Ihmettelyketju

  • 6 353 227
  • 38 761

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sain tänään pienen purkin suklaasydämiä joissa oli sokerikuorrute. Minulle tuli mieleen niistä ranskanpastillit. Niinpä ekasta satsista maistoin ihan selvästi mintun. Eihän niissä mitään mintunmakua ollut mutta jännä miten sen muka maistoi kun oletti että päällisessä oli minttua.
Ranskalaiset pastillit sisältävät piparminttuöljyaromia ja vanilja-aromia. Ehkä niiden suklaasydänten kuorrutteessa oli vain vanilja-aromia.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sain tänään pienen purkin suklaasydämiä joissa oli sokerikuorrute. Minulle tuli mieleen niistä ranskanpastillit. Niinpä ekasta satsista maistoin ihan selvästi mintun. Eihän niissä mitään mintunmakua ollut mutta jännä miten sen muka maistoi kun oletti että päällisessä oli minttua.
Ehkä tossa on sama juttu kuin Amerikan pastilleissa. Aina olen itse (ja jutun perusteella moni muukin) pitänyt niistä sitä oranssia parhaimman makuisena, mutta ilmeisesti ovatkin kaikki värit ihan samaa tavaraa.

 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ehkä tossa on sama juttu kuin Amerikan pastilleissa. Aina olen itse (ja jutun perusteella moni muukin) pitänyt niistä sitä oranssia parhaimman makuisena, mutta ilmeisesti ovatkin kaikki värit ihan samaa tavaraa.


Väri houkuttaa luulemaan paremmaksi?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Bussi, jonka aikataulusta myöhästyt puoli minuuttia, ei ole koskaan myöhässä, mutta se mitä jäät sen jälkeen pysäkille odottamaan, on aina myöhässä.
 

Glove

Jäsen
Mitähän hittoa tuo Instagram tekee mun puhelimessa? Enhän minä sitä edes käytä. Viimesin lisäämäni kuva näytti olevan syyskuulta. Taidan heivata senkin mäkeen kun ei se tuo mitään lisäarvoa mun elämään.
 
K

Kiekkokatsoja

Putin puheessaan: Ukrainan natsit suorittivat kansanmurhaa.
Ehkäpä asiat voi nähdä toisinkin.

Koronasta olemme hiljalleen pääsemässä parempaan tilanteeseen. Nyt tuli sairaus nimeltä Putin. Mitä seuraavaksi?

Elämme kummallista vuosikymmentä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Glove

Jäsen
Ukrainassa tapahtuu, mutta jatkoajassa ei ole annettu siihen liittyen vielä yhtään pelikieltoa. Onko porukka oppinut olemaan vai pahimmat trollit jo potkittu pellolle?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ukrainassa tapahtuu, mutta jatkoajassa ei ole annettu siihen liittyen vielä yhtään pelikieltoa. Onko porukka oppinut olemaan vai pahimmat trollit jo potkittu pellolle?
Moderointiprosessi on hieman hidas, siinä käsittelyssä menee jopa vuorokausi tai pari. Paitsi joidenkin, esimerkiksi itseni, kohdalla kirjoitusoikeuksien vieminen ei vie tuntiakaan...
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
UMK: lauantaina primeaikaan pakollisella YLEverolla rahoitettu homoparaati.
Kuka tätä on halunnut?
Juontajasta en halua sanoa yhtään mitään...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruotsalaisten euroviisukiimaa. Karsijoiden biiseistä vedetty analyysiä, minkä ikäiset äänestää ketäkin esiintyjää.
Ei saatana. Karsijat, ja äänestysryhmät? Siä on menty lopullisesti sekaisin. Saadaan alkukisoistakin vitunmoinen spektaakkeli.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ruotsalaisten euroviisukiimaa. Karsijoiden biiseistä vedetty analyysiä, minkä ikäiset äänestää ketäkin esiintyjää.
Ei saatana. Karsijat, ja äänestysryhmät? Siä on menty lopullisesti sekaisin. Saadaan alkukisoistakin vitunmoinen spektaakkeli.
Pitäähän sitä diskuteerata ja pitää mötiä, bulla och kaffe kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän telkkarissa kellään ei ole silmäpusseja. Porttilalla nyt oli vähän, mutta mistä ne noita oikein repii. Yliopiston kirjaston lukusalista vai. Rillipäät riviin järjesty.
 
K

Kiekkokatsoja

Kummallisesti se osalla ihmisiä vaihtuu tuo mielipide. Joskus ihan tavanomaisissa asioissa. Ja nyt esim nato kanta (no sen ehkä ymmärtää) + asevienti. Eikö asioita voi pohtia jo etukäteen, ja olla samaa pohdittua mieltä koko ajan? Kummallista poukkoilua. Ainahan tätäkin on ollut monissakin asioissa, mutta järkevämpää olisi olla loogisempi ja pohtivampi ennakkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös