Ihmettelyketju

  • 6 344 650
  • 38 746
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Onneksi ei sentään olla raveissa. Siellä ei näe hevon vittuakaan. Paitsi toki eturivistä, sieltä näkee vitun hyvin.
Kaikki on varmaan niin ekstaasiäläsdee päissään aina noissa raveissa, se vaikuttaa näkyvyyteen oleellisesti.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Päivän Hesarissa on muuten 14 pinpin kuvaa. Tiesittekö?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.

Peilis on tuttu mimmi, tuttu ilme, tuttu blingi
Vittu mikä ämmä, ämmä
Miljoonan euron mirri, niin nätti, niin villi
Vittu mikä ämmä,
Ämmä

Sanon mitä sanoin, en tarvii saksii
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Kusipää, pelle, paskiaine
Ei mitää mysteerii, juorut ku massii mä kylven niis
Lasit päähä ja kynnet kii
Mä oon vitun ämmä ja ylpee siit

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä

Vittu mikä ämmä eli E-T-T-A
Sanat ku shottein ne menee vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä
Mitä, mis milloin ja kenen kaa
Mä voin kertoo niist iha kelle vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä

Varo vaaraa, sä tuut näkee paljon tätä naamaa
Sä tuut seuraamaa tätä saagaa
Tää on draamaa, draamaa, draamaa
Kuka siel, taas uutta puheluu, luurist kuuluu i love you
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän seuraa hesarin pimppiartikkelin linkkaamisesta tänne. Rikkookohan sääntöjä vai onko ok, kun iso media on kyseessä
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.

Peilis on tuttu mimmi, tuttu ilme, tuttu blingi
Vittu mikä ämmä, ämmä
Miljoonan euron mirri, niin nätti, niin villi
Vittu mikä ämmä,
Ämmä

Sanon mitä sanoin, en tarvii saksii
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Kusipää, pelle, paskiaine
Ei mitää mysteerii, juorut ku massii mä kylven niis
Lasit päähä ja kynnet kii
Mä oon vitun ämmä ja ylpee siit

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä

Vittu mikä ämmä eli E-T-T-A
Sanat ku shottein ne menee vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä
Mitä, mis milloin ja kenen kaa
Mä voin kertoo niist iha kelle vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä

Varo vaaraa, sä tuut näkee paljon tätä naamaa
Sä tuut seuraamaa tätä saagaa
Tää on draamaa, draamaa, draamaa
Kuka siel, taas uutta puheluu, luurist kuuluu i love you
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä

Harvinaisen kaunista ja tyylikkään runollista laululyriikkaa. Tekstiä on varmasti hierottu antaumuksella viikkoja, ellei jopa kuukausia.
 

Glove

Jäsen
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.
Tämähän vetää vertoja jo Cokkelin Civettäjien Muijas on ruma -biisille.

K-18

Hei frendi, anna aikaa...
feattaan tän sulle.

Kuka on toi sun jäätävä horo?
kaunis kuin mortal kombatin Goro.
Biatchi on kuin se blondi Jossu
ballerinapukuun puettu lööppipossu!

Mitä mitä äijä oikein aatteli
kun kämpille teurassian saatteli?
Soita griinpiissille pelasta se valas
nosta verkkos ja ongi paremmin sun kalas.

Hitto sun muijas on ruma!
Saatanan ruma myös meikattuna!
Seiso ei mulla ees muna
kun sun muijas on saatanan ruma!

Hitto sun muijas on ruma!
Saatanan ruma myös meikattuna!
Seiso ei mulla ees muna
kun sun muijas on saatanan ruma!

Mun vuoro näyttää miten kehrää cätti,
ei mikään läski vaan helvetin nätti.
Luksusleidit lankee mun spiikkiin
hunajaisen pehmeeseen saundiin diippiin.

Ota opiksi, näytän mitä on lust
tiukka bottom ja sääret on must!
Totuuden hetki, avaa silmäs kamu
bongaa toi beibi se on aika namu!

Su-su-su-su-sun mu-mu-mu-muijas on
a-a-a-a-aika, aika ruma! Aika ruma!

Hitto sun muijas on ruma!
Saatanan ruma myös meikattuna!
Seiso ei mulla ees muna
kun sun muijas on saatanan ruma!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näitä lyriikoita lukiessa alkaa miettimään, että minkä ikäisiä mahtavat näiden artistien suurimmat fanit olla sekä sitä, että puhuvatko muutkin tuon ikäiset nuoret oikeasti näin idioottimaisella ja kypsymättömällä tavalla? Myönnän toki heti tähän alkuun, että muutama tuhat nuorta ei todellakaan edusta kokonaista omaa sukupolveaan vaan joukossa on taatusti sellaisiakin, joita tuollainen mukahauska riimittely ärsyttää tai jopa vituttaa, mutta onhan tämä erikoinen trendi. Taidan olla boomeri.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.

