Sama täällä :) Ja se vaan jatkuu, vaikka jo tietää ettei se ole sama nimi.
Kolmas henkilö ilmoittautuu klubiin. Eilisestä asti olen naureskellut mielelleni ja miettinyt mistä tämäkin viestii. Hysteeristä.
Sama täällä :) Ja se vaan jatkuu, vaikka jo tietää ettei se ole sama nimi.
Sama tuli itsellänikin mieleen. Ed Geiniä odotellessa.Ihmettelen miksi aivot vääntävät tuon Jokereiden uuden vahvistuksen(?), Jeremy Dehnerin, nimen kokoajan Jeffrey Dahmeriksi.
- - -
Jälleen kerran kyseessä on oma tyhmyys (tai hölmöily tai huolimattomuus tai ihan miten vain sen haluaa sanoa) ...
- - -
- mitä poliisi olisi voinut tehdä? Pistää ovenlasin paskaksi!
- mitä lukkoseppä olisi voinut tehdä? Pistää ovenlasin paskaksi!
- - -
Mitä teet, jos autosi avaimet, kännykkä ja lompakko jäävät autoon?
- - -
Päivä, pari sitten oli tv:ssa juttua ns. kipulaastareista - ohjelmassa jota en tähän hätään muista. Tuli muistaakseni YLE:ltä. Ko. laastarit sisältävät erittäin vahvaa lääkeainetta, joka amatööritermein ilmaistuna lamaannuttaa poikkeuksellisen kivullisen tulehdus-/vastaavan alueen ja tuo siten helpotusta potilaille. Laastareita saa apteekeista jopa ilman reseptiä.
Ei jumalaut! Mää en millän lakka ihmettelemäst et kui Singapores voi olla aina näin lämmin Linkki eri maiden lämpötila-ennätyksiin.
...edit: ...Durogesiciä saa käyttää ainoastaan potilas, jolle lääkäri on sen määrännyt.... Durogesic -> fentanyyli. (Lääkeinfo.fi).
Isäni käytti viimeisinä aikoinaan noita Durogesic-laastareita ja voin sanoa että ne olivat aivan helevetin kalliita. Ei niitä mopopojat osta apteekista bensarahoillaan, oli reseptiä tai ei. Eikä niitä todellakaan saanut ilman reseptiä, joten olet vlad oikeassa tässä.
Kyllä minäkin painoin joskus (aikuisiällä) 75 kiloa eikä lainkaan läskiä. Nyt paljon enemmän molempia. Mikä kumma siinä on, kun ei asiat pysy samanlaisena ikuisesti.Millä ihmeen keinolla Olli-Pekka Karjalainen on heittänyt moukaria joskus yli 83 metriä? Nyt O-P jäi tuosta tuloksesta kymmenen metriä!
Aina solvataan suomalaisia toimittajia, ettei ne osaa kieliä. Nyt siellä haastatellaan ranskalaista 100 metrin voittajaa ranskaksi. Mitäs negatiivista tästä voitas löytää?
Mitäs ihmeellistä tästä pitäisi löytää? Jos ihmisen työ on haastatella ranskalaista ihmistä EM-kisoissa niin kai sit nyt jumalauta pitää osata Ranskaa? En ymmärrä mikä tässä sinun pointtisi on? Nämä kaverit ovat julkisessa ammatissa niin totta munassa he saavat palautetta huonoa palautetta jos puhuvat umpipaskaa rallienglantia ja haastattelusta jopa perttiperusfoorumisti selviäisi paremmin.
Mutta annetaanhan kaikki sinun mieleksesi isot taputukset kyseiselle Ylen(?) toimittajalle. Toimittaja osasi hommansa josta hänelle maksetaan!
En ensimmäistä lausetta pidemmälle lue. Ei kai siellä ihmeellisestä kyseltykään.
Lue minun puolestani aivan mitä lystäät.
Otaksun tämän nyt niin, että ihmettelet kuinka kerrankin Ylen juontaja edusti Suomea kuniakkaasti. Nimenomaan kielitaidon suhteen. Tämä on toki saavutus jota tuleekin ihmetellä. Helvetti on varmaan jäätynyt?
En tiedä, kerro sinä. "Hienoa" jos tämä yksi haastattelija osasi Ranskaa. Ehkä hän sillä taidolla on saanut tämän työn josta hänelle maksetaan.Miten usein suomalaisen haastattelijat on osanneet ranskaa?
Miten minä liityn tähän millään lailla? Jos minä osaisin englantia yhtä huonosti kuin haukkumani toimittajat en olisi edes kaehdannut hakea toimittajaksi saati ilmoittaa, että "minä voin tehdä tämän haastattelun".Pitää vaan jäädä miettimään kuinka täydellinen ihminen tämä Kaukosäädin on. Virheitä hän ei tee ikinä, eikä mitään muutakaan väärin.
En ole mielestäni löytänyt koska en ole haastattelua nähnyt.Kun joku sanoo, että löytyyköhän tästä ranskankielestäkin jotain negatiivista, niin kyllä Kaukosäädin löysi.
Aina solvataan suomalaisia toimittajia, ettei ne osaa kieliä. Nyt siellä haastatellaan ranskalaista 100 metrin voittajaa ranskaksi. Mitäs negatiivista tästä voitas löytää?