Ihmettelyketju

  • 6 388 255
  • 38 805

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mikä sitten on mielekäs tapa viettää tämä lyhyt elämä? Onko parempi kehittää itseään ja kehoaan nostelemalla puntteja vapaa-ajalla? Onko parempi virkata lapasia tai vaikkapa osallistua vapaaehtoistyöhön? Entä viettää koko elämänsä perheen kanssa ja lopulta huomata, että rakkaus ei olekaan ikuista eikä se riitä yksilöllisyyttä ihanoivassa yhteiskunnassa?

Jatkoajan keskustelupalstalle kirjoittaminen on ihan yhtä kehittävää ja hyvää ajanvietettä kuin mikä tahansa harrastus. Jos se vain on sinulle mielekästä. En usko Vlad, että noilla viestimäärillä tämä kovinkaan vastenmielistä puuhaa on sinulle ollut. Jos koet, että et saa enää mitään tältä palstalta tai sinulla ei ole mitään annettavaa, niin silloin älä hyvä mies tuhlaa aikaasi täällä.

Jokainen tekee sitä, minkä kokee mielekkääksi.

Se on ainakin varma, että palstalle sinulla Vlad on paljon annettavaa. Sen olet todistanut monta kertaa. Jos suhde ei ole molemminpuolinen, niin ehkäpä silloin on miettimisen paikka.
 

Cube

Jäsen
wilco kirjoitti:
Vastauksena: haet vain "hyväksyntää", sääliä ja myötätuntoa, ainakin kirjoituksistasi päätellen.

[...]

Että silleen...
Ottaen huomioon, että et pysty/halua irtautumaan tuosta omasta nettiroolista ja hullunhauskasta allekirjoituksestasi edes yhden viestin ajaksi, niin mahdatko kuitenkaan olla oikea henkilö arvostelemaan muita hyväksynnän hakemisesta? Eipä sikäli, että tämä asia tai nimimerkkisi minua vaivaisi, mutta kunhan pisti silmään vähän turhan vittuilevaa viestiäsi lukiessa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
wilco kirjoitti:
Kuten myös. Paitsi, että mistä sitä vuoden jatkoa saisi, kun meikäläisen vuosi loppuu 31.12.?

Että silleen...

Onhan sulla vielä viisi päivää tätä vuotta...

Ihmettelen vielä, mikä vladin tekstissä niin ärsytti, että sun piti ryhtyä henkilökohtaiseen hyökkäykseen?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Alamummo kirjoitti:
Onhan sulla vielä viisi päivää tätä vuotta...

Ihmettelen vielä, mikä vladin tekstissä niin ärsytti, että sun piti ryhtyä henkilökohtaiseen hyökkäykseen?

Ei se ole vuoden jatko, vuodet ovat, noin periaatteessa, saman pituisia.

Eikä se ollut mikään "henkilökohtainen" hyökkäys vladia kohtaan, sellainen tuntu vain on tullut hänen kirjoituksistaan. Ja vaikka kysymyshän vaikutti retoriselta, tuntui siltä, että vastaus on annettava. Samaahan voisi teistä kaikista sitten kysyä, että mikä teillä on minua vastaan, kun näytti heti irtoavan, vladin asiallisen vastauksen jälkeen, pelkkää vittuun toivottamista? Sentään niinkin tunnetulta rehellisyyden perikuvalta kuin Olkku, jonka järjestämässä tapahtumassa olen käynyt ja mukavaa oli.

Että silleen...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olkku kirjoitti:
Suksi vittuun wilco. Niin montaa kirjoittajaa, kun vlad on suorasti ja välillisesti auttanut ongelmissa ja lukemattomia varmasti yksityisviestein. Sinä kehtaatkin postata ylläolevan viestin palstalle. Jotain rajaa sentään...
Puhut vain ja silkkaa asiaa. Juuri näin se menee. Harva täällä palstalla jaksaa vladin tavalla suhtautua asiallisesti ja myös avuliaasti neuvomaan ja auttamaan parhaansa mukaan. Moinen käytös ei ole yleistä, ei varsinkaan kirjoituspalstoilla, missä kyllä monenmoista piilovittuilijaa tai vähän avoimempaa avautujaa löytyy kyllä joka sormelle ja varpaalle.

Jakselemisia vlad, ja todellakin, tiedän tuon tunteen, mistä alkuunsa kirjoitit. Joskus vuosi pari sitten tuli samantapaista pähkäiltyä itsekin ja mietittyä kaiken tälläisen nettiluuhailun mielekkyyttä, mutta nyttemmin olen unohtanut koko sen asian ja annan olla ja mennä vaan. Jos sattuu nappaamaan nettiinkirjoittelu, vaikka laajemminkin, niin sitten kirjoittaa. Joitain poikkeuksia lukuunottamatta en nimittäin usko, että suoranaisesti turhaa kirjoittelua on olemassakaan. Esim. täältä Jatkoajasta koostamalla voisin hyvinkin kasata melko kattavaa analyysiä siitä, mikä elämässäni on olennaista ja millainen minä ylipäätään olen, myös monenmoiset elämänvaiheet on tullut käytyä täälläkin oleillun ajan myötä ja niistäkin hetkistä on sekä hyvässä, että pahassa jäänyt merkkejä tänne sivuille.

Harvaa asiaa kadun, mitä olen julkisesti kirjoittanut. Ehkä muutama humalainen tilitys olisi voinut jäädäkin välistä, mutta se on vain elämää, ei sen enempää...
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Eipä tarvitse pelikieltoa pelätä kun suosikkijoukkueen kohdalla lukee HPK...

Kuitenkin vladilta on lukenut monia hienoja ja pitkiä kirjoituksia täältä, hyvää duunia.

Kyllähän sitä aina välillä miettii miksi tänne kirjoittelee kun ei ole mitään annettavaa läheskään aina. 1Timerin tapaan olen vähentänyt ja melkein kokonaan lopettanut eräälle foorumille kirjoittelun, jonne olin kirjoittanut monia tuhansia viestejä. Tuli vaan semmoinen tunne, ettei enää jaksa panostaa siihen.

Että silleen ja täältä tähän ja tost noin vaan ja tuolta tuohon...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
wilco kirjoitti:
Sentään niinkin tunnetulta rehellisyyden perikuvalta kuin Olkku, jonka järjestämässä tapahtumassa olen käynyt ja mukavaa oli.

Rehellisyydestä en tiedä. Ihmettelen kuitenkin kirjoitustasi vladia vastaan. Eikä tuo vittuun toivottaminenkaan, ihan konkreettinen ollut, pelkkä kirjoituksen tehostus. Mielestäni vlad on kuitenkin ollut, kautta vuosien erittäin ymmärtäväinen kirjoittaja, ilman omanarvon tavoitetta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Olkku kirjoitti:
Rehellisyydestä en tiedä. Ihmettelen kuitenkin kirjoitustasi vladia vastaan. Eikä tuo vittuun toivottaminenkaan, ihan konkreettinen ollut, pelkkä kirjoituksen tehostus. Mielestäni vlad on kuitenkin ollut, kautta vuosien erittäin ymmärtäväinen kirjoittaja, ilman omanarvon tavoitetta.

Niin, ei se ollut vladia vastaan, kuten tuossa aiemmin olen todennut. Vain hänen kirjoituksistaan kuvastaa silloin tällöin sellainen "nyt sitten riitti" -tunnelma, jota ei kuitenkaan kenellekkään toivo.

Että silleen...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toivon ettei kukaan käy loppujen lopuksi tämän omaa toimintaani ja käyttäytymistäni pohtivan viestin jälkeen muiden kimppuun - se ei ollut viestini taka-ajatuksena.

Itseasiassa ymmärrän varsin mainiosti nimim. wilcon viestin ja hänen sinänsä hyvin asialliset huomatuksensa vaikka ne eivät kaikessa pitäneetkään paikkansa. Tunnustan sen, että sisimmässäni piilee sairaus mikä ajaa itsetuhoisuuteen mutta siitä en voi syyttää muita, joten on täydellisen ymmärrettävää, että se herättää kysymyksiä muissa ja mielelläni vastaan näihin kysymyksiin sikäli kun kykenen ja löydän oikeat sanat joilla selventää sitä mistä on kyse.

