Leffa saa olla vaikka kuinka onneton ja silti on aina (muka) joillekin ihan sama, katselee mielellään, kunhan siinä näyttelee joku kaunis nainen. (tai saati sitten "kunhan siinä vilahtaa kerran rinnat")
Koskapa minua quottasit, niin vastataan. Varmaan rivien välistä jo ymmärsit, että kommenttini oli heitetty ns. pilkesilmäkulmassa, mutta leikissä aina puolet totuutta, eli voin ihan rohkeasti myöntää että olen katsonut Jessica Alban Sleeping Dictionary draaman (omistan jopa kyseisen leffan), joska emäntä on erittäin viehkeän näköinen. Ilman Albaa en olisi varmaan leffaa jaksanut katsoa, vaikka se loppujen lopulta ihan hyvä on leffanakin.
Olen myös katsonut varmaan kaikki Rutger Hauerin b-luokan scifi leffatkin koska niissä esiintyy Rutger Hauer. Mahtavaa settiä kaikki.
Mane kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että nykyisenä nettiaikana ei todellakaan tarvitse siivellä katsella kahden tunnin surkeaa elokuvaa ihaillakseen kenenkään näyttelijän ulkonäköä. Saati sitten tissejä nähdäkseen.
No shit, hyvä kun kerroit. Kyllä ihmetellä silti saa, kyllä maailmaan ihmettelyä mahtuu, minäkin ihmettelen miksi katsotaan Salattuja Elämiä vaikka niissä ei ole juonta, hyviä näyttelijöitä eikä hyvän näköisiä chiksejä? Ismo ei minuun pure, mutta kaiketi tämä pitää ymmärtää, koska kaikki eivät ymmärrä Rutger Hauerinkaan suuruutta.
Ai niin, radiossa kerrottiin että kyseinen kimuli (ei Hauer) on vapaalla jalalla taas, pitänee pitää luuri päällä, eiköhän se kohta soittele...