Peilis on tuttu mimmi, tuttu ilme, tuttu blingi
Vittu mikä ämmä, ämmä
Miljoonan euron mirri, niin nätti, niin villi
Vittu mikä ämmä,
Ämmä

Sanon mitä sanoin, en tarvii saksii
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Kusipää, pelle, paskiaine
Ei mitää mysteerii, juorut ku massii mä kylven niis
Lasit päähä ja kynnet kii
Mä oon vitun ämmä ja ylpee siit

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä

Vittu mikä ämmä eli E-T-T-A
Sanat ku shottein ne menee vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä
Mitä, mis milloin ja kenen kaa
Mä voin kertoo niist iha kelle vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä

Varo vaaraa, sä tuut näkee paljon tätä naamaa
Sä tuut seuraamaa tätä saagaa
Tää on draamaa, draamaa, draamaa
Kuka siel, taas uutta puheluu, luurist kuuluu i love you
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Harvinaisen kaunista ja tyylikkään runollista laululyriikkaa. Tekstiä on varmasti hierottu antaumuksella viikkoja, ellei jopa kuukausia.
Jos näitä laululyriikoita voisi rinnastaa kukkasiksi, tätä ehkä luonnehtisi: "Ei mikään ruusu, mutta kukkihan se pottukin..."
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ostin eilen tuollaisen kevyemmän kevättakin. Muuten hyvä takki kyllä mutta vaikka kokeilin takkia päälleni kaupassa niin silti jostain syystä ostin kyllä nyt pari numeroa liian ison takin.

En oikein ymmärrä miksi tuon kokoisen takin olen mennyt ostamaan. Mikähän aivopieru se on ollut? En toisaalta tykkää vaatteiden kokeilemisesta että olinko nyt hiukan huolimaton kokeillessani vaatteita. Liian nopeasti tehnyt päätöksen.

No juu, kyllä minä tuotakin takkia käytän ja ei se päälläni nyt ihan teltaltakaan näytä. Ainoastaan kämmenet saa hihaan piiloon kun hihat on liian pitkät.

Muuten ihan hyvä takki se on, toki ei nyt mitään priimaa kun Tokmannilta vaan ostettukin. Pari numeroa pienempänä olisi varmaan oikein passeli. Toisaalta, tuollainen hitusen liian iso takki on mukavan tuntuinenkin päällä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.

Peilis on tuttu mimmi, tuttu ilme, tuttu blingi
Vittu mikä ämmä, ämmä
Miljoonan euron mirri, niin nätti, niin villi
Vittu mikä ämmä,
Ämmä

Sanon mitä sanoin, en tarvii saksii
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Kusipää, pelle, paskiaine
Ei mitää mysteerii, juorut ku massii mä kylven niis
Lasit päähä ja kynnet kii
Mä oon vitun ämmä ja ylpee siit

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä

Vittu mikä ämmä eli E-T-T-A
Sanat ku shottein ne menee vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä
Mitä, mis milloin ja kenen kaa
Mä voin kertoo niist iha kelle vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä

Varo vaaraa, sä tuut näkee paljon tätä naamaa
Sä tuut seuraamaa tätä saagaa
Tää on draamaa, draamaa, draamaa
Kuka siel, taas uutta puheluu, luurist kuuluu i love you
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus

Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Tästä tuli oikeastaan vähän mieleen tälläkin foorumilla mainittu Kiira Korven runokirja. Kyllä, olen selannut kyseistä taideteosta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Uutisissa sanottiin juuri Ähtärin eläinpuistoon liittyen, että valtio ei voi tukea taloudellisissa vaikeuksissa olevaa yritystä.

Sehän kuulostaa tietysti ihan järkevältä, että valtion tuen jakamisen edellytys on se, että kohdeyritys ei tukea tarvitse.
 

Glove

Jäsen
Uutisissa sanottiin juuri Ähtärin eläinpuistoon liittyen, että valtio ei voi tukea taloudellisissa vaikeuksissa olevaa yritystä.

Sehän kuulostaa tietysti ihan järkevältä, että valtion tuen jakamisen edellytys on se, että kohdeyritys ei tukea tarvitse.
Valtio taitaa tukea monia yrityksiä, jotka eivät sitä tukea välttämättä tarvitsisi. Kuten monia liigajoukkueita koronakausilla, joilla ne olisivat tehneet voittoa ilman tukiakin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mikä meidän vanhemmille tulee iän myötä, kun aina automaationa pidetään että lapset liikkuu, me emme, vaikka olisi suht terveitä ja liikutaan ties missä omallakin autolla.

Esimerkkejä on vaikka kuinka ja paljon. Ensin toki mietin että onko se vaan mun vanhemmissa ettei vaan halua tulla ja onko Helsinki iso peikko. Noh, lyhyen kaverikyselyn jälkeen käytännössä jokaisen jolla on suht hyväkuntoiset ja muutoin liikkuvat vanhemmat, niin sama homma. Pitävät itsestäänselvyytenä että lapset tulevat tänne. Mitäs me kun on vaan rajattomasti aikaa ja 365 lomapäivää vuodessa niin mihis me nyt tästä. No tullaan tullaan ja mukava tulla ja oikeesti mukava mennäkin, mutta jotain rajaa. Jos kysellään vähän väliä "koska nähdään" niin olkaa välillä hyvä ja käynnistää sen Opelin ja ajaa 45km tähän suuntaan. Se on sama matka kun ajoitte viime viikonloppuna toiseen suuntaan.