Omasta puolestani toivotan kaikille oikein mukavia vuoden viimeisiä päiviä!

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
wilco kirjoitti:
Kuten myös. Paitsi, että mistä sitä vuoden jatkoa saisi, kun meikäläisen vuosi loppuu 31.12.?


Itseasiassa niin minunkin joten oikein hyvä huomio, olisi pitänyt olla tarkempi ja toivottaa tämän vuoden lopun ohella myös hyvää tulevaa vuotta, joten oikein hyvää jatkoa tämän vuoden viimeisille päiville sekä oikein hyvää vuotta 2007!

vlad.
 

scholl

Jäsen
Ne muutamat hetket, mitä ihminen tähänkin keskustelupalstaan käyttää, on mielestäni rentoutumista. Siis samalla voi katsoa telkkaria ja tehdä muuta ei niin tärkeätä. Helpompaa tämä on kuin sitoutua pitämään jotain blogia tai katsomaan jotain muijaa kämppänsä sohvalla illasta toiseen. Eli hieman kyseenalaistan tuon, että olisiko sitä sinä aikana sitten mitään merkittävää tehnyt. Tuskin jos olet esim. keksimässä uutta ydinasetta niin juuri sillä hetkellä työaikana muutenkaan netissä pyörisit.
 

scholl

Jäsen
Pakko jatkaa ihmettelyä.

Onko Tapaninpäivän perinne eli kaksikielisesti selostettu HIFK-Botnia bandymatsi Brahikselta kuopattu vai heräsinkö mahdollisesti liian myöhään?

Toisekseen ihmettelen sitä, että vaikka olen aivan täynnä niin on pakko paistaa burgereita. Koko ilta on mennyt Miamiin taas haikaillessa (en onneksi ole vielä condohintoja lähtenyt tarkkailemaan) ja nyt riitti suomalaisruoat. Pihvit on grillattu ja nyt lähtee burgeri naamaan ihan muutaman sekunnin kuluttua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
jupster kirjoitti:
Se on ainakin varma, että palstalle sinulla Vlad on paljon annettavaa. Sen olet todistanut monta kertaa. Jos suhde ei ole molemminpuolinen, niin ehkäpä silloin on miettimisen paikka.

Tätä minä olen miettinyt monasti tässä aivan viimeaikoina.

Onko palstalla minulle annettavaa mutta aivan yhtälailla onko minulla enää palstalle mitään annettavaa?

Toisinaan tuntuu tosiaankin siltä ettei minullakaan ole palstalle mitään annettavaa mutta ettei palstallakaan ole minulle mitään annettavaa. Pitäisi siis osata tehdä valintoja mutta kun on niin monta vuotta ollut osana tätä palstaa, on näiden kenties ratkaisevienkin valintojen tekeminen usein todella vaikeaa ja tuskallista.

Ehkäpä jatkan todellakin miettimistä ja ihmettelistä, ennen kaikkea omien ratkaisujeni ja päätösteni ihmettelemistä - se tässä on perimmäinen tarkoitus omalla kohdallani.

Sitä ennen kumoan kurkkuuni kuitenkin muutaman lasillisen umea - maistuu muuten hyvältä.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
1Timer kirjoitti:
Vaikutin ennen eraalla toisella palstalla, jonne rustasin baut 25.000 kommenttia vuosien varrella. Kunnes tama samanlainen ajatus alkoi nakertaa paassani. Suurin haaste olikin irrottautua "rutiineista" ja siita www-osoitteen paivittaisesta klikkaamisesta. Lahdin kuitenkin siihen projektiin ns paiva kerrallaan -mentaliteetilta. Kunnes noin kuukauden paasta, kaytyani pikaisesti palstalla, huomasin, etta eihan sinne huvittanut edes kirjoittaa enaa mitaan. Nyt paljon paljon sen jalkeen koko homma ei edes kiehdo. Patkaakaan.

En tarkoita talla, etta sun pitais taalta postua, kunhan vaan tuli mieleen menneisyydesta.

Ehkäpä omalla kohdallani on samainen prosessi käynnissä tai ainakin prosessi minkä suunta on jotakuinkin sinnepäin, ei välttämättä automaattisesti palstalta poistuminen mutta aktiviteettien suuntaminen myös toisaalla ja sen myötä saaminen oma elämä näiltäosin hallintaan.

Ehkäpä tilanne on se, että pitäisi pitää pientä taukoa jotta näkisi mikä merkitys tällä palstalla on enää minulle - jotta näkisi onko tämän palstan kirjoittajilla merkitystä minulle tai onko minulla merkitystä tälle palstalle, koenko siis palstalle kirjoittamisen merkityksellisenä toimintana vai onko parempi suunnata ajatukset muihin harrastuksiin, projekteihin tai vertaistukeen.

Mutta loppujen lopuksi oman elämäni valinnoista joista tässä on kyse, itseäni saan syyttää jos valinnat eivät jossain vaiheessa tyydytä minua. Filosofiani mukaan jokainen terve* aikuinen ihminen on loppujen lopuksi vastuussa itsestään.

vlad.

*: itseni lasken tässä tapauksessa näihin terveisiin kuuluvaksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ted Raikas kirjoitti:
Esim. täältä Jatkoajasta koostamalla voisin hyvinkin kasata melko kattavaa analyysiä siitä, mikä elämässäni on olennaista ja millainen minä ylipäätään olen, myös monenmoiset elämänvaiheet on tullut käytyä täälläkin oleillun ajan myötä ja niistäkin hetkistä on sekä hyvässä, että pahassa jäänyt merkkejä tänne sivuille.

En todellakaan kiistä sitä etteikö nettikirjoittelusta vois myös olla hyötyä ja etteikö Jatkoaikaan kirjoitetuista viesteistä voisi laatia kattavaakin analyysiä jos hommaan oli kiinnostusta ja halua perehtyä mutta aina olisi se riski, että kirves osuisi kiveen - tarkoitan tällä lähinnä sitä, että aina olisi luotettava siihen mitä toinen kirjoittaa, jollei tätä analyysia sitten lähde kirjoittamaan syvällisemmältä pohjalta eli laadi yksityisviestein kattavampaa analyysia kirjoittajista - mutta kuinka moni siihen lopultakaan haluaisi ryhtyä? Löytyisikö halukkaita riittävästi jotta saataisi aikaan kattava tilasto kirjoittajista, jotta voitaisi laatia kattava analyysi ja profiloida heidät? Lisäksi olisi otettava huomioon profiilin laatijan ammattitaito, en nimittäin usko, että aivan ensimmäisen vuosikurssin psykologian opiskelija selviäisi tästä tehtävästä koskapa uskoisin, että palstalta löytyy enemmän kuin kymmenen kirjoittajaa jotka halutessaan kykenisivät huijaamaan tällaisessa testissä analysoijaa jos hänellä ei ole riittävästi kokemusta.

Huijaamiseen ei todellakaan tarvita ruudinkeksijän ammattitaitoa, hivenen tuntemusta psykologiasta, hivenen ihmistuntemusta ja paneutumista oman profiilinsa kehittämiseen sekä määrätietoisuutta - aina ei tarvitse edes paneutua oman profiilin kehittämiseen vaan riittää kun on tarpeeksi uskottava (kuten työhaastatteluissa ja psyk.testeissä) ja on riittävä hyvä ihmistuntemuksessa. Tärkeintä on kuitenkin uskottavuuden ohella jonkinsortin älykkyys ja määrätietoisuus - voin puhua omasta kokemuksesta.

Edellinen siis sillä perusteella, että haluaa huijata mahdollisen tutkimuksen tekijää...

vlad.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
vlad kirjoitti:
Miksi kiinnostua palstasta jolla ei todellakaan ole annettavaa minulle, miksi keskustella nimimerkkien kanssa jotka eivät merkitse minulle mitään -

Jatkoajan seuraaminen ja varsinkin tänne kirjoittelu on minullakin nykyisin vähenemään päin ja syynä tähän on yksinkertaisesti se, että ei tunnu aika enää riittävän. Jostakin on pakko tinkiä että se 24 tuntia vuorokaudessa rittäisi kaikkeen mitä haluaisi/pitäisi tehdä. Niinpä olen siirtynyt sellaisille nettisivustoille, jotka ovat lähinnä sydäntäni rakkaimman harrastukseni suhteen - ja se rakkain harrastus ei suinkaan ole jääkiekko.

Harrastuksen taas käsittääkseni on tarkoituskin aiheuttaa harrastajalleen vladin kuvailemaa tyydytystä ja minä nimenomaan koen oman harrastukseni viihteeksi, josta saan paljon "kiksejä".
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihmettelyn aiheeni on autojen paikoitus. Sattuneesta syystä minnuu ketuttaa kun autot parkkeerataan niin lähekkäin toisiaan ettei tahdo päästä edes ovesta ulos, saati sisään.

Mutta ihmettelyn aiheeni onkin seuraava: ajoin tänä aamuna n. klo 10 ison marketin parkkipaikalle autoni vapaaseen ruutuun n. 50m päähän pääovesta, eli en edes yrittänyt lähimmäisiin ruutuihin. Ympärilläni ei ollut ainuttakaan autoa, joten kykenin avaamaan kaikki ovet sepposen selälleen ja venyttelemään rauhassa. Takaluukunkin sai auki tarvitsematta miettiä miten siihen väliin mahtuu.

Noh, tulin sitten kaupasta. Edelleen 300 auton parkkipaikalla oli n. 20 autoa. Mutta eikö joku stanan ääliö ollut keksinyt laittaa vaninsa juuri minun autoni viereen niin, etten vaatteitani kuraamatta päässyt autooni sisälle. Helvetti. Tilaa olisi ollut valita ainakin 280 eri autopaikkaa, saatika että se rottelo piti jättää vielä 30cm päähän oman autoni etuovesta. Ei vittu ymmärrä, varsinkaan kun ei ollut eka kerta. Olis psykologille hommia..
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En tiedä olisiko tämä nyt enemmän vitutusketjun aiheita, mutta mikä vitun "Donna Paukku"? Siis kenenköhön älynväläys on tehdä tuollainen lämmittely sarjasta, joka niin vahvasti henkilöityi näyttelijä Matti Tuomisen roolityön ympärille? Samoin tuli seurattua Uuno Turhapuro- This is my life:n eka osa ja se ei kylläkään naurattanut, pikemminkin säälitti. Kyllä senkin roolihahmon olisi pitänyt antaa jo olla.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Individual kirjoitti:
En tiedä olisiko tämä nyt enemmän vitutusketjun aiheita, mutta mikä vitun "Donna Paukku"? Siis kenenköhön älynväläys on tehdä tuollainen lämmittely sarjasta, joka niin vahvasti henkilöityi näyttelijä Matti Tuomisen roolityön ympärille? Samoin tuli seurattua Uuno Turhapuro- This is my life:n eka osa ja se ei kylläkään naurattanut, pikemminkin säälitti. Kyllä senkin roolihahmon olisi pitänyt antaa jo olla.

Paukusta periaatteessa sammaa mieltä, tosin jaksoakaan en vielä ole uudesta nähnyt joten kommentoin paremmin vasta nähtyäni. Sikäli mikäli vanhasta Paukusta olisi jätetty oleelliset jäljelle, eli Tolloksi tollo-Melasniemi ja Tollo-paikaksi Käpylän Park niin siihen olisi paremmin ehkä voinut sisäistyä. Siitä olisi voitu ehkä saada jonkinlainen tribuutti Matti Tuomiselle tai jotain.

Viimeinen Uuno-leffahan tehtiin vain ja ainoastaan Speden muistoksi. Kaupallinen menestys leffalla oli vaatimaton, kuten koko leffakin, mutta tekijät halusivat muistaa Pasas-Perttiä näin. Samalla oli helppo haudata Uunokin.
 

scholl

Jäsen
fiftyeight kirjoitti:
Sikäli mikäli vanhasta Paukusta olisi jätetty oleelliset jäljelle, eli Tolloksi tollo-Melasniemi ja Tollo-paikaksi Käpylän Park niin siihen olisi paremmin ehkä voinut sisäistyä.

Niin. Tuolla tavalla se olisi toiminut erittäin hyvin. Paukun kuolemasta olisi voitu siirtyä eteenpäin todellakin, jos Tollo olisi ollut Tollo ja jos tapahtumapaikka olisi edelleen Paukun sauna. Nyt kun ollaan tässä tilanteessa niin Tollo hahmo pitäisi olla kokonaan pois. Ihan naurettavaa, että joku kaljufläsä on yht'äkkiä Tollo.

No ensimmäistä jaksoa en ainakaan näe, kun on muita menoja.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
fiftyeight kirjoitti:
Viimeinen Uuno-leffahan tehtiin vain ja ainoastaan Speden muistoksi. Kaupallinen menestys leffalla oli vaatimaton, kuten koko leffakin, mutta tekijät halusivat muistaa Pasas-Perttiä näin. Samalla oli helppo haudata Uunokin.

Tuotapa en tiennytkään. Jospa se Uuno nyt sitten on haudattu lopullisesti ja ainahan voi palata elokuvasarjan klassikoiden pariin.
 

Veijari

Jäsen
fiftyeight kirjoitti:
Ihmettelyn aiheeni on autojen paikoitus. Sattuneesta syystä minnuu ketuttaa kun autot parkkeerataan niin lähekkäin toisiaan ettei tahdo päästä edes ovesta ulos, saati sisään.

Se on sitä kun autojen koot vain kasvaa, mutta parkkiruutuja kutistetaan, tai ei ainakaan kasvateta jotta saadaan parkkihallit tehokkaammin hyödynnetyksi.

Jos on niin idiootti kuljettaja, että ei pysäköidessään huomioi viereisiä autoja, minun puolestani voi tuosta törttöilystä kiittää avaamalla ovi reippaasti päin auton kylkeä. Vaatii tietysti halvan auton perseen alle tai muuten vain oman auton säälimätöntä kohtelua. Itse en tuota harrasta, koska perse ei kestäisi paikkailla ovea jokainen viikko, mutta arvaa onko monta kertaa tehnyt mieli.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Eikös vaikka pelkääjän paikan jalkatilaan voisi ottaa tunkin tms, jolla ovea avatessa samalla vähän kolhaisisi...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Veijari kirjoitti:
- - -
Vaatii tietysti halvan auton perseen alle tai muuten vain oman auton säälimätöntä kohtelua.
- - -

Halpoja autoja on ollut perseen alla, mutten silti ole noin tehnyt vaikka kieltämättä joskus olisi mieleen tullut. Mutta omaa autoa ei raaski kohdella huonosti, enkä tunnustaudu lähiöterroristiksikaan.

Totta on tuokin, että 15 v. sitten keskiluokan auto oli pienempi kuin nykyisin pikkuluokan auto jne. eli parkkiruudut on aikoinaan mitoitettu silloisille autoille ja nyky-city-maastureitten aikaan ei enää ruudut riitä.

Tai kyllä ne ruudut riittäisi, jos kuskit eivät olisi noita vit*n espoolaisia egopässejä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
fiftyeight kirjoitti:
Ihmettelyn aiheeni on autojen paikoitus. Sattuneesta syystä minnuu ketuttaa kun autot parkkeerataan niin lähekkäin toisiaan ettei tahdo päästä edes ovesta ulos, saati sisään.

Osta hyvä mies leuhka BMW, Mercedes tahi joku muu messevä rauta, niin saat pysäköidä invapaikalle ihan oven eteen. Niillä näyttää monesti olevan ihan omat luvat pysäköimiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös