Tähtään tulokseen 0,0. Ihmettelisin kyllä jos tulos olisi jokin muu, selvin päin. Sinulla taitaa olla ihan eri kriteerit selvinpäin oloon kuin minulla.Paljonko te yleensä puhallatte selvin päin?
Varmaan nollat. Kaveri (jonka muuten tapasit edellisen HIFK-SaiPa matsin jälkeen mm. Karhu Ministerissä ja toki itse matsissa ennen sitä) puhalsi törkeän ratin "selvin päin".Paljonko te yleensä puhallatte selvin päin? Siis silloin kun ette ole ryypännyt aikoihin. Mä 2.4. No nyt on varmasti enemmän.
Jotkut heikommat urossimpanssit tekevät niin että juonittelevat muiden heikompien kanssa miten saadaan alfa pois päiviltä ja uusi parempi johtaja heimolle/laumalle. Toki saattoivat olla myös gorilloja. Toki simpanssit ovat keksineet vankeudessa että ruokaa voi vaihtaa seksiin naaraiden kanssa.Missähän vaiheessa ihmiskunnan historiassa on ensimmäisen kerran alettu juonimaan vallan tavoittelu mielessä? Tiettyyn pisteeseen asti on vain menty raa'alla voimalla, mutta joku jossain vaiheessa miettinyt, että ei jaksa tätä alfa-urosmeininkiä. Pitää päästä helpommalla. Ja onkohan se ollut Selviytyjät-tyylistä supattelua puskassa.
Ringin kehittämisen aikoihin.Missähän vaiheessa ihmiskunnan historiassa on ensimmäisen kerran alettu juonimaan vallan tavoittelu mielessä? Tiettyyn pisteeseen asti on vain menty raa'alla voimalla, mutta joku jossain vaiheessa miettinyt, että ei jaksa tätä alfa-urosmeininkiä. Pitää päästä helpommalla. Ja onkohan se ollut Selviytyjät-tyylistä supattelua puskassa.
Silloin kun ihmisillä on ollut sisaruksia niin aina on lyöttäydytty jonkun kanssa yhteen.Missähän vaiheessa ihmiskunnan historiassa on ensimmäisen kerran alettu juonimaan vallan tavoittelu mielessä? Tiettyyn pisteeseen asti on vain menty raa'alla voimalla, mutta joku jossain vaiheessa miettinyt, että ei jaksa tätä alfa-urosmeininkiä. Pitää päästä helpommalla. Ja onkohan se ollut Selviytyjät-tyylistä supattelua puskassa.
Ooppera toinen hyväkäs. Ei vaan taitu.Balettia ihmettelen.
Balettia ihmettelen. Siis sitä, että eivät löydä tarpeeksi pitkiä ihmisiä sinne koikkelehtimaan. Näyttää niin kovin epämukavalta kun vetävät varpaillaan koko ajan.
Juntteja, sivistymättömiä näemmä on vielä, vaikka kulttuuritoimitukset ovat yrittäneet teitä valistaa ja opettaa käytöstavoille. Ettekö te tumpelot lue lehtiä ja erityisesti kulttuurisivuja? Katso teeveetä?Ooppera toinen hyväkäs. Ei vaan taitu.
Totta. Olen aina vihannut Queenia ja Scorpionsia.Myöskään ette voi ymmärtää sellaista, missä lauletaan kovaa ja korkealta, tunteella.
Oopperassa on hyviäkin puolia. Ex harrasti oopperaa ja kävin hänen kanssaan siellä. Esimerkiksi jossain Savonlinnan Oopperajuhlilla on tosi juhlallista, kun mennään puvut päällä vanhaan linnaan ja juodaan kallista viinaa ja nähdään ihmisiä. Sitten kun se ooppera on katsottu, niin tullaan takaisin keskustaan johonkin hyvään ravintolaan syömään hyvin ja juomaan lisää sitä kallista viinaa. Myönnettäköön toki, että se itse ooppera on tuossa se tylsin osuus.Ooppera toinen hyväkäs. Ei vaan taitu.
Eli myönnät olevasi moukka. No Scorpions (edes tiedä) on paskaa, näkemättä.Totta. Olen aina vihannut Queenia ja Scorpionsia.
Melko hyvin kiteytetty oopperan syvin olemus.Oopperassa on hyviäkin puolia. Ex harrasti oopperaa ja kävin hänen kanssaan siellä. Esimerkiksi jossain Savonlinnan Oopperajuhlilla on tosi juhlallista, kun mennään puvut päällä vanhaan linnaan ja juodaan kallista viinaa ja nähdään ihmisiä. Sitten kun se ooppera on katsottu, niin tullaan takaisin keskustaan johonkin hyvään ravintolaan syömään hyvin ja juomaan lisää sitä kallista viinaa. Myönnettäköön toki, että se itse ooppera on tuossa se tylsin osuus.
Minä kyllä oikeasti tykkäsin käydä oopperassa, mutta nimenomaan Savonlinnassa.Melko hyvin kiteytetty oopperan syvin olemus.
Kävin kerran Savonlinnan oopperajuhlilla ja tosiaan se itse ooppera oli niin tylsä, että nukahdin. Puolustuksekseni sanon, että ikää oli joku 7 v ja olin aika iltauninen ja aamuvirkku tuon ikäisenä. Ja kai minun piti olla siellä mukana kun minä ne liput arpajaisista voitin. Eikä äiti varmaan olisi antanut minun jäädä yksin kotiin viikonlopuksi.Oopperassa on hyviäkin puolia. Ex harrasti oopperaa ja kävin hänen kanssaan siellä. Esimerkiksi jossain Savonlinnan Oopperajuhlilla on tosi juhlallista, kun mennään puvut päällä vanhaan linnaan ja juodaan kallista viinaa ja nähdään ihmisiä. Sitten kun se ooppera on katsottu, niin tullaan takaisin keskustaan johonkin hyvään ravintolaan syömään hyvin ja juomaan lisää sitä kallista viinaa. Myönnettäköön toki, että se itse ooppera on tuossa se tylsin osuus.
Oopperajuhlilla kävin Lappeenrannan vuotenani kahdesti samassa kesässä. Vähän moukkamaisesti kylläkin siisteissä housuissa ja pikkutakissa. Ensimmäiseen esitykseen panostin hyvän istumapaikan verran, toisessa istuin piippuhyllyllä siten, että pressukatto viisti päälakea. Ensimmäinen paikka oli hyvä, koska ilma kiersi (oli ihan jumalattoman kuuma kesä), toisessa helpotusta tarjosi vähän ja harvoin ne hetket, kun tuuli henkäisi sieltä katon reunan alta edes vähän. Hyvät juhlat olivat, oikein hyvät. Ainoa haittapuoli on oikeastaan tuo miljöö yhdistettynä kävijäkuntaan; epätasaisella alustalla 130-vuotiaat ihmiset kävelevät helvetin hitaasti ja leveästi, joten väliajan pitäisi kestää n. 3 tuntia, että siinä ehtisi tehdäkin jotain, mikäli oma istumapaikka ei ole sellainen, josta ehtii ampaista baaritiskille väliajan alkaessa. Toinen taktiikka olisi tuuppia vanhukset kumoon siitä väylältä, mutta ei oikein istu omaan pirtaani moinen käytös.Oopperassa on hyviäkin puolia. Ex harrasti oopperaa ja kävin hänen kanssaan siellä. Esimerkiksi jossain Savonlinnan Oopperajuhlilla on tosi juhlallista, kun mennään puvut päällä vanhaan linnaan ja juodaan kallista viinaa ja nähdään ihmisiä. Sitten kun se ooppera on katsottu, niin tullaan takaisin keskustaan johonkin hyvään ravintolaan syömään hyvin ja juomaan lisää sitä kallista viinaa. Myönnettäköön toki, että se itse ooppera on tuossa se tylsin osuus.
En minäkään sitä ymmärrä, muuta kuin näin entisenä urheiluvalmentajana, että se ei ole heikkokuntoisten laji. Ja aika hemmetin hyvä kehonhallintakin siinä hommassa pitää olla.Balettia ihmettelen. Siis sitä, että eivät löydä tarpeeksi pitkiä ihmisiä sinne koikkelehtimaan. Näyttää niin kovin epämukavalta kun vetävät varpaillaan koko ajan.
Tuskin tuollaisia ihmisiä on edes olemassa.Ooppera on vallan mukava tapa viettää aikaa, joskin melko hinnakasta siellä käyminen on. Samoin teatterissa käyminen on mukavaa, vaikka se onkin hieman vulgaarimpaa. Tai sinfonioiden kuuntelu tai muuten klassisen musiikin parissa oleskelu. Onhan tiettyjen taidemuotojen haukkuminen paskaksi itsessään vulgaaria toimintaa tai sillä ylpeily ettei tunne jotain tiettyä musiikin lajia ollenkaan. Puhumattakaan siitä että menisi nauramaan sille kun jonkun tietyn genren muusikoita kuolee tai alkaa selittämään siitä kuinka jotkut säveltäjät ovat täysin merkityksettömiä ihmisiä kun ei itse pidä heidän musiikistaan.
Queenin vihaaminen on näkemättä paskaa!! JA ihmettelyn aihe!!Totta. Olen aina vihannut Queenia ja Scorpionsia.
Ei vaan voi sietää sen operettiprimadonnan ääntä, ei voi mitään. Tulee näppyliä.Queenin vihaaminen on näkemättä paskaa!! JA ihmettelyn aihe!!
Revasi ei tadia kestää merivettä!!Ei vaan voi sietää sen operettiprimadonnan ääntä, ei voi mitään. Tulee näppyliä.