Mainos

Ihmettelyketju

• 6 486 909
  • 39 058

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Ihmettelen näitä iltapäivälehtien "toimittajia" joiden tehtävänä on seurata ns. "julkkisten" someviestintää ja sitten tehdä niistä "Hupaisa" tai "Ihmeellinen" juttu ko aviisien netti versioon.
Huippuna näissä jutuissa on yleensä jos joku muu "julkkis" vastaa näihin "Nasevasti".
Mahtaa tuntea olevansa uransa huipulla kun koettaa saada mehevän klikki otsikon

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Nyt kun aloin ihmettelemään noita iltapäivälehtiä:
Montako suosikkijuontajaa mahtuu Suomeen?
Google löytää 53400 löytöä
Site:iltasanomat.fi 13500
Site:seiska.fi 15800

Vastaavasti
Site:iltalehti.fi 371
Site:hs.fi 286

K

Kiekkokatsoja

108 jatkoaikalaista ei katso jääkiekon olympialaisia. Ehkäpä katsovat yöt nhl:ää, ja juovat jonne juomaa?
91 jatkoaikalaista ilmeisesti tyytyy katsomaa Jarno Kärjen valokuvaa? En viitsi googlata kuvaa, ei kiinnosta.

Glove

Jäsen
Ei voi kuin ihmetellä, miten jotkut saavat sysimustasta tilanteestakin väännettyä jotain positiivista. Osaisinpa minäkin, mutta tämmöisenä peruspessimistinä ei onnistu.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Dicken ja Cocks.

Noiden seuranimien keksijät on tainnu olla vähän erikoisempaa porukkaa. Onkohan saanu joskus kuitenkin haalittua ulkomaanvahvistuksia riveihinsä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamulla kuuntelin uutisia puolella korvalla. Niissä kerrottiin että osa-aikaiset työntekijät velvoitetaan hakemaan kokoaika työtä kolmen kuukauden välein. Ajattelin että mitä hittoa se hallitukselle kuuluu paljonko minä töitä teen... Mutta esitys koskeeko sellaisia jotka saavat soviteltua päivärahaa (tms.).

Toukokuussa voimaan tuleva uusi työnhakumalli patistaa tukea saavia osa-aikaisia hakemaan kokoaikatyötä tai ainakin lisätunteja. Muutoin soviteltu päiväraha voi jäädä saamatta. Osa-aikaisen työntekijän pitää hakea kokoaikatyötä tai lisätunteja kerran kolmessa kuukaudessa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain tänään pienen purkin suklaasydämiä joissa oli sokerikuorrute. Minulle tuli mieleen niistä ranskanpastillit. Niinpä ekasta satsista maistoin ihan selvästi mintun. Eihän niissä mitään mintunmakua ollut mutta jännä miten sen muka maistoi kun oletti että päällisessä oli minttua.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sain tänään pienen purkin suklaasydämiä joissa oli sokerikuorrute. Minulle tuli mieleen niistä ranskanpastillit. Niinpä ekasta satsista maistoin ihan selvästi mintun. Eihän niissä mitään mintunmakua ollut mutta jännä miten sen muka maistoi kun oletti että päällisessä oli minttua.
Ranskalaiset pastillit sisältävät piparminttuöljyaromia ja vanilja-aromia. Ehkä niiden suklaasydänten kuorrutteessa oli vain vanilja-aromia.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ehkä tossa on sama juttu kuin Amerikan pastilleissa. Aina olen itse (ja jutun perusteella moni muukin) pitänyt niistä sitä oranssia parhaimman makuisena, mutta ilmeisesti ovatkin kaikki värit ihan samaa tavaraa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ehkä tossa on sama juttu kuin Amerikan pastilleissa. Aina olen itse (ja jutun perusteella moni muukin) pitänyt niistä sitä oranssia parhaimman makuisena, mutta ilmeisesti ovatkin kaikki värit ihan samaa tavaraa.

Väri houkuttaa luulemaan paremmaksi?

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Bussi, jonka aikataulusta myöhästyt puoli minuuttia, ei ole koskaan myöhässä, mutta se mitä jäät sen jälkeen pysäkille odottamaan, on aina myöhässä.

Glove

Jäsen
Mitähän hittoa tuo Instagram tekee mun puhelimessa? Enhän minä sitä edes käytä. Viimesin lisäämäni kuva näytti olevan syyskuulta. Taidan heivata senkin mäkeen kun ei se tuo mitään lisäarvoa mun elämään.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko se "logoon laukomista", jos heittää mällit mahalle?
Ensinnäkin heitätkä mällit omalle vai toisen mahalle?
Toiseksi, riippuen kohteesta (oma vai toinen) oletko nähnyt logoa/tatskaa tms. mihin mällit heität? Jos olet nähnyt voit hyvällä omallatunnolla sanoa laukoneesi logoon. Muutoin vain lauoit maaliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy