Ihmettelyketju

  • 6 343 300
  • 38 746

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minkä ihmeen takia Chrome luulee cittarin tarjouslehden olevan kirjoitettu somaliksi? Aina kun katson uusimman tarjouslehden niin selain tarjoaa vaihtoehtoa kääntää somalista suomeksi?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minkä ihmeen takia Chrome luulee cittarin tarjouslehden olevan kirjoitettu somaliksi? Aina kun katson uusimman tarjouslehden niin selain tarjoaa vaihtoehtoa kääntää somalista suomeksi?
Tehnyt sitä jo jonkin aikaa ja naureskellut samaa.

Turussa yliopistopojat/tytöt myös tekevät mielenkiinoista työtä. Työni on nyt tyhjentää roskiksia sekä noukkia maasta mitä löytyy niin piti taas yksi päivä merkata jätesäkkiin mitkä roskiksista ja mitkä maasta, kaatopaikalla sit he avaa pussin ja tekee syväanalyysin mistä löytyy mitäkin roskia.

Itse piti merkata EM, Eteläinen Maa ja ER Eteläinen Roskis, tulihan sinne kirjoitettua Murtoa ja Raitasta sun muuta kun tuommoiseen nollatutkimukseen ei ole paskaakaan kiinnostusta, niijaah käpyjä niin maan perkeleesti :P
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En ole perehtynyt otsikkotasoa pitemmälle, mutta en ymmärrä tätä Susanna Tapani meni ystävän häihin -kohua. Siis totta kai jotkut läheisen ystävän häät ovat paljon tärkeämpi asia kuin joku joka toinen vuosi häviämässä käytävä alkulohkopeli USA:a vastaan. Twitterissä tulee vesarantasilta ja varmaan joltain kalluäijiltä aivan käsittämättömän törkeää kritiikkiä.

Ja ihan naurettavaa joku ammattimaisuushöpöhöpö. Kyllä ystävän isoa päivää varten pitäisi missä vaan hommassa voida ottaa vapaata. En ymmärrä. Ihmettelen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole perehtynyt otsikkotasoa pitemmälle, mutta en ymmärrä tätä Susanna Tapani meni ystävän häihin -kohua. Siis totta kai jotkut läheisen ystävän häät ovat paljon tärkeämpi asia kuin joku joka toinen vuosi häviämässä käytävä alkulohkopeli USA:a vastaan. Twitterissä tulee vesarantasilta ja varmaan joltain kalluäijiltä aivan käsittämättömän törkeää kritiikkiä.

Ja ihan naurettavaa joku ammattimaisuushöpöhöpö. Kyllä ystävän isoa päivää varten pitäisi missä vaan hommassa voida ottaa vapaata. En ymmärrä. Ihmettelen.
Eihän tuo mitään ammattiurheilua olekaan. Jättäisin minäkin jonkun kavereiden kanssa pelattavan sählypelin väliin jos olisi kaverin häät samana päivänä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eihän tuo mitään ammattiurheilua olekaan. Jättäisin minäkin jonkun kavereiden kanssa pelattavan sählypelin väliin jos olisi kaverin häät samana päivänä.

No mutta menisitkö duuniin lauantaina, jos tietäisit vaikka 3 kk etukäteen hääpäivän, vai sopisitko tuurauksen/lomituksen?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ihmettelen tätä viihdeteollisuutta. En halua vähätellä, mutta onhan tässä artikkelissa melko paljon maksetun mainoksen makua kaikkine uhriutumisineen ja henkisine kasvuineen. Sinänsä toki potentiaalisesti hengenvaarallinen tapahtuma, onneksi ei käynyt pahemmin: Huolimaton autoilija törmäsi laulaja Salla-Marja Hätiseen – lääkärin epäasiallinen kommentti hämmensi: ”Olisiko mieheltä kysytty samaa?”
Aivan. Jos olisi leikattu kertomatta, että leikkauksesta jää arpi, niin olisimmeko lukeneet viihdeuutisista: "Onnettomuus pakotti vaihtamaan kaikki esiintymisasuni!"
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Edellisellä sivulla oli puhetta leffateatteri snäkseistä. Ja pita pahaa Han on tuonut leffaan kun minä olen ollut paikalla. Niin folio alkoi pari penkkiä mun vieressä kerran rapista, no joku sälli kaivoi helvetin ison savulohen siinä esiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihmettelen tätä viihdeteollisuutta. En halua vähätellä, mutta onhan tässä artikkelissa melko paljon maksetun mainoksen makua kaikkine uhriutumisineen ja henkisine kasvuineen. Sinänsä toki potentiaalisesti hengenvaarallinen tapahtuma, onneksi ei käynyt pahemmin: Huolimaton autoilija törmäsi laulaja Salla-Marja Hätiseen – lääkärin epäasiallinen kommentti hämmensi: ”Olisiko mieheltä kysytty samaa?”
No, onpahan taas saatu tehtyä huikeaa draamaa ja kasvutarinaa jonkun nobodyn kokemasta onnettomuudesta ja kätevästi on joukkoon ujutettu pikkuisen feminismiäkin, ettei "totuus" unohtuisi...
En minäkään vähättele tapahtunutta vaan tuota jumalatonta paskanjauhamista, minkä se sai aikaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Katselin (ja ostinkin) lippuja lokakuun Tappara-SaiPa matsiin. Hieman ihmetytti tuo hinnoittelu. Kannattaa olla ihan rehellinen aikuinen tai lapsi eikä mikään opiskelija tai eläkeläinen.
 

