Äärioikeisto ja -vasemmisto Suomessa

  • 880 111
  • 8 574

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Tuosta päätöksestä valittamisesta en kyllä ole satavarma, mutta käsittääkseni se menee niin, että uuden hakemuksen voi toki tehdä, mutta varsinaisesti siitä aiemmasta ei voi valittaa. Saattaahan tuo olla että siitäkin saa johonkin hallinto-oikeuteen valittaa tässä valitusten luvatussa maassa. Mutta poliisi sen joka tapauksessa myöntää tai on myöntämättä.

Huomenta!

Hävettää ihan myöntää, et enpä tullut ajatelleeksi niinkin eksoottista kohdetta valitusoikeuden selvittämiseksi kuin tää nyt puhuttu laki. Sieltähän se löytyy 27 pykälästä. Emme ole siis poliisin mielivallan armoilla tässäkään asiassa. Tämä ehkä muuttaa mielipidettäsi siitä onko tuomioistuimen mielipiteellä lain tulkinnasta merkitystä.


No mulla nyt ei kyllä ole mitään mielenkiintoa lukea tuota esitystä. Varmasti ihan hieno ja laaja esitys, en epäile sitä ollenkaan.

Esitöillä viittasin lähinnä eduskunnan käsittelyyn. Mitä on esityksessä muutettu ja mitä ei. Uskotko muuten siihen, että 12 pykälä hyväksyttiin eduskunnassa esityksen mukaisena? Veikkaukseni meinaan on, että olet aiemmin linkittämiä sivuja käynyt tutkimassa, jos vaikka löytäisit virheen.


Kyllä noi rikokset on kuultu eräältä kaverilta, joka on järjestyksenvalvojakouluttaja. Tietää aika tarkkaan, millaisia tyyppejä poliisi hyväksyy järkkäreiksi ja millaisia ei.

OK, lista tuntuu ihan fiksulta ja kohtuulliselta. Heh, hallituksen esityksen mukaiselta.


No sanotaan se nyt mahdollisimman selkeästi: rikostausta on lähtökohtaisesti este JV-kortille. Sen pitäisi kaiken järjen mukaan olla ehdoton, jyrkkä, varma tms. este. Esteen voi saada myös ihan ilman rikostaustaakin, kuten esim. juoppoputkaöiden takia. Mutta kun sen päätöksen tekee aina hakijan kotikunnan poliisilaitos, niin saattaa olla että jollain lahjonnalla ja korruptiolla sen luvan voi siitä huolimatta saada, minkä ei toki pitäisi olla mahdollista enkä moiseen usko tässä maassa mutta en voi sulkea sitä kokonaan poiskaan. Oliko tarpeeksi selkeästi sanottu? Vai jäiköhän taas joku saivarteluportti auki.

Ei tässä tarvita mitään saivarteluporttia, kun sä puhut ristiriitaisesti. Esität ensin että rikollinen tausta on este jv-kortille faktana, koska laki ja sun tulkinta. Nyt se tosiaan näyttää siltä, että se onkin vaan lähtökohtaisesti este ja aiemmin sanomasi onkin vaan sun mielipiteesi. Nyt vielä avaat oven lahjonnalle ja korruptiolle, jos homma ei olekkaan niin kuten sä asian näet, voi vittu...

Olisiko ehkä aika myöntää ihan suoraan, että väitteesi rikollistaustan olemassa olosta muodostaa esteen jv-kortin saamiselle oli virheellinen?

Röökirinkiläisen tavoin haistoit paikan, jossa pääsisit vähän toista kyykyttämään ja pätemään ilman omaa tietoa asiasta, mutta ei kai mennytkään ihan niin kuin suunnittelit.

Puhuit aiemmin jotain suosta ja painoista kainalossa, olisko itsetutkiskelun aika?
 

cornix

Jäsen
Ei tässä tarvita mitään saivarteluporttia, kun sä puhut ristiriitaisesti. Esität ensin että rikollinen tausta on este jv-kortille faktana, koska laki ja sun tulkinta. Nyt se tosiaan näyttää siltä, että se onkin vaan lähtökohtaisesti este ja aiemmin sanomasi onkin vaan sun mielipiteesi. Nyt vielä avaat oven lahjonnalle ja korruptiolle, jos homma ei olekkaan niin kuten sä asian näet, voi vittu...

Heh, näin se homma tässä etenee. @Kisapuisto mukaan mä lavensin omaa alkuperäistä väitettäni kun kirjoitin että "Ei tässä mistään lahjonnasta tai korruptiosta puhuta vaan siitä, että jos rikostausta on riittävän vähäinen tai kokonaan vanhentunut niin se ei ole silloin este." ja mun alkuperäinen viesti oli tälläinen "rikostausta ei ole varsinaisesti mikään este järjestysmiehenä toimimiselle..." Mä kyllä mielenkiinnolla odotan miten Kisapuisto yrittää selitellä tuon parhain päin.

http://blogit.kansanuutiset.fi/politiikan-pikajuna/suosituin-li-andersson-meemi-olikin-trollaus/ Niko Peltokangas kirjoittaa paremmasta vasemmistolaisesta väkivallasta, ja ihan täyttä asiaa. Laitetaan pieni lainaus mukaan "Vasemmistolainen väkivalta on vaan parempaa -videon Youtubeen ladannut henkilö piti huolen siitä, ettei suoraan väitä otsikkoa poliitikon sanomaksi tai kiellä sitä. Vasta videon kommenteissa hän kertoo otsikon olevan omaa tulkintaansa, trollausta. ”- – se, että tuomitsee kaiken väkivallan ei tarkoita etteikö pitäisi vasemmistolaista väkivaltaa parempana. Eli vähemmän tuomittavana”, hän kirjoittaa. Tällä logiikalla Anderssonin ajatuksiksi voi siis väittää kaikkea, mitä hän ei ole sanonut."
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
- – se, että tuomitsee kaiken väkivallan ei tarkoita etteikö pitäisi vasemmistolaista väkivaltaa parempana. Eli vähemmän tuomittavana”, hän kirjoittaa. Tällä logiikalla Anderssonin ajatuksiksi voi siis väittää kaikkea, mitä hän ei ole sanonut."

Kivaa venkoilua sen sijaan, että sanottaisiin, miksi vassaritytöt katsoivat välttämättömäksi jankuttaa kuinka vasemmistolainen väkivalta on erilaista. No, Kansan Uutisethan on luotettavuudessaa samaa luokkaa oleva poliittinen propagandalehdykkä kuin MV-lehtikin, joten enempää on turha odottaa.
 
Jos joillain kirjoittajilla on jotain henkilökohtaista kränää keskenään, niin kehotamme jatkamaan "keskustelua" yksityisviesteillä. Henkilökohtaisuudet eivät kuulu tähän ketjuun tai ylipäätään palstalle. Myös arvuuttelut nimimerkkien taustoista ovat turhia ja väärässä paikassa. Toistuvista off-topic viesteistä on luvassa sanktioita.

Tästä nimenomaisesta ketjusta on tullut varsin paljon raportointeja, jotka tuntuvat pyörivän pääasiassa muutaman kirjoittajan ympärillä. Nämä ovat käsittelyssä ja mahdolliset seuraamukset mietinnässä. Koittakaa nyt kuitenkin keskittyä itse aiheeseen, jos siitä vielä on jotain järkevää sanottavaa, ettette ainakaan kaiva kuoppianne syvemmiksi.

Moderaattorit
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
http://blogit.kansanuutiset.fi/politiikan-pikajuna/suosituin-li-andersson-meemi-olikin-trollaus/ Niko Peltokangas kirjoittaa paremmasta vasemmistolaisesta väkivallasta, ja ihan täyttä asiaa.
Luin nyt tuon jutun, mutta huomioni keskittyi kommenttiosioon ja erityisesti tietyn kommentin yhteen kappaleeseen:

Ensinnäkin, kaikki vasemmistolaiset eivät ole ”kommunisteja” joten turha syyllistää heitä stalinismin pahimmilla rikoksilla. Suomen toisen maailmansodan aikaisten johtajien syyllisyyden aste taas olisi pohdinnan arvoista heidän osallistuessaan yhteistoimintaan natsi-Saksan kanssa, joka ”suoritti väkivaltaa” herrakansan nimissä…
Pahinta mihin 50- ja 60- luvun SKDL syyllistyi oli olla rakentamassa hyvinvointiVALTIOTA, (ei hyvinvointiyhteiskuntaa,mikä se on?)

Suomen toimiminen Saksan aseveljenä oli olosuhteiden sanelema pakko, joten rauha Suomen senaikaisille johtajille. Mitä taas tulee SKDL:ään, heille oli 1940-luvun lopussa(miksiköhän tästä ei mainittu mitään...?) annettu Neuvostoliitosta käsin tehtäväksi tehdä sosialistinen vallankumous, missä eivät(onneksi) onnistuneet.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Anarkistit ovat ilmeisesti pahoittaneet mielensä itsenäisyyspäivänä järjestettävästä soihtukulkueesta: Vapaus Pelissä
Saas nähdä minkälaiset myllyt tänä vuonna saadaan aikaan...
Jo on tekstiä. Sisun "äärioikeisto"porukka vaikuttaa harvinaisen täysijärkiseltä tähän anarkomarkoposseen verrattuna.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Anarkistit ovat ilmeisesti pahoittaneet mielensä itsenäisyyspäivänä järjestettävästä soihtukulkueesta: Vapaus Pelissä
Saas nähdä minkälaiset myllyt tänä vuonna saadaan aikaan...
Jo on tekstiä. Sisun "äärioikeisto"porukka vaikuttaa harvinaisen täysijärkiseltä tähän anarkomarkoposseen verrattuna.

Mä luulin jo LOFINin viesin perusteella, että aikovat hylkätä opiskelijoiden soihtukulkueen kimppuun, mutta ei sentään...

Miten minusta tuntuu, että taas on kähinää ja tulee puolin ja toisin "sivullisia" pahoinpitelyn uhreja, mutta myöhemmin selviää että taas ovat toisilleen tutut ihmiset mätkineet toisiaan.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
SIsu/Sarastus/Vastarintaliike -porukat, siis nämä samat, jotka parveilivat surullisenkuuluisasti Schaumanin haudalla viime kesänä, marssivat jo viime itsenäisyyspäivänä soihtuineen helsingissä.

Nyt niitä aiotaan vetää turpaan. Ei ole hyvää eikä tervettä kehitystä tämmöinen. Ei tosin ole hyvää eikä tervettä kehitystä sekään, että fasisti/natsi -porukat marssivat kaduilla, mutta kait senkin pitäisi vapaassa maassa olla mahdollista. Parasta olisi, jos osoittaisivat mieltään omissa porukoissaan.

Nämähän ovat käsittääkseni Helsingissä ottaneet yhteen jo viime vuoden puolella, kun vastarintaliike aloitteli jonkinlaista "katupartiotoimintaa". Se toiminta ymmärtääkseni tyssäsi antifasistien nyrkkeihin varsin vikkelästi.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Nämähän ovat käsittääkseni Helsingissä ottaneet yhteen jo viime vuoden puolella, kun vastarintaliike aloitteli jonkinlaista "katupartiotoimintaa". Se toiminta ymmärtääkseni tyssäsi antifasistien nyrkkeihin varsin vikkelästi.

Ymmärrän kyllä kummalle puolelle sympatiapisteesi menevät, mutta oikeasti noiden ääliöiden rähinöistä tuli lopputulokseksi lähinnä tasapeli, ennen kuin poliisi puhalsi pelin poikki.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Miten minusta tuntuu, että taas on kähinää ja tulee puolin ja toisin "sivullisia" pahoinpitelyn uhreja, mutta myöhemmin selviää että taas ovat toisilleen tutut ihmiset mätkineet toisiaan.
Tässä tuli jotenkin mieleen Asterixin kotikylän seppä ja kalakauppias. Tervehenkistä ja ehdottomasti hyvin perusteltua harrastustoimintaa.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ymmärrän kyllä kummalle puolelle sympatiapisteesi menevät, mutta oikeasti noiden ääliöiden rähinöistä tuli lopputulokseksi lähinnä tasapeli, ennen kuin poliisi puhalsi pelin poikki.

Aikaisempien juttujesi perusteella sinä olisit varmaankin halunnut tappaa kaikki ja kertoa päälle vähän ilkeämielisiä maahanmuuttajavastaisia tarinoita. Kaikenlaisille hyypiöille sitä auktoriteettia annetaankin.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Aikaisempien juttujesi perusteella sinä olisit varmaankin halunnut tappaa kaikki ja kertoa päälle vähän ilkeämielisiä maahanmuuttajavastaisia tarinoita. Kaikenlaisille hyypiöille sitä auktoriteettia annetaankin.

No jopas tuli purkaus.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Normi Eurooppa-menoa, missä nasut ja anarkomarkot tappelee keskenään. Jospa nyt pitäisivät itsensä sen verran työllistettyinä, että esim. liikehuoneistojen ikkunat säilyisivät ehjinä. Enkä mä tuota Linnanjuhla-krittiikkiäkään nyt ihan ymmärrä, kun näitä johtoporsaita lukuunottamatta iso osa juhlakansaa on ihan tavallisia virtasia; maakuntaväkeä, taitelijoita, urheilijoita, lähetystöjen ihmisiä jne.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Miten nämä pikkubaaderit mahtaa suhtautua kokoomuslahtarin ökyhallissa pidettävään natsikonserttiin? Olen itsekin itsenäisyyspäivänä menossa heilaamaan Natsi-Lemmyä ja täytyypi olla tarkkana liikkeissään, ettei joudu ääripään, SPR:läisten tai porvarien kätyrien hakkaamaksi.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No jopas tuli purkaus.

Jos sinä katsot asiaksesi tietää minun mielipiteistäni minun puolestani, niin minä kyllä kerron takaisin omat ajatukseni sun täysin käsittämättömistä avoimen ihmisvihamielisistä jutuista. Eipä esitetä mitään uhria siellä.

EDIT: vastaus aharille alla esitettyyn kysymykseen tässä, jotta ketju ei enää enempää täyty tästä roskasta.

Tuossa nyt muutama nopea esimerkki minuutin haun käytöllä, kun kerran kysyit:

Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa? | sivu 97 | Jatkoajan keskustelupalsta
Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa? | sivu 97 | Jatkoajan keskustelupalsta
Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa? | sivu 97 | Jatkoajan keskustelupalsta

Omalta osaltani aihe on tässä.
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Enkä mä tuota Linnanjuhla-krittiikkiäkään nyt ihan ymmärrä, kun näitä johtoporsaita lukuunottamatta iso osa juhlakansaa on ihan tavallisia virtasia; maakuntaväkeä, taitelijoita, urheilijoita, lähetystöjen ihmisiä jne.
Ei se noita anarkisteja kiinnosta. Heille ne tavallisetkin tallaajat edustavat inhottavaa eliittiä, joka kähmii normikansalaisen rahat. Sitten toki mukana lienee niitäkin joita koko "luokkasota" ei kiinnosta lainkaan, kunhan vaan pääsevät rikkomaan paikkoja ja hakkaamaan poliiseja.

Voi olla poikkeuksellisen suuret uutisotsikot luvassa tänä vuonna, toivottavasti pahimmilta ylilyönneiltä vältytään.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Jos sinä katsot asiaksesi tietää minun mielipiteistäni minun puolestani, niin minä kyllä kerron takaisin omat ajatukseni sun täysin käsittämättömistä avoimen ihmisvihamielisistä jutuista. Eipä esitetä mitään uhria siellä.

