Tämmönen systeemi ois hyvä kaikille pallomme vanhuksille, Michael J. Foxeille ja petttereille.Minkähän takia avaimenreiät on niin pieniä. Minuuttitolkulla saat sohia ovella kuin mikäkin heinämies tai murtovaras. Jotkut suurennuslasit tarvii tai ainakin Nasan kaukoputki.
Tämmönen systeemi ois hyvä kaikille pallomme vanhuksille, Michael J. Foxeille ja petttereille.
Voi mahoton sinnuu, eikö nyt hypätä ensin?Ihan pillu tulee mieleen tästä kuvasta.
Ihan pillu tulee mieleen tästä kuvasta.
Sitä yrittää vaan olla avuksi, ja vituiks menee.
Kaikki on varmaan niin ekstaasiäläsdee päissään aina noissa raveissa, se vaikuttaa näkyvyyteen oleellisesti.Onneksi ei sentään olla raveissa. Siellä ei näe hevon vittuakaan. Paitsi toki eturivistä, sieltä näkee vitun hyvin.
Päivän Hesarissa on muuten 14 pinpin kuvaa. Tiesittekö?Ihan pillu tulee mieleen tästä kuvasta.
Päivän Hesarissa on muuten 14 pinpin kuvaa. Tiesittekö?
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.
Peilis on tuttu mimmi, tuttu ilme, tuttu blingi
Vittu mikä ämmä, ämmä
Miljoonan euron mirri, niin nätti, niin villi
Vittu mikä ämmä,
Ämmä
Sanon mitä sanoin, en tarvii saksii
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Kusipää, pelle, paskiaine
Ei mitää mysteerii, juorut ku massii mä kylven niis
Lasit päähä ja kynnet kii
Mä oon vitun ämmä ja ylpee siit
Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Vittu mikä ämmä eli E-T-T-A
Sanat ku shottein ne menee vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä
Mitä, mis milloin ja kenen kaa
Mä voin kertoo niist iha kelle vaa
Vittu mikä ämmä, ämmä
Varo vaaraa, sä tuut näkee paljon tätä naamaa
Sä tuut seuraamaa tätä saagaa
Tää on draamaa, draamaa, draamaa
Kuka siel, taas uutta puheluu, luurist kuuluu i love you
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus
Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Tämähän vetää vertoja jo Cokkelin Civettäjien Muijas on ruma -biisille.Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.
Ihan pillu tulee mieleen tästä kuvasta.
Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.
Vittu mikä ämmä, ämmä
Vittu mikä ämmä,
Ämmä
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus
Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Jos näitä laululyriikoita voisi rinnastaa kukkasiksi, tätä ehkä luonnehtisi: "Ei mikään ruusu, mutta kukkihan se pottukin..."Harvinaisen kaunista ja tyylikkään runollista laululyriikkaa. Tekstiä on varmasti hierottu antaumuksella viikkoja, ellei jopa kuukausia.
Tästä tuli oikeastaan vähän mieleen tälläkin foorumilla mainittu Kiira Korven runokirja. Kyllä, olen selannut kyseistä taideteosta.Löysin netistä Etta -nimisen artistin Ämmä -biisin lyriikat ja hiljaiseksi vetää.
Vittu mikä ämmä, ämmä
Vittu mikä ämmä,
Ämmä
Chop, chop
Sydämii paloiks
Just se varsinaine
Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Kuulin exäl on joku uus
Mulki ollu jo kuus
Ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä, ämmä
Ämmä
Vittu mikä ämmä
Valtio taitaa tukea monia yrityksiä, jotka eivät sitä tukea välttämättä tarvitsisi. Kuten monia liigajoukkueita koronakausilla, joilla ne olisivat tehneet voittoa ilman tukiakin.Uutisissa sanottiin juuri Ähtärin eläinpuistoon liittyen, että valtio ei voi tukea taloudellisissa vaikeuksissa olevaa yritystä.
Sehän kuulostaa tietysti ihan järkevältä, että valtion tuen jakamisen edellytys on se, että kohdeyritys ei tukea tarvitse.
Tuossa kyselyssä näkee aika selkeästi kokemuksen tuomaa varmuutta asiaan - reiluun kypsään ikään ehtineille vasta kunnon pano alkaa olla siinä rajoilla... eikä näköjään kaikille sekään...Eihän näihin pitäisi lähteä, mutta.
Tuosta on joskus ollut jotain tutkimustakin, että vanhemmat ikäluokat suhtautuivat pettämiseen jo aikoinaan sallivammin. Esim. tiedän 20-30- luvuilla syntyneitä, joissa molemmat saattoivat pettää avioliiton aikana ja silti pysyttiin yhdessä. Eroaminen oli harvinaisempaa, vaikka nykyisten mittapuiden mukaan yhteiselossa saattoi olla muutenkin kaikenlaista mätää.Tuossa kyselyssä näkee aika selkeästi kokemuksen tuomaa varmuutta asiaan - reiluun kypsään ikään ehtineille vasta kunnon pano alkaa olla siinä rajoilla... eikä näköjään kaikille sekään...
Esimerkki: Jos minä kehun vaimoni kuullen jonkun naisoletetun ulkonäköä, saan luultavimmin arvostavan katseen ja ehkä kommentin: "Sulla on silmää kauneudelle." - eli, onhan nää aika pitkälti itsetuntokysymyksiäkin.