Ihmettelyketju

  • 6 397 921
  • 38 811

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaipat vs. koiranpaska tonight! Kaiva oma poterosi!
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mieti muuten miten kaunis lapsi siitä tulee kun Arnold ja Danny yhtyy & hedeilmöittyy.Järjetön lihaspatti mikä on 120cm pitkä ja painaa 120kg & on pelkkää puhdasta lihasta puhuen hassulla aksentilla englantia ollen samalla varsin näsäviisas.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mieti muuten miten kaunis lapsi siitä tulee kun Arnold ja Danny yhtyy & hedeilmöittyy.Järjetön lihaspatti mikä on 120cm pitkä ja painaa 120kg & on pelkkää puhdasta lihasta puhuen hassulla aksentilla englantia ollen samalla varsin näsäviisas.

Niinkin kaunis kuin tuksu vol 2!

Danny de Vitokin varmasti on lypsänyt niin monia naisia kuuluisuudellaan että mietin jo miehen tiuhaan tikkaavaa työntöliikettään.

Hurjia nämä yöt kun ei enään juo.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ihmettelen muuten kuinka oikeasti vihaan vauvoja. En niinkään lapsia vaan nimenomaan VAUVOJA.

Minusta vauvat ja kaikki kakarat menevät samaan kategoriaan. En voi sietää niitä ja ihmettelen sitä kuinka joku voi pitää "sööttinä", jotain pientä kirkuvaa kakaraa.

Töissä perskules loukkaantui kun minä totesin, että osaavatpa vauvat olla rumia. Ollako syynä se, että vast' ikää eräs oli tullut onnelliseksi isoäidiksi ja esitellyt lapsenlapsensa kuvia. Mutta en vaan mahda sille mitään, minusta kaikki vauvat ovat rumia - jopa minusta minä olin vauvana äärimmäisen rumannäköinen olio (jota tosin olen edelleenkin).

vlad.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minusta vauvat ja kaikki kakarat menevät samaan kategoriaan. En voi sietää niitä ja ihmettelen sitä kuinka joku voi pitää "sööttinä", jotain pientä kirkuvaa kakaraa.

Töissä perskules loukkaantui kun minä totesin, että osaavatpa vauvat olla rumia. Ollako syynä se, että vast' ikää eräs oli tullut onnelliseksi isoäidiksi ja esitellyt lapsenlapsensa kuvia. Mutta en vaan mahda sille mitään, minusta kaikki vauvat ovat rumia - jopa minusta minä olin vauvana äärimmäisen rumannäköinen olio (jota tosin olen edelleenkin).

vlad.

No jep!

Lapset on kuitenkin ihan siedettäviä sitten kun ovat omatoimisia. Kummipojan kanssa on ihan mukava temmeltää kun hänellä on nyt ikää 8 vuotta. Kuitenkin vasta hänenkin kanssaan tosiaan olen alkanut olemaan tekemisissä sen jälkeen kun täytti 4v. Vähän härskiä kummina tälläinen mutta en vaan voi sille mitään jos en osaa olla ihan pienten lasten kanssa ja koen tilanteen todella vaikeaksi. Kala kuivalla maalla.

Facebook on paha paikka, tulee monasti tokaistua vauva päivityksiin jotain tökeröä sekä kuviin. Toisaalta kavereina jengiä jotka tietää meikäläisen ajatukset ja ei nyt hirveätä sotaa tule. Kunnes joku vieras näkee niitä juttuja.

Viedään juttua pidemmälle vielä. Olen miettinyt isäksi tulemista monesti ja päädyin tulokseen että olisin varmasti hyvä isä koska osaan huolehtia, mutta vältän kyllä tätä skenaariota todella paljon ja todella paljon vaatii suostuttelua päätös "tehdään lapsi".
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viedään juttua pidemmälle vielä. Olen miettinyt isäksi tulemista monesti ja päädyin tulokseen että olisin varmasti hyvä isä koska osaan huolehtia, mutta vältän kyllä tätä skenaariota todella paljon ja todella paljon vaatii suostuttelua päätös "tehdään lapsi".