Laitatko jonkin esimerkin tuollaisista kirjoituksistani?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
SIsu/Sarastus/Vastarintaliike -porukat, siis nämä samat, jotka parveilivat surullisenkuuluisasti Schaumanin haudalla viime kesänä, marssivat jo viime itsenäisyyspäivänä soihtuineen helsingissä.

Joo, just ne samat. Mitä surullisenkuuluisaa on poseerata Schaumanin patsaalla tai marssia soihtukulkueessa itsenäisyyspäivänä?

Nyt niitä aiotaan vetää turpaan. Ei ole hyvää eikä tervettä kehitystä tämmöinen. Ei tosin ole hyvää eikä tervettä kehitystä sekään, että fasisti/natsi -porukat marssivat kaduilla, mutta kait senkin pitäisi vapaassa maassa olla mahdollista. Parasta olisi, jos osoittaisivat mieltään omissa porukoissaan..

Ööö niinhän nämä "fassenasset" tekivätkin? Eli siis marssivat omissa porukoissaan ilman mitään riidanhakua. Jostain syystä tietyille ns. valaistuneille ryhmille tämä ei näytä käyvän.

Tavallaan toivon että anarkospedet hyökkäävät tämän soihtukulkueen kimppuun, tulee viimeistään silloin sille laajemmallekkin yleisölle tiedoksi ketkä on ne oikeat ongelmatapaukset.

Nämähän ovat käsittääkseni Helsingissä ottaneet yhteen jo viime vuoden puolella, kun vastarintaliike aloitteli jonkinlaista "katupartiotoimintaa". Se toiminta ymmärtääkseni tyssäsi antifasistien nyrkkeihin varsin vikkelästi .

Tämäkin varmaan on kiinni siitä kenen keskustelupalstoja lukee. Se että urpot pieksee toisiaan lienee kaikkien ulkopuolisten voitto.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Joo, just ne samat. Mitä surullisenkuuluisaa on poseerata Schaumanin patsaalla tai marssia soihtukulkueessa itsenäisyyspäivänä?



Ööö niinhän nämä "fassenasset" tekivätkin? Eli siis marssivat omissa porukoissaan ilman mitään riidanhakua. Jostain syystä tietyille ns. valaistuneille ryhmille tämä ei näytä käyvän.

Tavallaan toivon että anarkospedet hyökkäävät tämän soihtukulkueen kimppuun, tulee viimeistään silloin sille laajemmallekkin yleisölle tiedoksi ketkä on ne oikeat ongelmatapaukset.



Tämäkin varmaan on kiinni siitä kenen keskustelupalstoja lukee. Se että urpot pieksee toisiaan lienee kaikkien ulkopuolisten voitto.

Minä olen havaitsevinani kirjoituksissasi tiettyä ymmärrystä äärioikeiston toimintaan. Korjaa toki jos olen väärässä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä olen havaitsevinani kirjoituksissasi tiettyä ymmärrystä äärioikeiston toimintaan. Korjaa toki jos olen väärässä.
Kyseessä on kaiketi enemmän halu syyllistää vasemmistoa kaikesta.

Sinällään toki voitaisiin Olympiastadionille järjestää spektaakkeli Anarkistit vastaan Natsit. Aseina olisi tyhjiä lasipulloja, pesismailoja ja stilettejä. Sitten katsottaisiin kuka voittaa ja ammuttaisiin sitä päähän.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Minä olen havaitsevinani kirjoituksissasi tiettyä ymmärrystä äärioikeiston toimintaan. Korjaa toki jos olen väärässä.

Kyseessä on kaiketi enemmän halu syyllistää vasemmistoa kaikesta..

Minua vituttaa yli kaiken ns. valveutuneen median kannanotto ääriliikkeisiin joka on helvetin kaukana tasapuolisuudesta.

Meillä on Olli Immonen joka poseeraa patsaalla nationalistien/fasistien kanssa ja se on otsikoissa viikkokausia, Persut leimataan äärioikeistoksi vaikka puolue on ensisijaisesti vasemmistokonservatiivinen. Meillä on Li Andersson ja Dan Koivulaakso kertomassa äärioikeiston ongelmista kun meillä on ihan nauhalla dokumenttia siitä kun Koivulaakson porukat hyökkäävät vastapuolen kimppuun.

