Surulliseksi vetää. Ei ole maailman kyläfestarit kehittynyt näemmä yhtään siitä kun viimeksi kävin siellä eli jotain 15-20 vuotta sitten. Silloin olin ainoa joka ymmärsi käpäläkaljan päälle.Siis mihin tää maailma on menossa. Maailma kylässä -festareillakin oot ainut, jolla on kalja kädessä.
Kahvitteluun liittevä "kastettavan" tarve ihmetyttää. Minulla ei sinäänsä ole mitään pullia tai keksejä vastaan, pidän niistä useimmin itsekin, mutta mielestäni nämä ovat sellaisia tarjottavia, joita vedetään jonkun juhlatilaisuuden yhtedessä tai esim. silloin kun saapuu vieraita hieman pidemmän matkan päästä.
Ihmetystä aiheuttavat omat appivanhemmat, jotka käy meillä kahvittelemassa keskimäärin pari kertaa viikossa (tämä itsessään olisi ärsytysketjun asia, mutta keskitytään ihmetyksiin nyt) ja lähes joka kerta raahaavat jotain munkkipussia mukanaan. Mikä helvetti siinä on, että jotkut ihmiset eivät pysty arkipäivänä juomaan kahviaan ilman, että pitää ängetä jotain pullapaskaa naamaansa samaan aikaan?
Toinen ihmetyksen asia on, että mikäli itse kieltäytyy noista munkeista, niin sitä saa erikseen selitellä ja sitten sen lisäksi asiasta loukkaannutaan? Jos meikäläisen tekisi mieli donitsia, niin olisin sitä varmasti kaupasta ostanut.
Ollaan vaimon kanssa oltu kohta 20 vuotta yhdessä ja sinä aikana olen 95 % kerroista kieltäytynyt noista tarjottavista, mutta silti se tuntuu edelleen tulevan joka kerta yllätyksenä. Paras oli nyt viikonloppuna, kun valittelivat vaimon siskon ala-asteikäistä muksua, että kun ei sille kelpaa mikään keksi tai kakku. Minkä helvetin takia tuo pitäisi väen vängällä saada pumpattua täyteen sokeria ja hiivaa, jos sille ei maistu? Silloin harvoin kun omat muksut herkuista kieltäytyy, niin tunnen pelkkää helpotusta (ja kieltämättä pientä pelkoa siitä, että nyt ne on saatana taas tulossa kipeiksi, kun noin tekivät).
Minulla taasen oli sellainen kokemus kahvittelusta appivanhempieni kanssa, että ex-anoppivainaa, rauha hänen muistolleen, muisti joka kerta hänelle kahvia kaataessani muistuttaa minua:Sama se on meilläkin tiettyjen vanhempien sukulaisten kanssa. Mulle tuodaan kahvikuppi nenän eteen vaikken ole koskaan juonut kahvia (maistanut toki olen).
"Et ole vielä oppinut juomaan kahvia?"
Ei se mistään oppimisesta ole kiinni. En vain pidä kahvin mausta enkä ole muutenkaan addiktoituvaa tyyppiä minkään nautintoaineen suhteen.
...
WANHA, mutta olen myös wiisas!!Ihmettelen sanaa "korraaminen".
Google tuntee sanan, mutta minulle ei senkään jälkeen avautunut sanan merkitys.
Lisäksi ihmettelen em. mielipidettä riippumatta siitä, mitä korraaminen tarkoittaa.
Ja jos ostaa riittävästi juomaa niin ääni nousee heittämällä sille tasolle, että muutkin kuin vieressä olevat kaverit kuulevat jutustelun.Olen kuullut, että porukka ostaa - muissa urheilutapahtumissa, pesäpallosta en tiedä - hanakammin kioskiruokaa, jos musiikkimökän takia ei voi jutella kavereiden kanssa.
Savossa oltiin limillä, kun bussin perässä roikuttiin. Hauskaa oli ja hyvin luisti, ja välillä sai puskurista vaseliiniakin tumppuihinsa.WANHA, mutta olen myös wiisas!!
Turussa korraaminen on yleensä bussin perässä liukumista, ottaa takapuskurista kiinni talvella ja eikun menoksi.
No myyks ne teillekkään? Alkossa. Siis pitääks olla joku insinööri. Kaks ja puoli lasta. Punainen tupa ja perunamaa.
Ja kultainen noutaja...Unohdit Volvon, farmarimallisen.
Joskus eivät myyneet Gambinaa ja Jallua kun tiukkaa kakkospäivää vetäessäni ja opiskelijahaalarit päällä askel ei ollut kovin vakaa. En kyllä päässyt edes kassalle saakka kun vartija kehoitti poistumaan kotiin. Sitten löysin yhden tyypin Hesarin varrelta joka suostui hakemaan lisää virvoikkeita.No myyks ne teillekkään? Alkossa. Siis pitääks olla joku insinööri. Kaks ja puoli lasta. Punainen tupa ja perunamaa.
Tähtään tulokseen 0,0. Ihmettelisin kyllä jos tulos olisi jokin muu, selvin päin. Sinulla taitaa olla ihan eri kriteerit selvinpäin oloon kuin minulla.Paljonko te yleensä puhallatte selvin päin?
Varmaan nollat. Kaveri (jonka muuten tapasit edellisen HIFK-SaiPa matsin jälkeen mm. Karhu Ministerissä ja toki itse matsissa ennen sitä) puhalsi törkeän ratin "selvin päin".Paljonko te yleensä puhallatte selvin päin? Siis silloin kun ette ole ryypännyt aikoihin. Mä 2.4. No nyt on varmasti enemmän.
Jotkut heikommat urossimpanssit tekevät niin että juonittelevat muiden heikompien kanssa miten saadaan alfa pois päiviltä ja uusi parempi johtaja heimolle/laumalle. Toki saattoivat olla myös gorilloja. Toki simpanssit ovat keksineet vankeudessa että ruokaa voi vaihtaa seksiin naaraiden kanssa.Missähän vaiheessa ihmiskunnan historiassa on ensimmäisen kerran alettu juonimaan vallan tavoittelu mielessä? Tiettyyn pisteeseen asti on vain menty raa'alla voimalla, mutta joku jossain vaiheessa miettinyt, että ei jaksa tätä alfa-urosmeininkiä. Pitää päästä helpommalla. Ja onkohan se ollut Selviytyjät-tyylistä supattelua puskassa.
Ringin kehittämisen aikoihin.Missähän vaiheessa ihmiskunnan historiassa on ensimmäisen kerran alettu juonimaan vallan tavoittelu mielessä? Tiettyyn pisteeseen asti on vain menty raa'alla voimalla, mutta joku jossain vaiheessa miettinyt, että ei jaksa tätä alfa-urosmeininkiä. Pitää päästä helpommalla. Ja onkohan se ollut Selviytyjät-tyylistä supattelua puskassa.
Silloin kun ihmisillä on ollut sisaruksia niin aina on lyöttäydytty jonkun kanssa yhteen.Missähän vaiheessa ihmiskunnan historiassa on ensimmäisen kerran alettu juonimaan vallan tavoittelu mielessä? Tiettyyn pisteeseen asti on vain menty raa'alla voimalla, mutta joku jossain vaiheessa miettinyt, että ei jaksa tätä alfa-urosmeininkiä. Pitää päästä helpommalla. Ja onkohan se ollut Selviytyjät-tyylistä supattelua puskassa.
Ooppera toinen hyväkäs. Ei vaan taitu.Balettia ihmettelen.