Kuka nyt Jarnoa katoisi? Mieluummin vaikka Jussia.Minä ihmettelen, että noista vaihtoehdoista ei useampi katso Jarnon kuvaa!
Kuka nyt Jarnoa katoisi? Mieluummin vaikka Jussia.Minä ihmettelen, että noista vaihtoehdoista ei useampi katso Jarnon kuvaa!
Toukokuussa voimaan tuleva uusi työnhakumalli patistaa tukea saavia osa-aikaisia hakemaan kokoaikatyötä tai ainakin lisätunteja. Muutoin soviteltu päiväraha voi jäädä saamatta. Osa-aikaisen työntekijän pitää hakea kokoaikatyötä tai lisätunteja kerran kolmessa kuukaudessa.
Ranskalaiset pastillit sisältävät piparminttuöljyaromia ja vanilja-aromia. Ehkä niiden suklaasydänten kuorrutteessa oli vain vanilja-aromia.Sain tänään pienen purkin suklaasydämiä joissa oli sokerikuorrute. Minulle tuli mieleen niistä ranskanpastillit. Niinpä ekasta satsista maistoin ihan selvästi mintun. Eihän niissä mitään mintunmakua ollut mutta jännä miten sen muka maistoi kun oletti että päällisessä oli minttua.
Ehkä tossa on sama juttu kuin Amerikan pastilleissa. Aina olen itse (ja jutun perusteella moni muukin) pitänyt niistä sitä oranssia parhaimman makuisena, mutta ilmeisesti ovatkin kaikki värit ihan samaa tavaraa.Sain tänään pienen purkin suklaasydämiä joissa oli sokerikuorrute. Minulle tuli mieleen niistä ranskanpastillit. Niinpä ekasta satsista maistoin ihan selvästi mintun. Eihän niissä mitään mintunmakua ollut mutta jännä miten sen muka maistoi kun oletti että päällisessä oli minttua.
Ehkä tossa on sama juttu kuin Amerikan pastilleissa. Aina olen itse (ja jutun perusteella moni muukin) pitänyt niistä sitä oranssia parhaimman makuisena, mutta ilmeisesti ovatkin kaikki värit ihan samaa tavaraa.
Luulitko, että oranssit Amerikan pastillit ovat paremman makuisia kuin pussin muut värit? Tätä et osannut odottaa: "Vaikka kerromme..."
Poimitko sinäkin Fazerin Amerikan pastilleja -pussista aina oranssit pastillit suuhusi? Turhaan, sillä makuero onkin vain päässäsi.www.mtvuutiset.fi
Raportoitu rasistisena viestinä.Väri houkuttaa luulemaan paremmaksi?
Editoin viestiäsi ja pätee edelleen.Mitähän hittoa tuo Instagram tekee?
Tähtäintä napsu tai kaks ylemmäs.Onko se "logoon laukomista", jos heittää mällit mahalle?
Ensinnäkin heitätkä mällit omalle vai toisen mahalle?Onko se "logoon laukomista", jos heittää mällit mahalle?
Tähtäintä napsu tai kaks ylemmäs.
Siihen minä olen aikoinaan laukonut. Tai no, vähän joka paikkaan.Sit alkaa jo kastanjetit napsuun
Muutoin vain lauoit maaliin.
Moderointiprosessi on hieman hidas, siinä käsittelyssä menee jopa vuorokausi tai pari. Paitsi joidenkin, esimerkiksi itseni, kohdalla kirjoitusoikeuksien vieminen ei vie tuntiakaan...Ukrainassa tapahtuu, mutta jatkoajassa ei ole annettu siihen liittyen vielä yhtään pelikieltoa. Onko porukka oppinut olemaan vai pahimmat trollit jo potkittu pellolle?
Kuka on Tommi Läntistä haukkunut homoksi. Saa maksaa. Kalliisti.UMK: lauantaina primeaikaan pakollisella YLEverolla rahoitettu homoparaati.
Kuka tätä on halunnut?
Juontajasta en halua sanoa yhtään mitään...