Meillä on ihan kotimaista nauhaa siitä kuin vasemmistoanarkistit hakkaavaat poliiseja ja vielä kaikessa eläinoikeusten nimissä tähtäävät poliisihevosia tiettyihin kohtiin tarkoituksena rampauttaa niitä, ovathan hevosetkin fasismin edustajia.

Sitten meillä on Huli-Pave Arhinmäki joka on ollut 1) potkimassa takseja pressan linnan edustalla 2) mellakoinut Smash Asemissa poliisin komentoja vastaan ja 3) huudellut poliisimurhaajan nimeä futismatsissa järjestystä valvomassa oleville poliiseille, "missä on Palo, missä on Holsti". Pitäisi kysyä, missä oli vihapuheen valvojat tässä kohtaa?

Mitä tästä on valtamedia kirjoittanut? Yhden helvetin artikkelin Aamulehdessä jossa Arhis totesi ettei muista (koska oli ilmeisesti niin buugeissa), that's it. Kukaan ei ole asiasta haastanut, kukaan ei ole Pavea tästä tentannut, ei ole kuumotusta, ei ole A-Studioita asiasta.

Valtamediassa on niin järkyttävät double-standardit ja se johtuu ainoastaan siitä että mediassa keskimäärin aatemaailma on hyvin kaukana keskustasta vasemmalle. Suomessa on suurinta huvia nauraa jollekkin Fox Newsin progapandashitille Bill Maherin (aivan parhautta sinänsä!) tahtiin mutta samaan aikaan olemme täysin sokeita omalle mediabiasille.

Mutta ehlä pikku hiljaa tämäkin asia korjaantuu.

Sinällään toki voitaisiin Olympiastadionille järjestää spektaakkeli Anarkistit vastaan Natsit. Aseina olisi tyhjiä lasipulloja, pesismailoja ja stilettejä. Sitten katsottaisiin kuka voittaa ja ammuttaisiin sitä päähän .

Kyllä! Ovet kiinni ja vain yksi kävelee ulos, palkintona hänelle linnareissu elinkautisena.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minua vituttaa yli kaiken ns. valveutuneen median kannanotto ääriliikkeisiin joka on helvetin kaukana tasapuolisuudesta.

Meillä on Olli Immonen joka poseeraa patsaalla nationalistien/fasistien kanssa ja se on otsikoissa viikkokausia, Persut leimataan äärioikeistoksi vaikka puolue on ensisijaisesti vasemmistokonservatiivinen. Meillä on Li Andersson ja Dan Koivulaakso kertomassa äärioikeiston ongelmista kun meillä on ihan nauhalla dokumenttia siitä kun Koivulaakson porukat hyökkäävät vastapuolen kimppuun.

Meillä on ihan kotimaista nauhaa siitä kuin vasemmistoanarkistit hakkaavaat poliiseja ja vielä kaikessa eläinoikeusten nimissä tähtäävät poliisihevosia tiettyihin kohtiin tarkoituksena rampauttaa niitä, ovathan hevosetkin fasismin edustajia.

Sitten meillä on Huli-Pave Arhinmäki joka on ollut 1) potkimassa takseja pressan linnan edustalla 2) mellakoinut Smash Asemissa poliisin komentoja vastaan ja 3) huudellut poliisimurhaajan nimeä futismatsissa järjestystä valvomassa oleville poliiseille, "missä on Palo, missä on Holsti". Pitäisi kysyä, missä oli vihapuheen valvojat tässä kohtaa?

Mitä tästä on valtamedia kirjoittanut? Yhden helvetin artikkelin Aamulehdessä jossa Arhis totesi ettei muista (koska oli ilmeisesti niin buugeissa), that's it. Kukaan ei ole asiasta haastanut, kukaan ei ole Pavea tästä tentannut, ei ole kuumotusta, ei ole A-Studioita asiasta.

Valtamediassa on niin järkyttävät double-standardit ja se johtuu ainoastaan siitä että mediassa keskimäärin aatemaailma on hyvin kaukana keskustasta vasemmalle. Suomessa on suurinta huvia nauraa jollekkin Fox Newsin progapandashitille Bill Maherin (aivan parhautta sinänsä!) tahtiin mutta samaan aikaan olemme täysin sokeita omalle mediabiasille.

Mutta ehlä pikku hiljaa tämäkin asia korjaantuu.



Kyllä! Ovet kiinni ja vain yksi kävelee ulos, palkintona hänelle linnareissu elinkautisena.
Viimeinen lainaus oli kaiketi minun, mutta muuten voin kyllä samaistua viestiisi yleisesti. Ovathan nämä jakautuneisuudet aika huvittavia. Esim. Nelosella esitettävä Maheria tms. Imitoiva ohjelma on hyvin vasemmistolainen ja tyytyy lähinnä vittuilemaan hallitukselle. Sinällään outoa jos Arhista ei ole ihmeemmin hiillostettu Smash Asemiin liittyen kun kyseessä on kuitenkin melko tuore tapaus (8-9 vuotta?)

Ei silleen että paljoa kiinnostaisi. Jos saavat eduskuntapuoleen aikaiseksi voidaan ottaa vakavasti. Muuten ei kiinnosta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Sitten meillä on Huli-Pave Arhinmäki joka on ollut 1) potkimassa takseja pressan linnan edustalla 2) mellakoinut Smash Asemissa poliisin komentoja vastaan ja 3) huudellut poliisimurhaajan nimeä futismatsissa järjestystä valvomassa oleville poliiseille, "missä on Palo, missä on Holsti". Pitäisi kysyä, missä oli vihapuheen valvojat tässä kohtaa?

Mitä tästä on valtamedia kirjoittanut? Yhden helvetin artikkelin Aamulehdessä jossa Arhis totesi ettei muista (koska oli ilmeisesti niin buugeissa), that's it. Kukaan ei ole asiasta haastanut, kukaan ei ole Pavea tästä tentannut, ei ole kuumotusta, ei ole A-Studioita asiasta.

Arhinmäki on politiikan Alpo Suhonen. Saarnaa vihapuheesta kuin Alpo lätkätappeluiden pahuudesta. Kuitenkin molemmat ovat olleet kyseisten kulttuurien pioneereja Suomessa. 116% Boys ja Kuokkavieraat ovat olleet näitä Paavon tähtihetkiä.

Nyt kun eläinten oikeudet on taas pinnalla, niin Paavolta voisi taas vähän kysellä, että miksi eläinaktivisti palkkaa kampanjapäällikökseen eläinrääkkääjän, joka runkkailee kissanraatojen päälle ja Kiasma vielä maksaa tästä eläinrääkkäysvideosta. Kantaaottavaa vasemmistotaidetta?

Mainitsemaasi A-Studioon tuskin kannattaa tuhlata henkäisyjä, he pelkäävät näiden äärivasemmistolaisten kunnianloukkaus-syytteitä:

Kaiken kansan sanomiset.: Vieras sekavassa tilassa - Katri Makkosen ohjelmaa leikattiin kunnianloukkauksen pelossa
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Meillä on Li Andersson ja Dan Koivulaakso kertomassa äärioikeiston ongelmista kun meillä on ihan nauhalla dokumenttia siitä kun Koivulaakson porukat hyökkäävät vastapuolen kimppuun.
Niin, ja Dan on osallistunut yhdessä Mikael Brunilan kanssa Kiakkovieras-rähinöintien rahoitusbileisiin(varainkeruukohde oli osallistujilla hyvin tiedossa) eli tämä vasemmistokaksikko on antanut tukensa väkivallalle.

Tuollaisen tempauksen jälkeen Koivulaaksoa ja Brunilaa ei kerta kaikkiaan voi pitää uskottavina asiantuntijoina, kun puhutaan suomalaisista ääriliikkeistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös