Ihmettelyketju

  • 6 344 576
  • 38 746

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulla on banaanikärpäsiä, vaikkei ole ollut banaaneja puoleen vuoteen. Miksi?
Ja miksi tuohon mun mukiin hakeutuvat jatkuvasti, se on mun?!
Banaanikärpäsiä taitaa tulla vähän kaikesta ruuasta, etenkin hedelmistä. Jostain niitä on minunkin asuntooni välillä eksynyt, vaikka en banaaneja syökään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Odotamme kommentteja Elokapinasta, kun hipit seuraavan kerran pistävät leirin keskelle tietä.
Yks ehto paluulle oli että nimenomaan näin ei sovi tehdä. Tuntu kyllä siltä kun olis luovuttanut Karjalan Stalinille rauhan aikaansaamiseks...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Meno on yltynyt täällä rahvaan parissa niin kauhistuttavaksi hurskasteluksi että itse palstan päälliköt päättivät pirauttaa punaiseen puhelimeeni ja anoivat palaamaan hämmentämään palstalle.

(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessani näen ruman, saastaisen porton)
Setämiesten kruunamaton kuningas is back!
Tervetuloa takaisin!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yks ehto paluulle oli että nimenomaan näin ei sovi tehdä. Tuntu kyllä siltä kun olis luovuttanut Karjalan Stalinille rauhan aikaansaamiseks...
Ihan näin meidän kesken, kyseessä oli ehkä hulvattomin ja kapinallisin viesti, jonka olen Jatkiksesta lukenut. Oli myös ehkä näyttävin exit tältä palstalta ikinä. Tervetuloa takaisin, yritä totutella hajuttomaksi, mauttomaksi ja värittömäksi. Ja tähän sellainen leveästi naurava hymiö.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessani näen ruman, saastaisen porton)
Ihmettelempä vaan, että miksi sulla on edelleen mun kuva pelilissäsi??
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alan olemaan vakuuttunut siitä että kaikkien ihmisten seura ei tee välttämättä hyvää toiselle ihmiselle. Onhan näin ikävää kirjoittaa mutta vastaan on vain tullut joskus ihmisiä joiden esimerkiksi käytös on aikaansaanut syvää ihmetystä, ärsyyntymistä ja niin edelleen. Eikä nyt puhuta mistään kriminaaleistakaan.

Todennäköistä on kyllä epäillä että puhutaan onko toisella ihmisellä kaikki kuitenkaan kunnossa. Ehkä taustalla voi olla jotain mielenterveyssairauksia? Joskus vaan toisen ihmisen viestintä esimerkiksi sosiaalisessa mediassa tai käyttäytyminen on ollut sellaista että on aiheuttanut hieman ihmetystä. Esimerkiksi sellainen ihan vain töksähtelevä, lyhytsanaisuus viestinnässä ja jos tämä on toistuvaa niin herättää minussa jo epäilyni.

Tuolla Facebookissa tänäänkin kun kirjoitin että kävin tänään eräällä klinikalla niin sain henkilöltä jonka viestintä ja käyttäytyminen on minussa jo herättänyt muutenkin ihmetystä pidemmän aikaa niin vastauksen että et ollut tänään niin kyllä se kummastuttaa. Tarkistin vielä että olin nimenomaan sillä klinikalla missä kirjoitin olleeni etten väärin kirjoittanut. En tiedä mikä juttu tämäkin nyt taas on? Mutta äkkiähän silläkin saa hieman vainoharhaisen pääni ajattelemaan yhtä sun toista. Yritin toki kysyä että mikäs juttu tämä on?

Joidenkin ihmisten käyttäytyminen, viestintä herättää ihmetystä. Uskallan kirjoittaa tästä koska en jaksa uskoa että tämä minun esimerkin henkilökään tätä palstaa lukee. Ja olen ennen kaikkea huolestunut. Tietenkin ihmetystä herättää sekin että jos joku vaikka aamupäivällä juoksee alasti kadulla mutta tällaista ihmetystä nyt en tarkoita.

Mutta sitä kun on itsekin mielenterveyskuntoutuja niin en tiedä, pitäisikö olla suoraan sanottuna tarkempi kenen kanssa kaveeraa? Pahaa tekee toisaalta tällaista kirjoittaa mutta ehkä oli hyväkin asia myös tästä asiasta jonnekin kirjoittaa ettei vain yksin veivaa omaa päätään puhki asiasta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko tänään ollut joku erikoinen tapahtuma, kun palsta on näin hiljainen? Yleensä tähän aikaan illasta tämä paikka suorastaan kuhisee elämää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onko tänään ollut joku erikoinen tapahtuma, kun palsta on näin hiljainen? Yleensä tähän aikaan illasta tämä paikka suorastaan kuhisee elämää.