Onneksi isäksi tuleminen ei ole todennäköisin vaihtoehto kohdallani. Itseasiassa se on mahdoton vaihtoehto, koska halu tulla isäksi tarkoittaisi sitä, että olisi luovuttava minulle niin monesta periaatteellisesta asiasta ja tätä pidän likipitäen mahdottomana asiana elämäni tässä vaiheessa - ja pätee tulevaan myös. En ole isällistä tyyppiä, en oikein edes perheellistä, koska vaatimukset seurustelukumppaninkin suhteen ovat todella korkeat (kyseessä ovat ei-ulkonäölliset syyt), joten niinpä sitä tulee tallattua sinkkuna täällä edelleenkin. Mutta en vie keskustelua nyt tässä ketjussa enempää tähän suuntaan omalta osaltani. Aihetta olen paljonkin jo palstalla pohtinut ja taittanut siitä peistä yhden jos toisenkin kanssa.

vlad.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hankin uuden puhelimen joulukuussa eräältä operaattorilta kytkynä. Samalta operaattorilta oli toisesta puhelimesta kytkyä jäljellä noin 150 euron edestä, joten en saanut samalle numerolle uutta kytkypuhelinta.
Otin uuteen uuden liittymän ja numeron. Käytän edelleen vanhaa numeroa ja uutta en ole edes kokeillut. Eli vanha sim- kortti on uudessa puhelimessa.

Se mikä ihmetyttää, niin vielä ei ole tullut yhtään laskua uudesta puhelimesta vaikka se liittymä ja kytky on yhteensä noin 25 euroa kuukaudessa. Eli noin satkun edestä olis pitänyt jo maksaa.

Odotellaan megalaskua...
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti sinulla on omia lapsia, sillä muutoin ihmettelysi on täysin invalidi. Mikäli sinulla ei ole lapsia, et voi tietää kasvatuksesta mitään ja sen vuoksi et saa ottaa kantaa mihinkään kasvatukselliseen asiaan.

No jopas.

Uuden maailmanpalon uhallakin ihmettelen nyt sitä, mitä kaikkea ihmetyksen ilmaiseminen voi saada aikaan. Viime yönä kellotkin siirtyivät tunnin verran kesää kohti. Onkohan huomenaamulla jo juhannus?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikävä tapaus, jossa ihmettelyni aihe on se, että miksi helvetissä 12-vuotiaat tytöt liikkuvat perjantai-iltana kello 23:n jälkeen kaupungilla....

No ei ne kaupungilla olleet vaan Leikosaarentiellä Vuosaaressa. Kyseinen tie on uuden vuosaaren ikään kuin kakkospäätie jota pitkin pääsee kaupungtalojen miehittämästä meri-rastilasta melko hinnakkaaseen aurinkolahteen meren rantaan. Varmaan 20km helsingin keskustasta.

Omat teini-ikäiseni eivät ole ikinä noin myöhään ulkona hengailemassa ilman jotain erityssyytä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Suikkanen esitti myös kärkevän väitteen, jonka moni jääkiekkoa seuraava voi ainakin osittain allekirjoittaa.

– Rantala ei oo eläessään viheltänyt yhtäkään hyvää peliä, ei eläessään."

Jatkoajan Pelicans-Kärpät -ottelun otteluraportista.

Sitä vaan, että miten tuon voi allekirjoittaa osittain? Se on kyllä mun mielestä joko-tai, joko se on viheltänyt joskus hyvän pelin tai se ei ole.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmettelen keskustelupalstan kellonaikaa. Nyt kun kelloja siirrettiin tunti eteenpäin, niin väittää keskustelupalstan aika että kelloa olisi siirretty tunti taaksepäin. Eli jos nyt lähetän viestin klo 10.17, väittää keskustelupalstan kello minun lähettäneen sen klo 08.17.

Muilla samaa ongelmaa? (Olisi varmaan voinut laittaa myös tyhmien kysymysten ketjuun).
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Muilla samaa ongelmaa? (Olisi varmaan voinut laittaa myös tyhmien kysymysten ketjuun).

Ihmettelen miten on mahdollista kertomasi perusteella, että minun koneeni näyttää sinun lähettäneen tuon viestin 10:17 ja sivun alalaidan kello näyttää juuri nyt samaa aikaa kun windowssin kello eli 11:11.

Sulla on varmaan keskustelupalstan asetuksissa jotain hämärää.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sulla on varmaan keskustelupalstan asetuksissa jotain hämärää.

Näyttäisi vahvasti siltä, koska oman koneeni mukaan lähetit tuon viestin klo 09.12. Windowsin kertoo että kello on 11.XX mutta keskustelupalstan kello sivun alalaidassa väittää kellon olevan 09.XX. Pitää vain ilmeisesti etsiä palstan asetuksista kohta, josta saisi ruuvattua ajan kohdilleen. Jos siis sellainen ylipäätään on olemassa.

E: Jep, käyttäjätilin asetukset kusee, nimittäin ulos kirjautumisen jälkeen viestien lähetysajat täsmää nykyiseen kellonaikaan, mutta taas sisään kirjautuessa kello pomppaa syystä tai toisesta kaksi tuntia taaksepäin. Näppärää.
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
E: Jep, käyttäjätilin asetukset kusee, nimittäin ulos kirjautumisen jälkeen viestien lähetysajat täsmää nykyiseen kellonaikaan, mutta taas sisään kirjautuessa kello pomppaa syystä tai toisesta kaksi tuntia taaksepäin. Näppärää.

Siis tuolla palstan asetuksissa on ajan asetukset ja itsellä lukee siellä just niin kuin saattaa olettaa, eli aikavyöhyke +2 ja "tunnista kesä- ja talviaika automaattisesti".
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ihmettelin eilen kassajonossa, kun n. viisvitonen mies pyysi kassaneidiltä "pientä vihreetä LM:ää" tai jotain sellaista. Ei löytynyt kuin isoa askia. No tätä mies ei sitten halunnut. Tuskin oli akuutista rahanpuutteesta kiinni, kun muuta ostosta oli suht paljon hihnalla. Kai se sitten on terveellisempää polttaa pienempiä askeja.

Tämän episodin jälkeen miekkosta edeltävä asiakas tuli valittamaan, että kassa oli veloittanut häneltä 90 c liian _vähän_. OK, kunnioitettavaa rehellisyyttä, mutta vähän olisi voinut pelisilmää käyttää. Jos jonossa on 10 ihmistä, niin ei varmaan tulla vänkäämään siihen vielä jostain senteistä...
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelin eilen kassajonossa, kun n. viisvitonen mies pyysi kassaneidiltä "pientä vihreetä LM:ää" tai jotain sellaista. Ei löytynyt kuin isoa askia. No tätä mies ei sitten halunnut. Tuskin oli akuutista rahanpuutteesta kiinni, kun muuta ostosta oli suht paljon hihnalla. Kai se sitten on terveellisempää polttaa pienempiä askeja.
Pieniä askeja ei enää myydä. Ei ole myyty puoleentoista vuoteen. Tässä kai haluttiin nostaa kynnystä ostaa oma aski tjsp. -Ja sehän toimii! Hyvä Suomi.

Tupakkalaki 7§: "Pakkauksen vähimmäiskoko on 30 grammaa irtotupakkaa, 20 savuketta tai 10 pikkusikaria. Sikareita voidaan kuitenkin myydä irrallisina. Irrallisena myytävän sikarin on oltava varustettu asianmukaisilla merkinnöillä".
Lähde finlex.fi
 
K

kiwipilot

Töissä perskules loukkaantui kun minä totesin, että osaavatpa vauvat olla rumia. Ollako syynä se, että vast' ikää eräs oli tullut onnelliseksi isoäidiksi ja esitellyt lapsenlapsensa kuvia. Mutta en vaan mahda sille mitään, minusta kaikki vauvat ovat rumia - jopa minusta minä olin vauvana äärimmäisen rumannäköinen olio (jota tosin olen edelleenkin).

Onhan ne sellaisia kurttuja, melkein samannäköisiä kaikki. Toki, tahdikas ihminen ei lataa suustaan kaikkea mitä päässä liikkuu, varsinkin jos joku höppänä isöäiti innoissaan jotain vastasyntyneen kuvaa esittelee. Tietenkin, jos on varustettu jollain Touretten oireyhtymällä tms. vialla, niin asia on sitten toinen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pieniä askeja ei enää myydä. Ei ole myyty puoleentoista vuoteen. Tässä kai haluttiin nostaa kynnystä ostaa oma aski tjsp. -Ja sehän toimii! Hyvä Suomi.

Tupakkalaki 7§: "Pakkauksen vähimmäiskoko on 30 grammaa irtotupakkaa, 20 savuketta tai 10 pikkusikaria. Sikareita voidaan kuitenkin myydä irrallisina. Irrallisena myytävän sikarin on oltava varustettu asianmukaisilla merkinnöillä".
Lähde finlex.fi

Muistelisin että kyseessä on EU-alueen kattava laki. Tosin ei yllättäisi vaikka Suomi olisi yksi ainoita joka sitä noudattaa. Tarkoituksena on kaiketi nostaa kynnystä tupakan ostoon lasten ja nuorten osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös