Bourque#77
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Häijyä on meininki.
Mun mielest vauwwat ei ooo niin kivoi ku koiran pennnut1!
Häijyä on meininki.
Avautui, että meidän biologian tunneilla opetettiin aivan väärin.Vauvat on aivan perseestä.
Avautui, että meidän biologian tunneilla opetettiin aivan väärin.
Mieti muuten miten kaunis lapsi siitä tulee kun Arnold ja Danny yhtyy & hedeilmöittyy.Järjetön lihaspatti mikä on 120cm pitkä ja painaa 120kg & on pelkkää puhdasta lihasta puhuen hassulla aksentilla englantia ollen samalla varsin näsäviisas.
Ihmettelen muuten kuinka oikeasti vihaan vauvoja. En niinkään lapsia vaan nimenomaan VAUVOJA.
Minusta vauvat ja kaikki kakarat menevät samaan kategoriaan. En voi sietää niitä ja ihmettelen sitä kuinka joku voi pitää "sööttinä", jotain pientä kirkuvaa kakaraa.
Töissä perskules loukkaantui kun minä totesin, että osaavatpa vauvat olla rumia. Ollako syynä se, että vast' ikää eräs oli tullut onnelliseksi isoäidiksi ja esitellyt lapsenlapsensa kuvia. Mutta en vaan mahda sille mitään, minusta kaikki vauvat ovat rumia - jopa minusta minä olin vauvana äärimmäisen rumannäköinen olio (jota tosin olen edelleenkin).
vlad.
Viedään juttua pidemmälle vielä. Olen miettinyt isäksi tulemista monesti ja päädyin tulokseen että olisin varmasti hyvä isä koska osaan huolehtia, mutta vältän kyllä tätä skenaariota todella paljon ja todella paljon vaatii suostuttelua päätös "tehdään lapsi".
Toivottavasti sinulla on omia lapsia, sillä muutoin ihmettelysi on täysin invalidi. Mikäli sinulla ei ole lapsia, et voi tietää kasvatuksesta mitään ja sen vuoksi et saa ottaa kantaa mihinkään kasvatukselliseen asiaan.
Ikävä tapaus, jossa ihmettelyni aihe on se, että miksi helvetissä 12-vuotiaat tytöt liikkuvat perjantai-iltana kello 23:n jälkeen kaupungilla....
...
Muilla samaa ongelmaa? (Olisi varmaan voinut laittaa myös tyhmien kysymysten ketjuun).
Sulla on varmaan keskustelupalstan asetuksissa jotain hämärää.
...
E: Jep, käyttäjätilin asetukset kusee, nimittäin ulos kirjautumisen jälkeen viestien lähetysajat täsmää nykyiseen kellonaikaan, mutta taas sisään kirjautuessa kello pomppaa syystä tai toisesta kaksi tuntia taaksepäin. Näppärää.
Pieniä askeja ei enää myydä. Ei ole myyty puoleentoista vuoteen. Tässä kai haluttiin nostaa kynnystä ostaa oma aski tjsp. -Ja sehän toimii! Hyvä Suomi.Ihmettelin eilen kassajonossa, kun n. viisvitonen mies pyysi kassaneidiltä "pientä vihreetä LM:ää" tai jotain sellaista. Ei löytynyt kuin isoa askia. No tätä mies ei sitten halunnut. Tuskin oli akuutista rahanpuutteesta kiinni, kun muuta ostosta oli suht paljon hihnalla. Kai se sitten on terveellisempää polttaa pienempiä askeja.
Töissä perskules loukkaantui kun minä totesin, että osaavatpa vauvat olla rumia. Ollako syynä se, että vast' ikää eräs oli tullut onnelliseksi isoäidiksi ja esitellyt lapsenlapsensa kuvia. Mutta en vaan mahda sille mitään, minusta kaikki vauvat ovat rumia - jopa minusta minä olin vauvana äärimmäisen rumannäköinen olio (jota tosin olen edelleenkin).
Pieniä askeja ei enää myydä. Ei ole myyty puoleentoista vuoteen. Tässä kai haluttiin nostaa kynnystä ostaa oma aski tjsp. -Ja sehän toimii! Hyvä Suomi.
Tupakkalaki 7§: "Pakkauksen vähimmäiskoko on 30 grammaa irtotupakkaa, 20 savuketta tai 10 pikkusikaria. Sikareita voidaan kuitenkin myydä irrallisina. Irrallisena myytävän sikarin on oltava varustettu asianmukaisilla merkinnöillä".
Lähde finlex.fi
Onko kuitenkin erikokoisia askeja myynnissä? Esim. normikoko ja joku jumbopack. En ole tupakkamiehiä, ja kun siinä vain aluksi puolella korvalla kuuntelin, en ole varma mistä koosta mies puhui. Kassaneiti kuitenkin sanoi, ettei löydy kuin tätä isompaa, joka ei miehelle kelvannut.Pieniä askeja ei enää myydä. Ei ole myyty puoleentoista vuoteen. Tässä kai haluttiin nostaa kynnystä ostaa oma aski tjsp. -Ja sehän toimii! Hyvä Suomi.
Onko kuitenkin erikokoisia askeja myynnissä? Esim. normikoko ja joku jumbopack. En ole tupakkamiehiä, ja kun siinä vain aluksi puolella korvalla kuuntelin, en ole varma mistä koosta mies puhui. Kassaneiti kuitenkin sanoi, ettei löydy kuin tätä isompaa, joka ei miehelle kelvannut.
No helvetin tyhmiä, niin kuin nyt teininä yleensä ollaan.Laitetaan vielä yleinen ihmettely yleensäkin tupakoinnista. En vain ymmärrä, mitä sellaista siitä voi saada, että viitsii kärsiä kalliista hinnoista, terveyshaitoista ja yksinkertaisesti siitä seuraavasta helvetin pahasta hajusta, mikä tupakoitsijoita ympäröi. Ok, koukuttaa kyllä, mutta kyllä siitä pääsee eroon, jos halua on*. Lisäihmettely sille, kuinka helvetin tyhmiä ihmiset ovat teineinä, jolloin käsittääkseni valtaosa tupakoitsijoista on tapansa aloittanut.