Jumankauta, Mr. Monster Truck on palannut! Odotamme kommentteja Elokapinasta, kun hipit seuraavan kerran pistävät leirin keskelle tietä.Meno on yltynyt täällä rahvaan parissa niin kauhistuttavaksi hurskasteluksi että itse palstan päälliköt päättivät pirauttaa punaiseen puhelimeeni ja anoivat palaamaan hämmentämään palstalle.
(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessanni näen ruman, saastaisen porton)
Banaanikärpäsiä taitaa tulla vähän kaikesta ruuasta, etenkin hedelmistä. Jostain niitä on minunkin asuntooni välillä eksynyt, vaikka en banaaneja syökään.Mulla on banaanikärpäsiä, vaikkei ole ollut banaaneja puoleen vuoteen. Miksi?
Ja miksi tuohon mun mukiin hakeutuvat jatkuvasti, se on mun?!
Yks ehto paluulle oli että nimenomaan näin ei sovi tehdä. Tuntu kyllä siltä kun olis luovuttanut Karjalan Stalinille rauhan aikaansaamiseks...Odotamme kommentteja Elokapinasta, kun hipit seuraavan kerran pistävät leirin keskelle tietä.
Setämiesten kruunamaton kuningas is back!Meno on yltynyt täällä rahvaan parissa niin kauhistuttavaksi hurskasteluksi että itse palstan päälliköt päättivät pirauttaa punaiseen puhelimeeni ja anoivat palaamaan hämmentämään palstalle.
(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessani näen ruman, saastaisen porton)
Ihan näin meidän kesken, kyseessä oli ehkä hulvattomin ja kapinallisin viesti, jonka olen Jatkiksesta lukenut. Oli myös ehkä näyttävin exit tältä palstalta ikinä. Tervetuloa takaisin, yritä totutella hajuttomaksi, mauttomaksi ja värittömäksi. Ja tähän sellainen leveästi naurava hymiö.Yks ehto paluulle oli että nimenomaan näin ei sovi tehdä. Tuntu kyllä siltä kun olis luovuttanut Karjalan Stalinille rauhan aikaansaamiseks...
No mulla ei ole hedelmiä huonetilassa.Banaanikärpäsiä taitaa tulla vähän kaikesta ruuasta, etenkin hedelmistä. Jostain niitä on minunkin asuntooni välillä eksynyt, vaikka en banaaneja syökään.
Ihmettelempä vaan, että miksi sulla on edelleen mun kuva pelilissäsi??(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessani näen ruman, saastaisen porton)
Onko tänään ollut joku erikoinen tapahtuma, kun palsta on näin hiljainen? Yleensä tähän aikaan illasta tämä paikka suorastaan kuhisee elämää.
Luultavasti heillä on täsmälleen samanlainen verenkierto kuin muillakin ihmisillä, mutta kun se ei ole muodikasta peittää nilkkoja, niin sitä varten pitää hieman mukavuudesta tinkiä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun 25 vuotta tulee mittariin, he ymmärtävät pukeutua hieman fiksummin.Miten nuo teinit pystyy olemaan talvella nilkat paljaana? Omat meinaa jäätyä jo tässä +7 asteessa. Ei ne tietenkään jäädy kun on plussalla...
Oma teini (täyttää 15) on siis vissiin varhaiskypsä, kun sillä on varrelliset talvikengät. Tai sitten äitinsä on pakottanut, en ole kysynyt.Luultavasti heillä on täsmälleen samanlainen verenkierto kuin muillakin ihmisillä, mutta kun se ei ole muodikasta peittää nilkkoja, niin sitä varten pitää hieman mukavuudesta tinkiä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun 25 vuotta tulee mittariin, he ymmärtävät pukeutua hieman fiksummin.
Mulla on verkkokalvoille iskostunut ilmeisen pysyvästi yksi talvinen alkuilta kun olin menossa himaan. Odottelin dösää Postitalon pysäkillä. Tuli lunta vaakasuorassa, pakkasta varmaan 13-15 astetta, minkä tietenkin tuuli teki kylmemmän tuntuiseksi. Mä palvelin kunnon topparotsissa, pipo ja huppu päässä ja hanskat kädessä. Pari teinityttöä odotteli samalla pysäkillä ilman hattua, lyhyt talvitakki päällä, tiukat lyhyehköt housut jalassa. Eli navat, nilkat ja päät paljaana.Miten nuo teinit pystyy olemaan talvella nilkat paljaana? Omat meinaa jäätyä jo tässä +7 asteessa. Ei ne tietenkään jäädy kun on plussalla...
Tässä yksi talvi oli vähän vastaava tilanne pakkasella kun vastaan käveli tuollainen nuorehko nainen t-paidassa ja avonaisessa farkkutakissa.Mulla on verkkokalvoille iskostunut ilmeisen pysyvästi yksi talvinen alkuilta kun olin menossa himaan. Odottelin dösää Postitalon pysäkillä. Tuli lunta vaakasuorassa, pakkasta varmaan 13-15 astetta, minkä tietenkin tuuli teki kylmemmän tuntuiseksi. Mä palvelin kunnon topparotsissa, pipo ja huppu päässä ja hanskat kädessä. Pari teinityttöä odotteli samalla pysäkillä ilman hattua, lyhyt talvitakki päällä, tiukat lyhyehköt housut jalassa. Eli navat, nilkat ja päät paljaana.
Mahtoi olla kylmä.
Joo näitä näkee aina välillä. Taksiaikoina ajelin kerran ravintolan edessä olevalle taksi tolpalle. Auton mittari näytti -22, mereltä kävi aika navakka tuuli. Siinä jonossa oli muiden mukana tyttö korkkareissa, minihameessa, eikä sillä muistaakseni ollut takkiakaan päällä.Mulla on verkkokalvoille iskostunut ilmeisen pysyvästi yksi talvinen alkuilta kun olin menossa himaan. Odottelin dösää Postitalon pysäkillä. Tuli lunta vaakasuorassa, pakkasta varmaan 13-15 astetta, minkä tietenkin tuuli teki kylmemmän tuntuiseksi. Mä palvelin kunnon topparotsissa, pipo ja huppu päässä ja hanskat kädessä. Pari teinityttöä odotteli samalla pysäkillä ilman hattua, lyhyt talvitakki päällä, tiukat lyhyehköt housut jalassa. Eli navat, nilkat ja päät paljaana.
Mahtoi olla kylmä.