Vittu, Karpolla ois asiaa taas kerran :)
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Eihän näihin pitäisi lähteä, mutta.

Vain 27 prosenttia miehistä pitää sitä pettämisenä – naisilla on erilainen näkemys

Näin. Tässä puhutaan siis flirttailusta: "Miehistä 27 prosenttia pitää flirttailevia viestejä pettämisenä. Naisista puolet on sitä mieltä, että flirttaileva viesti on pettämistä."

Jutusta ei käy ainakaan minulle ilmi että kumman flirttailusta kolmasosa miehistä pitää sitä pettämisenä ja naisista vain puolet? Siis mahdollisesti joka toisen naisen mielestä on ookoo että ukkonsa flirttailee vai että joka toisen naisen mielestä on ookoo itse flirttailla muille miehille ja sen hyväksyy jopa kolmasosa miehistä!?

Tästä gallupista voisi repiä niin monia otsikoita mitä milloinkin vain tarvittaisiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Eihän näihin pitäisi lähteä, mutta.
Tuossa kyselyssä näkee aika selkeästi kokemuksen tuomaa varmuutta asiaan - reiluun kypsään ikään ehtineille vasta kunnon pano alkaa olla siinä rajoilla... eikä näköjään kaikille sekään...
Esimerkki: Jos minä kehun vaimoni kuullen jonkun naisoletetun ulkonäköä, saan luultavimmin arvostavan katseen ja ehkä kommentin: "Sulla on silmää kauneudelle." - eli, onhan nää aika pitkälti itsetuntokysymyksiäkin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa kyselyssä näkee aika selkeästi kokemuksen tuomaa varmuutta asiaan - reiluun kypsään ikään ehtineille vasta kunnon pano alkaa olla siinä rajoilla... eikä näköjään kaikille sekään...
Esimerkki: Jos minä kehun vaimoni kuullen jonkun naisoletetun ulkonäköä, saan luultavimmin arvostavan katseen ja ehkä kommentin: "Sulla on silmää kauneudelle." - eli, onhan nää aika pitkälti itsetuntokysymyksiäkin.
Tuosta on joskus ollut jotain tutkimustakin, että vanhemmat ikäluokat suhtautuivat pettämiseen jo aikoinaan sallivammin. Esim. tiedän 20-30- luvuilla syntyneitä, joissa molemmat saattoivat pettää avioliiton aikana ja silti pysyttiin yhdessä. Eroaminen oli harvinaisempaa, vaikka nykyisten mittapuiden mukaan yhteiselossa saattoi olla muutenkin kaikenlaista mätää.

Hassua, että silloin usein löydettiin puoliso, jonka kanssa elettiin koko elämä, vaikka naapurikylästä. Nyt ei sopivaa ihmistä tahdo löytyä millään, vaikka tarjonta on paljon laajempi. Elämä ja toiveet ovat muuttuneet, vaikka ihminen itsessään ei välttämättä ole sen kummempi kuin ennenkään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tuosta on joskus ollut jotain tutkimustakin, että vanhemmat ikäluokat suhtautuivat pettämiseen jo aikoinaan sallivammin. Esim. tiedän 20-30- luvuilla syntyneitä, joissa molemmat saattoivat pettää avioliiton aikana ja silti pysyttiin yhdessä. Eroaminen oli harvinaisempaa, vaikka nykyisten mittapuiden mukaan yhteiselossa saattoi olla muutenkin kaikenlaista mätää.

Hassua, että silloin usein löydettiin puoliso, jonka kanssa elettiin koko elämä, vaikka naapurikylästä. Nyt ei sopivaa ihmistä tahdo löytyä millään, vaikka tarjonta on paljon laajempi. Elämä ja toiveet ovat muuttuneet, vaikka ihminen itsessään ei välttämättä ole sen kummempi kuin ennenkään.
Kai siinä on myös ollut eroamisen sosiaalinen stigma ja aiemmin myös yksin elämisen taloudellinen kurjuus tai suoranainen mahdottomuus, mitkä molemmat ovat pitäneet tehokkaasti yhdessä vaikka kaveri miten vituttaisi. Puolison löytämistä on myös helpottanut se ettei ronklaamista olla katsottu lainkaan hyvällä ja vanhoja piikoja ja -poikia on kuritettu ihan surutta sekä lähiyhteisön että valtiovallan toimesta. Herkästi sitten kelpaa se vähiten epämieluisa vaihtoehto, etenkin kun elinympäristön isompi vaihtaminenkaan ei ole ollut realistinen vaihtoehto.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viimeksi sunnuntaina joku saanut pelikieltoa palstalla. Lähes viikko sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös