Ihmettelyketju

  • 6 394 090
  • 38 807

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikähän tossa mahtaa olla ideana? Tuo vitsi ei mulle aukee ilman selitystä.

No ei siinä mitään sen ihmeellisempää takana ole. Joku Pelicans-paitainen ukko kuskasi ko. hameen mukanaan peliin (ilmeisesti tarkoitti sen Salomäelle). Siitä se sitten viskattiin rantapallojen ym. sälän mukana pelin lopuksi kaukaloon. Smolenak huumormiehenä päätti kiskoa sen sitten ylleen.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksiköhän yle näyttää vuodesta toiseen valioliigaa? Eikös yleltä pitäisi tulla monipuolisesti myös muita euroopan laajuisia sarjoja kuten Koripallon euroliigaa?

edit. saattoi olla että oikeudet on nelosella. No kuitenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus 80- ja 90-luvuilla ei ammatikseen jalkapalloa pelannut varmaan yhtäkään Tiagoa tai Thiagoa. Nyt on Tiago ja Thiago, on Tiago Silva ja Thiago Alcantara... Älytön lauma T(h)iagoita.

Olen tullut siihen tulokseen, että niitä ei edes ollut ennen. Tuo on joku latinalaisen Amerikan muotinimi. Lattarien Veeti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joskus 80- ja 90-luvuilla ei ammatikseen jalkapalloa pelannut varmaan yhtäkään Tiagoa tai Thiagoa. Nyt on Tiago ja Thiago, on Tiago Silva ja Thiago Alcantara... Älytön lauma T(h)iagoita.

Olen tullut siihen tulokseen, että niitä ei edes ollut ennen. Tuo on joku latinalaisen Amerikan muotinimi. Lattarien Veeti.

Oisko siellä sitten paikallinen a cappella -yhtye nimeltään "Thiago & the Alcantaras"? Jos on, niin ruppeepi haisemaan jo plagioinnilta tämä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miksiköhän yle näyttää vuodesta toiseen valioliigaa?
YLE on näyttänyt Valioliiga-pelejä kanavillaan viimeksi 1990-luvun lopussa. Nyt on, kristillisen, gregoriaanisen ajanlaskun mukaan, vuosi 2012.
edit. saattoi olla että oikeudet on nelosella. No kuitenkin.
Neloselta ei ole Valioliigaa tullut koskaan. Canal+ -kanavilta Valioliiga näkyy.
En tiedä kuinka kova jalkapallo fani olet
Ei se mitään, viesteistäsi päätellen minä sen sijaan tiedän, että millainen jalkapallofani sinä olet.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
YLE on näyttänyt Valioliiga-pelejä kanavillaan viimeksi 1990-luvun lopussa. Nyt on, kristillisen, gregoriaanisen ajanlaskun mukaan, vuosi 2012.
Eilinen peli taisi kuitenkin mestareiden-liigaa? Valioliiga on Brittein saarten oma liiga?

Tarkoitin että Nelonen omistaa koripallo oikeudet joten siksi yle ei varmaan näytä koripallon euroliigaa.

Olen todella surkea jalkapallo fani. Katselen vaan WC:tä
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eilinen peli taisi kuitenkin mestareiden-liigaa? Valioliiga on Brittein saarten oma liiga?
JOO! JEE! Melkein noin. Skotit tosin pelaavat Skotlannissa ja silleen muuten aika patrioottisesti suhtautuvat jalkapalloon noilla saarilla.
Olen todella surkea jalkapallo fani. Katselen vaan WC:tä
WC:ssä on usein myös peili. Vilkaisepas.

Vähän nyt ihmettelen kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

No duoda minä tuosta koripallosta niin perusta, kun olen näin lyhyt/sopivankokoinen mies, mutta ylipäänsä.

Tarkoittaen siis sitä, että meille on liki kymmenen vuotta uskoteltu, että kohta saamme ostaa haluamamme ohjelmat niin helposti, että jo edesmenneen TV-Viihteen HD-mummokin sen osaa. Eppäilen, että munmo ei löydä tuota linkkiäsi, jos jostain syystä haluaisi koripallon euroliigaa tms. katsoa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Silence is golden, kuten siinä eräässä laulussakin hoilattiin.

Ilmeisesti kuitenkin liika on hiljaisuudessakin liikaa, sillä Maikkarin jutun mukaan totaalista hiljaisuutta on kestetty pimeässä ja eristetyssä huoneessa enimillään 45 minuuttia.

Sanoisin että ihmettelyn arvoinen asia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silence is golden, kuten siinä eräässä laulussakin hoilattiin.

Ilmeisesti kuitenkin liika on hiljaisuudessakin liikaa, sillä Maikkarin jutun mukaan totaalista hiljaisuutta on kestetty pimeässä ja eristetyssä huoneessa enimillään 45 minuuttia.

Sanoisin että ihmettelyn arvoinen asia.
Saakohan siellä nukahtaa, vai vahtiiko ne ja herättää jos hiljaisesta huoneesta alkaa kuulua kuorsausta? Uskoisin nimittäin nukahtavani alle minuutissa. Niin käy yleensä aina, kun olen pimeässä ja suhteellisen äänettömässä tilassa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saakohan tuolla piereskellä?

Luulempa, että tuhnutella ainakin saa.

Tuhnukin tuolla hiljaisuudessa varmasti kuullostaa piikkaamiselta.

Olen käsittänyt, että kyseisessä huoneessa sydämenlyönnitkin kuulostavat ydinaseiden räjähtämiseltä korvan juuressa. Niinpä tuhnussakin lienee painava ääni. Veikkaisin sen kuulostavan yliäänikoneen suihkumoottorin pauhinalta sentin päästä kuuneltuna. Mutta tämä on vain arvuuttelua eli spekulatsiota, koska en ole käynyt tuossa huoneessa.

Olisi kehitettävä myös täysin hajuton huone, jossa voisi totisesti kohdata munapierun aistilliset arvot samalla lailla kuin äänettömässä huoneessa sydämensä lyönnit.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ajatelkaapa jos tuolla huoneessa yht'äkkiä tärähtäisi soimaan Mamban levy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös