Sitä ihmettelen, että viereisessä pöydässä istuu kaksi sellaista, jotka eivät muutu vaikka voissa paistaisi. Hauskaa, että pääsevät vähän vapaaseen länteen lomailemaan. Huomaan olevani paha ihminen, kun toivoisin heidän siirtyvän Vaalimaalta itään. Tuollainen oli joskus samassa huushollissakin, eikä se ollut yhtään miellyttävää. Onneksi tasavallan presidentti allekirjoitti kansalaisuuspaperin ja akka häipyi. Vuosikymmenten takaiset fiilikset tässä. Taidan käydä haukkumassa heidät heidän "kauniilla" äidinkielellään, jota vihaan syvästi. Tämä on henkilökohtaista. Ensin käyn kyllä kysymässä yrityksen työntekijöiltä, mitä mieltä he ovat tästä tilanteesta. Syvä on vihani ja kerron sen kaikille. Jos iltapaska kohta kertoo "vihapuhetta ja vähän -tekojakin Helsingin Kalliossa" niin se olen minä. Mitä vittua ne tuossa yhä ovat. Fuck off viimeinkin. Kaiken lisäksi kaveri meni tuollaisen kanssa naimisiin ja minä olin ainoa häävieras. Mulkaisin jo aika pahasti. Alkaako mennä jakeluun! Olen aivan ihmettelevänä.