vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Onko se "logoon laukomista", jos heittää mällit mahalle?
Editoin viestiäsi ja pätee edelleen.Mitähän hittoa tuo Instagram tekee?
Tähtäintä napsu tai kaks ylemmäs.Onko se "logoon laukomista", jos heittää mällit mahalle?
Ensinnäkin heitätkä mällit omalle vai toisen mahalle?Onko se "logoon laukomista", jos heittää mällit mahalle?
Tähtäintä napsu tai kaks ylemmäs.
Siihen minä olen aikoinaan laukonut. Tai no, vähän joka paikkaan.Sit alkaa jo kastanjetit napsuun
Muutoin vain lauoit maaliin.
Moderointiprosessi on hieman hidas, siinä käsittelyssä menee jopa vuorokausi tai pari. Paitsi joidenkin, esimerkiksi itseni, kohdalla kirjoitusoikeuksien vieminen ei vie tuntiakaan...Ukrainassa tapahtuu, mutta jatkoajassa ei ole annettu siihen liittyen vielä yhtään pelikieltoa. Onko porukka oppinut olemaan vai pahimmat trollit jo potkittu pellolle?
Kuka on Tommi Läntistä haukkunut homoksi. Saa maksaa. Kalliisti.UMK: lauantaina primeaikaan pakollisella YLEverolla rahoitettu homoparaati.
Kuka tätä on halunnut?
Juontajasta en halua sanoa yhtään mitään...
Pitäähän sitä diskuteerata ja pitää mötiä, bulla och kaffe kanssa.Ruotsalaisten euroviisukiimaa. Karsijoiden biiseistä vedetty analyysiä, minkä ikäiset äänestää ketäkin esiintyjää.
Ei saatana. Karsijat, ja äänestysryhmät? Siä on menty lopullisesti sekaisin. Saadaan alkukisoistakin vitunmoinen spektaakkeli.
Ei oo tullu seurattua, mutta pari kertaa on vastaantulijan kanssa käynyt noin.Onko kukaan koskaan nähnyt risteyksessä jonottavien autojen vilkkujen vilkkuvan samaan tahtiin? Mä en.
paskat nettisivut
Jotain ikävää se kertoo maailmanmenosta, että en pysty 100 prosentin varmuudella tuomitsemaan Kurhista ja Hymyn juttua paskapuheeksi.Nyt on Venäjä vajonnut alas. Antti Kurhinen kävi vähän arvostelemassa Putinia Perjantai-ohjelmassa (Ylellä). Sitten jotkut Venäjän agentit meni ja myrkytti Antin ohjelman jälkeen yökerhossa...
Ei voi kuin ihmetellä... että oikeastiko muka olisi noin käynyt.
Antti Kurhinen ambulanssilla sairaalaan Putinia kritisoivan tv-ohjelman jälkeen: "Yritettiinkö minut myrkyttää?" - Hymy
Realitytähti Antti Kurhinen käväisi esiintymässä Ylen Perjantai-ohjelmassa pari päivää sitten. Aiemmin presidentti Putinin kannattajiin kuulun…hymy.fi