scholl kirjoitti:
Täytyy ihmetellä, jos ei pidä. Ensinnäkään se ei ole musiikkia, vaan lähinnä örinää. Sen lisäksi aikuiset ihmiset esiintyvät naamareissa, haastattelut tehdään selkäpuolelta jne. Kaikenlisäksi se maskin takana piilotteleva tyyppi on oikeasti joku murretta puhuva pitkätukka.
Jos puvut olisi pois ja se olisi vain paskaa "musiikkia" niin silloin se ei olisi niin surkeata kuin tällä hetkellä.
Herra scholl. Et ilmeisesti ymmärrä niin sanottua pohjoista hulluutta tai maskin takana piilevää Pohjolan mystiikkaa. Käväisepä joskus täällä Lapissa - esimerkiksi Oulussa - niin huomaat, että ihmiset ovat kovin erilaisia, kuin siellä ruuhka-Suomessa. Meillä on rauhallisuutta, kiireettömyyttä ja rehellisyyttä ja kykyä erotella elämässä olennainen epäolennaisesta.
Helvetin ylimielisen kuvan annat itsestäsi, kun nostat itsesi "murretta puhuvien pitkätukkien" yläpuolelle.
Toki sinun trollaustaitosi tiedetään ruotsalais-saksalaisia sukujuuriasi myöten.
Kamalan paljon surkeudesta pitäviä löytyi ympäri Eurooppaa viime toukokuussa.
Muun muassa Ruotsi, Norja, Islanti, Tanska ja Iso-Britannia antoivat täydet pisteet Suomelle. Mitä näistä maista pidät tai oikeammin niiden kansojen älyllisestä tasosta? Luulen, että osa sinunkin "tasollasi" olevista ihmiset ymmärtävät tämän Lordi-ilmiö -asian.
Ihmetyttää se, ettet muka ymmärrä tätä ilmiötä, vaikka muuten vaikutatkin fiksulta tyypiltä kaikesta höpökirjoittelusta huolimatta.
Olet vain sillä kannalla, että et ole ymmärtävinäsi ja päänupissasi kolkuttelee kognitiivinen dissonanssi, luulen minä.