Liitteet

  • tappara.jpg
    tappara.jpg
    45 KB · kertaa luettu: 167

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katselin (ja ostinkin) lippuja lokakuun Tappara-SaiPa matsiin. Hieman ihmetytti tuo hinnoittelu. Kannattaa olla ihan rehellinen aikuinen tai lapsi eikä mikään opiskelija tai eläkeläinen.
Taitaa olla dynaaminen hinnoittelu, eli sitä halvempaa mitä kauempana tapahtumasta ostaa lipun.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Mikä helvetti noita venäläisten ikkunoita oikein vaivaa?
Sieltähän putoilee jengiä harva se päivä. Nyt oli vuorossa joku taitoluistelija. Ennen putoili noita venäjän toiminnan arvostelijoita.
Itseäni lainaten.
Lukoilin ukko "putosi" ikkunasta tällä kertaa.
Jos joskus ja jostain syystä lähden Venäjälle, niin kerrostaloon en ole menossa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itseäni lainaten.
Lukoilin ukko "putosi" ikkunasta tällä kertaa.
Jos joskus ja jostain syystä lähden Venäjälle, niin kerrostaloon en ole menossa.
Siellä muuten on porraskäytävissä isoja ikkunoita, mutta niistä putoaminen saattaisi olla hieman hankalaa, kun olivat aika hyvin syvennettyjä. Mutta toki vodkapäissään ja jonkun avustuksella hyvinkin pääsee kokeilemaan asiaa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onko mulla joku bugi puhelimessa, koska legendaarinen @Johnny B. Goode näyttäisi palanneen palstalle vitsi-ketjussa?
Eikö potkut olleetkaan lopulliset?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko mulla joku bugi puhelimessa, koska legendaarinen @Johnny B. Goode näyttäisi palanneen palstalle vitsi-ketjussa?
Eikö potkut olleetkaan lopulliset?
Meno on yltynyt täällä rahvaan parissa niin kauhistuttavaksi hurskasteluksi että itse palstan päälliköt päättivät pirauttaa punaiseen puhelimeeni ja anoivat palaamaan hämmentämään palstalle.

(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessani näen ruman, saastaisen porton)
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meno on yltynyt täällä rahvaan parissa niin kauhistuttavaksi hurskasteluksi että itse palstan päälliköt päättivät pirauttaa punaiseen puhelimeeni ja anoivat palaamaan hämmentämään palstalle.

(Oikeesti mulla ei oo mitään elämää palstan ulkopualella ja rukoilin puali vuatta oikeuksia takasin. Jouduin tekemään sanoinkuvaamattoman perverssejä performansseja sekä lupauksia joidenka vuoksi itken itseni vastedes aina uneen ja peiliin katsoessanni näen ruman, saastaisen porton)
Jumankauta, Mr. Monster Truck on palannut! Odotamme kommentteja Elokapinasta, kun hipit seuraavan kerran pistävät leirin keskelle tietä.

Tervetuloa takaisin!
 
K

Kiekkokatsoja

Mulla on banaanikärpäsiä, vaikkei ole ollut banaaneja puoleen vuoteen. Miksi?
Ja miksi tuohon mun mukiin hakeutuvat jatkuvasti, se on mun?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös