Mua ihmetyttää jotkut viestit täällä jatkoajassa.
Esimerkiksi nuo viestit noissa otteluseurantaketjuissa. Mulla on vaikea ymmärtää, mitä järkeä on jonkun joukkueen tehtyä maali, viiden eri nimimerkin kirjoittaa sama viesti "1-0", tai "jes, make teki, pera syötti, jee jee". Miten paljon sen yhden tuollaisen viestin kirjoittaminen voi tuoda tyydytystä itse kirjoittajalle. Siis kun kyllähän jokainen asiasta kiinnostunut voi seurata matsin tuloksia ja tilastoja netistä, tai vaikka tekstitv.ltä realiajassa. Välillä musta melkein tuntuu että noissa otteluseurantaketjuissa on oikein kilpailu meneillään kuka kirjoittaa sen nopeimmin. Toisaalta onhan noille ketjuille selvästi kysyntää, ja varmaankin noi ketjut poistaa muista lätkäaiheisista asiaketjuista ne turhat ja asiattomat viestit pois, ainakin enimmäkseen. Välillä kylläkin tuntuu että noi on enemmänkin sellaisia realiaikaisia chattiketjuja, kuin keskustelupalstan kirjoituksia, vai miten tonkin nyt paremmin sanois.
Toinen asia mikä ihmetyttää on se, että tuolla sm-liiga osiossa on samoja nimimerkkejä, jotka kirjoittavat täysin saman kirjoituksen todella moneen kertaan. Hieman ehkä eri sanoin, mutta itse asia on täysin sama. Ei se haittaisi, jos saman kirjoittaisi vaikka 2-3 kertaa, joko vaikkapa "vahingossa" tai sitten pitkän ajan kuluttua edellisestä viestistä tms. Mutta mikä saa saman kirjoittajan kirjoittamaan saman kirjoituksen esimerkiksi viisi tai vaikka kymmenenkin kertaa lyhyen ajan sisään...
Tuolla Vapaa keskustelu -osissa on monesti järkevänpää keskustelua. Siellä on ketjuja lähes laidasta laitaan, ja jokainen voi lukea ja kirjoittaakkin siihen mikä itseä kiinnostaa. Mua ja varmaan monia muitakin kiinnostaisi myös tuo jääkiekkokeskustelukin, mutta harmi kun keskustelun taso ei ole kovinkaan korkea, ja hitsi kun nuo jotkut kirjoittajat ja varsinkin kirjoitukset ärsyttävät.