Ihmettelyketju

  • 6 356 862
  • 38 767

ace

Jäsen
25 vuotta sitten kaikki NHL kiekkokorteissa esiintyvät pelaajat näyttivät 40-50 vuotiailta, paitsi Pavel Bure.

Nykyään en kortteja seuraa tai kerää, mutta nykypelaajat näyttävät teineiltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Tunne kuinka kylkiluusi erkanevat toisistaan jokaisella hengenvedolla"
Perkele ne mihinkään erkane kun ne on kiinni mun luurangossa.
"Tunne kuinka lämpö ja painon tunne leviää vartaloosi ja vajoat lattiaan"
Häh, ei se lattia nyt noin heikko ole että painostani hajoaa ja vajoan siihen. Aika vaarallista jos niin kävisi...

Rentoutusharjoitukset ei vaan taida olla mun juttu. Analysoin ihan liikaa. Pitäisi kyllä opetella rentoutumaan... muutenkin kuin viinalla.
 

Glove

Jäsen
"Tunne kuinka kylkiluusi erkanevat toisistaan jokaisella hengenvedolla"
Perkele ne mihinkään erkane kun ne on kiinni mun luurangossa.
"Tunne kuinka lämpö ja painon tunne leviää vartaloosi ja vajoat lattiaan"
Häh, ei se lattia nyt noin heikko ole että painostani hajoaa ja vajoan siihen. Aika vaarallista jos niin kävisi...

Rentoutusharjoitukset ei vaan taida olla mun juttu. Analysoin ihan liikaa. Pitäisi kyllä opetella rentoutumaan... muutenkin kuin viinalla.
Joo, rentoutuminen on vaikeaa. On se joskus ollut minulle helppoakin kun olen jopa nukahtanut kun ryhmässä tehtiin rentoutusharjoitusta joskus kauan kauan sitten.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
"Tunne kuinka kylkiluusi erkanevat toisistaan jokaisella hengenvedolla"
Perkele ne mihinkään erkane kun ne on kiinni mun luurangossa.
"Tunne kuinka lämpö ja painon tunne leviää vartaloosi ja vajoat lattiaan"
Häh, ei se lattia nyt noin heikko ole että painostani hajoaa ja vajoan siihen. Aika vaarallista jos niin kävisi...o

Rentoutusharjoitukset ei vaan taida olla mun juttu. Analysoin ihan liikaa. Pitäisi kyllä opetella rentoutumaan... muutenkin kuin viinalla.
Heh, läpi oon käynyt minäkin noita tuntemuksia, kun aikoinani aloitin (muun) terapian mukana rentoutumisharjoitukset. Harjoittelemalla eli säännöllisesti tekemällä ne siitä alkoivat sitten pikkuhiljaa "sisäistyä" eikähän siinä lopulta mitään oikeaa tai väärää tunnetta olekaan, kyse on vain keskittymisestä omaan itseensä ja tuntemuksiinsa.
Minua auttoi kovasti, että ensin harjoittelin keskittymään vain hengitykseeni, joka ei sekään ollut aluksi ihan yksinkertaista. Mutta, aina kun huomasin ajatukseni karanneen, ja sitä tapahtui/tapahtuu kovin usein, palasin vain takaisin hengitykseni seuraamiseen.

Sitkeesti vaan...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lompakossa 11 pullokuittia, neljään eri kauppaan. Käypää valuuttaa. Oravannahkoja.
Kyllä tuolla määrällä fyrkkaa pitäisi naisseuralainen löytyä, jopa Malmilta. Se jos mikä tekee vaikutuksen naiseen kuin naiseen, kun menette yhdessä lunastamaan noita kuitteja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko nykyään toimittajilla kiire tunkea juttua eetteriin niin kova, ettei edes ehdi tarkistaa onko mitään järkeä mitä kirjoitetaan? Tämähän ei tietenkään ole ainoa, mutta tuli tästä nyt vaan mieleen.


"JOKERIT Hockey Club oy siirtyy täysin Jari Kurrin omistukseen, kun Jokerit Kurrin ostaneet Norils Nickel Harjavallan ulos seuran omistuksesta." HS
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onko nykyään toimittajilla kiire tunkea juttua eetteriin niin kova, ettei edes ehdi tarkistaa onko mitään järkeä mitä kirjoitetaan? Tämähän ei tietenkään ole ainoa, mutta tuli tästä nyt vaan mieleen.


"JOKERIT Hockey Club oy siirtyy täysin Jari Kurrin omistukseen, kun Jokerit Kurrin ostaneet Norils Nickel Harjavallan ulos seuran omistuksesta." HS
Käyty Tamin kirjoituskoulutuksessa.
 

Undrafted

Jäsen
Katselin hotellia tulevien treenileirien yhteyteen. 150-180 euroa per yö niinkin hohdokkaissa paikoissa kuin Kotka ja Lappeenranta. Ei tämä kauheasti innosti matkailemaan kotimaassa. Verrokiksi laskin polttoainekuluja ja normileirilta ajelen kotiin. Kisaviikonloppuna sitten täytyy hakea majoitusta, kun pitkä päivä kaikkiaan muutenkin. Kotimainen kulutus on kansantaloudelle tärkeää. Ihmettelen, että mitähän tässä kaikkiaan oikein käy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin eilen kaupassa. Sinne oli jo ilmestynyt vappukrääsää ja ilmapalloja (niitä heliumilla täytettyjä). Eikö niiden kanssa nyt olisi voinut odottaa vielä viikonlopun ylitse että pääsiäisestä päästään. Ei vappu mikään joulu sentään ole...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin eilen kaupassa. Sinne oli jo ilmestynyt vappukrääsää ja ilmapalloja (niitä heliumilla täytettyjä). Eikö niiden kanssa nyt olisi voinut odottaa vielä viikonlopun ylitse että pääsiäisestä päästään. Ei vappu mikään joulu sentään ole...
Lappeenrannassa on jo vapun vietto alkanut ja PK-seudulla alkamassa pikkuhiljaa. Eli kyllä se alkaa olemaan jo aika.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junassa oli 17-vuotiaaksi itseään mainostanut kaveri, jonka joka toinen sana oli valehtelematta "vittu". Mitäköhän tällaisesta porukasta lopulta tulee.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Junassa oli 17-vuotiaaksi itseään mainostanut kaveri, jonka joka toinen sana oli valehtelematta "vittu". Mitäköhän tällaisesta porukasta lopulta tulee.

Kyllä minä ainakin olin ihan totaaliurpo vielä tuossa iässä ja varmaan vasta kolmenkympin jälkeen pikku hiljaa aikuistuin. Ja ihan hyvä kai tuli, vaikka monen mielestä varmasti myös ei.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä minä ainakin olin ihan totaaliurpo vielä tuossa iässä ja varmaan vasta kolmenkympin jälkeen pikku hiljaa aikuistuin. Ja ihan hyvä kai tuli, vaikka monen mielestä varmasti myös ei.
Mä nyt ainakin toivon että minussa, miksei sinussakin, ole vielä kehitettävää. Jos sukuuni olen tullut, olen hädin tuskin keski-iässä näin vajaa viiskymppisenä. Olisi syytäkin vielä kehittyä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lappeenrannassa on jo vapun vietto alkanut ja PK-seudulla alkamassa pikkuhiljaa. Eli kyllä se alkaa olemaan jo aika.
Oliko tämä se ikuinen vappu johon viitataan jossain laulussa? Ja mikä on edes ikuinen vappu (joka takapenkil jatkuu)...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös