Mä oon tällä viikolla katsellut itselleni uutta pipoa. Vielä viime talvena mulla oli kolmekin pipoa. Yksi oli erään nhl joukkueen logolla, jota en erityisemmin kannata, joten heitin sen roskiin. Yhden pipon tapaus oli taas sellainen, että ostaessa sitä valitsin kokovaihtoehdoista s/m ja l/xl ensimmäisen, ja vasta myöhemmin tajusin että se oli liian pieni ja taisikin tarkoittaa lasten kokoa, joten annoin sen pipon pois. Kolmas pipo katosi viime viikolla kännireissussa.
Ei hitto sentään millaiseksi pipot on nykyään mennyt. Kaiken maailman hiphoppareille ja skeittareille löytyy kyllä vaikka miten paljon. Ja kyllä mä ymmärrän että nykyaikana kun on mitä lie robbie williamsseja, david beckhameja, miehille ihonhoitotuotteita, ja sillä silmällä ohjelmia yms, ja muutenkin on trendikästä näyttää mahdollisimman homolta. Mutta entäs me tavalliset ja normaalit miehet? Siis en mä tarkoita että mä haluaisin sellaista tummansinistä pipoa, jossa on osuuspankin mainos ja narun päässä tupsu, vaan edes suht tavallista peruspipoa. Kaiken lisäksi suurin osa kauppojen pipoista näytti olevan sellaisia ohuita sisäpipoja, ja loput taas sellaisia paksuja laskettelupipoja. En mä tavalliseen ja päivittäiseen ulkonaliikkumiseen tarvitse pipoa, esimerkiksi kun käyn kaupassa jne, mutta joihinkin tilanteisiin kun ulkona on kylmää ja tiedän että aion ulkoilla pitkään.
Huvittava juttu muuten että samalla kännireissulla kun multa katosi tuo pipo, katosi myös toinen hanska. Sitä ei vaan aamulla löytynyt kämpästä, enkä muista miten oon yöllä palannut kotiin. Heitin sen toisen sitten roskiin, kun eihän yhdellä tee mitään. Se tässä eniten naurattaakin, että sitä edellisellä viikolla menetin erään toisenkin hanskaparin. Menin keskustassa kuselle tennispalatsin vessaan, ja pistin hanskat kädestäni kainaloon. Kyllähän toi kuseminen on jo se sen verran verissä, että ei tarvitse kokoaikaa silmä kovana tuijottaa omaa heppiä ja itse toimenpidettä, joten katselin samalla siinä seinällä niitä joitain leffoista tuttuja hahmoja. Sitten kun taas katsoin alas, niin huomasin että hanskat oli pudonnut kainalosta siihen kusiränniin, vai mikä sen nimi nyt onkaan. Kusin siis omien hanskojeni päälle. Noh, jätin ne sinne ja lähdin pois.