Lomat ohi? Marraskuu lähenee?
 

Glove

Jäsen
Miten nuo teinit pystyy olemaan talvella nilkat paljaana? Omat meinaa jäätyä jo tässä +7 asteessa. Ei ne tietenkään jäädy kun on plussalla...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten nuo teinit pystyy olemaan talvella nilkat paljaana? Omat meinaa jäätyä jo tässä +7 asteessa. Ei ne tietenkään jäädy kun on plussalla...
Luultavasti heillä on täsmälleen samanlainen verenkierto kuin muillakin ihmisillä, mutta kun se ei ole muodikasta peittää nilkkoja, niin sitä varten pitää hieman mukavuudesta tinkiä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun 25 vuotta tulee mittariin, he ymmärtävät pukeutua hieman fiksummin.
 

Glove

Jäsen
Luultavasti heillä on täsmälleen samanlainen verenkierto kuin muillakin ihmisillä, mutta kun se ei ole muodikasta peittää nilkkoja, niin sitä varten pitää hieman mukavuudesta tinkiä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun 25 vuotta tulee mittariin, he ymmärtävät pukeutua hieman fiksummin.
Oma teini (täyttää 15) on siis vissiin varhaiskypsä, kun sillä on varrelliset talvikengät. Tai sitten äitinsä on pakottanut, en ole kysynyt.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Välillä sitä tulee ihmeteltyä, että miten helvetissä sitä voi ihminen olla näin tapaturma-altis.

Äsken jätin sormen vetokoukun ja trailerin vetokidan väliin. Tuntuu muuten hyvältä sormessa...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miten nuo teinit pystyy olemaan talvella nilkat paljaana? Omat meinaa jäätyä jo tässä +7 asteessa. Ei ne tietenkään jäädy kun on plussalla...
Mulla on verkkokalvoille iskostunut ilmeisen pysyvästi yksi talvinen alkuilta kun olin menossa himaan. Odottelin dösää Postitalon pysäkillä. Tuli lunta vaakasuorassa, pakkasta varmaan 13-15 astetta, minkä tietenkin tuuli teki kylmemmän tuntuiseksi. Mä palvelin kunnon topparotsissa, pipo ja huppu päässä ja hanskat kädessä. Pari teinityttöä odotteli samalla pysäkillä ilman hattua, lyhyt talvitakki päällä, tiukat lyhyehköt housut jalassa. Eli navat, nilkat ja päät paljaana.

Mahtoi olla kylmä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on verkkokalvoille iskostunut ilmeisen pysyvästi yksi talvinen alkuilta kun olin menossa himaan. Odottelin dösää Postitalon pysäkillä. Tuli lunta vaakasuorassa, pakkasta varmaan 13-15 astetta, minkä tietenkin tuuli teki kylmemmän tuntuiseksi. Mä palvelin kunnon topparotsissa, pipo ja huppu päässä ja hanskat kädessä. Pari teinityttöä odotteli samalla pysäkillä ilman hattua, lyhyt talvitakki päällä, tiukat lyhyehköt housut jalassa. Eli navat, nilkat ja päät paljaana.

Mahtoi olla kylmä.
Tässä yksi talvi oli vähän vastaava tilanne pakkasella kun vastaan käveli tuollainen nuorehko nainen t-paidassa ja avonaisessa farkkutakissa.
 

Glove

Jäsen
Mulla on verkkokalvoille iskostunut ilmeisen pysyvästi yksi talvinen alkuilta kun olin menossa himaan. Odottelin dösää Postitalon pysäkillä. Tuli lunta vaakasuorassa, pakkasta varmaan 13-15 astetta, minkä tietenkin tuuli teki kylmemmän tuntuiseksi. Mä palvelin kunnon topparotsissa, pipo ja huppu päässä ja hanskat kädessä. Pari teinityttöä odotteli samalla pysäkillä ilman hattua, lyhyt talvitakki päällä, tiukat lyhyehköt housut jalassa. Eli navat, nilkat ja päät paljaana.

