan haltuun. Ei välttämättä onnistu ihan kaikilta apinoilta naapurigalaksissa. Sanoisin, että tehkää perässä!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka alkavat iloisesti yllättyessään hyppiä, kirkua ja huutaa?
Meillä telkkarista tulee paljon tosi-tv:tä (vaimo tykkää). Oletan kuitenkin, että kirkuminen kuuluu ohjelmaformaattiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös