Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
On ihmeteltävä sitä, että toisten juomista pitää vahtia, jos ollaan kaveriporukalla istumassa iltaa. Enkä tarkoita nyt sitä, että joku joisi itsensä tajuttomaksi, jos muut eivät katso perään, vaan sitä, että muut alkavat mussuttaa, jos joku ei juo "tarpeeksi". Kuulemma estää muitakin juomasta, jos ei ole yhtä humalassa kuin he. Lisäksi on itsekäs, jos ei painostuksesta huolimatta kupita yhtään enempää kuin tekee mieli. Outoa tässä oli lisäksi se, etten suinkaan ollut mököttänyt kuivin suin nurkassa koko iltaa, vaan juonut kirkkaitakin muiden mukana ja osallistunut maailmanparannukseen. Minulla vain alkaa rajoittimet hakkaamaan ennen sammallusvaihetta ainakin yhdeksässä kymmenestä juomiskerrasta. Kyllä minä vittuilun kestän, mutta tulipahan taas sellainen fiilis, että juominen on aika perseestä.
Bonuksena kaverit tuntuvat ottavan itseensä, jos brenkku ei maistu minulle kuin tiettyyn rajaan asti. Vastaavia tapauksia löytyy varmasti joka porukasta. Onneksi joukossa on niitäkin, jotka antavat ihmisten juoda minkä juovat ja keskittyvät hyviin juttuihin naljailemisen ja painostuksen sijaan.
Bonuksena kaverit tuntuvat ottavan itseensä, jos brenkku ei maistu minulle kuin tiettyyn rajaan asti. Vastaavia tapauksia löytyy varmasti joka porukasta. Onneksi joukossa on niitäkin, jotka antavat ihmisten juoda minkä juovat ja keskittyvät hyviin juttuihin naljailemisen ja painostuksen sijaan.