Vaikka Facebookin yms muiden kommenttiosiot parasta viihdettä ovatkin, ei voi kun taas ihmetellä. Tällä kertaa aiheena terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu.
"Pitääkö ihan oikeasti päivystää koko päivän puhelimen ääressä takaisinsoittoa???!!!"
No siis jos oikein olen käsittänyt, se taitaa olla jutun idea...?
"Miksei ne ääliöt soita toista tai kolmatta kertaa takaisin, kun ensimmäisellä kerralla satuin olemaan vessassa ja toisella kertaa ulkoiluttamassa Sera-kissaa???!!!"
Ymmärrän, ettei ole kaikista ideaalein tilanne päivystää koko päivää puhelimen ääressä, mutta olisi aidosti kiva kuulla miten kyseiset henkilöt ratkaisivat tämän asian? Pitäisikö sieltä arvauskeskuksesta jonkun tulla aluksi pimpottamaan ovelle ja pyytää kohdehenkilöä siirtymään terassilta Bloody Mary cocktailin ääreltä sisälle puhelimen ääreen ja varoittaa 5min sisään tulevasta puhelusta.
Ymmärrän myöskin, ettei kaikki ole tänäkään päivänä kasvanut puhelin käteen kiinni, mutta jos odotat tärkeää puhelua, totta helvetissä kuljet se puhelin vähintään taskussa kaikkialle. "Mites sitten kun uimavuoro on keskellä päivää eikä uimahousuissa ole taskuja eikä se puhelinkaan tietysti kastua saisi???!!!".
Jos nyt mietitään keskiarvollisesti kuinka usein normaali pulliaisen tarvitsee soittaa terveyskeskukseen - puhutaan varmaan muutamasta kerrasta per vuosi. Joo, varmasti jotkut asioi useamminkin, mutta kyseessä on vähemmistö. Ja silti annetaan ymmärtää, että kyseessä olisi joku vitun globaali ongelma.
Mene sinne paikanpäälle sitten, jos soittopalvelu ei napostele. "En kerkeä sinne uintiin silloinkaan!!!111". No sitten ei auta kuin kuolla siihen syyhyyn, johon tarvitset puhelinkonsultaatiota.
Vitun ihmiskunta.