Kisapuisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Rotu-ketju on Kierrätyskeskuksessa ihan sen takia, että sitä ei olisi voinut vapaan puolelle perustaa. Tai olisi toki voinut, mutta modet sen olisivat toiselle puolelle heittäneet kuitenkin, joten siksi perustin sen suoraan sinne.Miksi tuo pakolais-, turvapaikanhakija-, rotu-, ynnä muu jankutus on saapunut Kierrätyskeskukseen. Eikö tuo "asiallisen" keskustelun mulkunvilauttelupaikka olisi siihen juuri vitun passseli paikka. Asiaketjut täältä vittuun sanon minä!
Ihmettelen sitä, että vaikka olen lievästä tai vähän kovemmastakin unettomuudesta tässä kärsinyt jo viikkotolkulla ja nukkunut ihan päin persettä useamman viikon, niin silti ei tunnu nukuttavan ollenkaan. Koskaan. Ei kotona eikä edes töissä, mikä toki on hyvä juttu näin kuljettajana. Ihmettelen myös sitä, että mikä on saanut tämän aikaan, kun ei mitään syytä tule mieleen. Ei stressiä, ei mitään lääkkeitä, ei muutoksia ruokailutottumuksissa tai alkoholin käytössä tai missään muussakaan. Ja sitten kun saan unta, niin lähes kellontarkasti herään tasan viiden tunnin kuluttua siitä, vaikka aiemmin olen nukkunut paljon pitempään. Alkaako vuosikausien vuorotyö viedä veronsa, biologinen kello vedellä viimeisiään vai mistä johtuu? Ehkä pitää alkaa liikkua enemmän.
Aiemmin en ole unettomuudesta kärsinytkään, joten siinä mielessä uusi kokemus. Joskaan ei välttämättä niin kovin mieluisa sellainen.