Ihmettelen H&M:n ja Jack & Jonesin vaatteita haukkuvia, jotka vetoavat siihen että sijoittamalla laadukkaampiin (=kalliimpiin vaatteisiin), tulet lopulta säästämään rahaa. Itse ostan lähes kaikki vaatteeni noista kahdesta liikkeestä ja en minä ainakaan ole laaduissa sen suurempia eroja huomannut. Itsellä on vielä ehkä normaalia aavistuksen suppeampi vaatevalikoima, eli käyttökertoja vaatteille tulee paljon. Mm. farkkuja minulla on vain yhdet kerrallaan joita käytän. Farkut kestävät minun lähes päivittäisessä käytössäni sellaiset 2-3v. Olen ostanut vain max 40e farkkuja, nyt jalassani ovat muistaakseni 30 euron Jamekset. Pari kaveria löytyy jotka vaahtoavat miten alle satasen farkut eivät tule kestämään mitään ja sata euroa kannattaa ehdottomasti sijoittaa farkkuihin. Jos minun 30 euron farkkuni kestävät 2-3v, niin sadan euron farmarien tulisi kestää lähemmäs kymmenen vuotta. EIvätpä taida kestää oikeasti. Kenkiä minulla onkin sitten jo enemmän, opiskelijakämpästäni löytyy kolmet "arkikengät". Niistä vanhimmat taitavat olla vuodelta 2010, kulahtaneet ovat joo mutta edelleen ehjät, eli uskaltaa vesilätäköistäkin kävellä ilman että sukat kastuvat. Kenkien budjetti on ollut aina varmaan 30 euroa. Sillä budjetilla olen kahdet Pumat onnistunut nappaamaan jostain alennusmyynneistä. Toiset on taidettu ostaa kesällä 2011 ja ne ovat vielä suht siistissä kunnossakin. Eli kenkien hinta jaettuna käyttöikä ei tee kovin montaa euroa vuodelle.
Vai mitä meiltä ovat palstaveljet?