Mahtoi olla kylmä.
Joo näitä näkee aina välillä. Taksiaikoina ajelin kerran ravintolan edessä olevalle taksi tolpalle. Auton mittari näytti -22, mereltä kävi aika navakka tuuli. Siinä jonossa oli muiden mukana tyttö korkkareissa, minihameessa, eikä sillä muistaakseni ollut takkiakaan päällä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmettelen kovin miten on mahdollista että tuonne mökin kaappiin on jäänyt makaronipussi, jossa parasta ennen on niinkin kaukaa kun elokuu 2015.

Täällä on kuitenkin useampi kokki mun lisäkseni viimeisen 7 vuoden aikana kokkaillut ja myös tsekkaillut tasaisin välein ettei tänne jää mitään turhaa/vanhaa.

Broidilla, sen vaimolla, mutsilla ja mulla on ollut (tuolloin ex myös) ihan pikkuisen silmät hukassa. Ei tuossa kaapissa edes niin paljon kamaa ole että se olisi jäänyt erityisemmin piiloon.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuo yksi tyyppi, josta kesällä mainitsin, niin edelleen istuu päivät pitkät bussipysäkillä kaljoittelemmassa. Puolenkymmentä tölkkiä on aina ollut vierellä, ja sitten taas lähikaupasta uutta. Kova työ on päivystää päivittäin. Ja kylmäkinhän tulee pian, tänäänkin oli +10 astetta kaljapysäkin kohdalla.
Mitähän tuo syrjäytynyt tekee talven? Ja mihin asti jaksaa päivystää syksyllä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kenen hampaat pystyy noihin KFC:n kanoihin. Tai no burgerit vedin. Ikenetkin nyt lähestulkoon vereslihalla.

No joo ehkä olin vähän normaalia herkempi kun eilen lohkesi kahdesta eri hampaasta palanen kun mysliä söin. Miks hemmetissä niihinkin pitää sitä kivikovaa banaania pistää sekaan. Tai no jossain vellissä se olis ehkä vähän pehmennyt, mutta tungin skyrrin sekaan hunajan kanssa. Raapii nyt poskia.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Paikallisessa Burger Kingissä äsken joku ikivanha amerikkalainen herrasmies tuli kysymään, että olenko mahdollisesti USA:n armeijan veteraani?
Tuli kyllä wtf-fiilis. En koe olevani ulkoiselta olemukseltani mitenkään sotilaallinen, eikä vaatetuskaan siihen viittaa, ellei mustat farkut ja Toronto Maple Leafsin huppari ole jokin yleinen pukukoodi veteraanien keskuudessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Ihmetyttää tuo ketju: Tässä seuraamme Antti Tuiskun uraa.
Linkki vie fingerpori sarjakuvaan, jossa kohtuudella kerrotaan, että miksi mua ihmetyttää tuo Antin uran seuraaminen. No kukin tavallaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihmetyttää tuo ketju: Tässä seuraamme Antti Tuiskun uraa.
Linkki vie fingerpori sarjakuvaan, jossa kohtuudella kerrotaan, että miksi mua ihmetyttää tuo Antin uran seuraaminen. No kukin tavallaan.

Hassua kun minä en äkkiseltään silmäillessäni ainakaan huomannut tuollaista ketjua tällä palstalla? Ihmettelen nyt tätä siis tai sitten täytyy etsiä haulla tai Googlella tarkemmin. Anteeksi mutta ihmettelen kyllä nyt viestiäsi muutenkin, sillä en tajua miten tuo Fingerpori ja rekkakuskin persevako liittyy Antti Tuiskun uraan? En ole nyt kartalla tai sitten sinulle @Kiekkokatsoja tekisi hyvää pieni happihyppely tai nokoset. Selvität hieman ajatuksiasi tai sitten väännät minulle rautakangella asiat.
 
K

Kiekkokatsoja

Hassua kun minä en äkkiseltään silmäillessäni ainakaan huomannut tuollaista ketjua tällä palstalla? Ihmettelen nyt tätä siis tai sitten täytyy etsiä haulla tai Googlella tarkemmin. Anteeksi mutta ihmettelen kyllä nyt viestiäsi muutenkin, sillä en tajua miten tuo Fingerpori ja rekkakuskin persevako liittyy Antti Tuiskun uraan? En ole nyt kartalla tai sitten sinulle @Kiekkokatsoja tekisi hyvää pieni happihyppely tai nokoset. Selvität hieman ajatuksiasi tai sitten väännät minulle rautakangella asiat.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Olin sokea. Tai sitten tarkistin ketjut läpi liian nopeasti. Myös se vaikutti asiaan kun en ollut kyllä lukenut ennen kyseistä ketjua, ei ole Tuisku omia lempiartisteja. Minä olin väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös