Hyvä tuuri jätkällä, kannattaisi varmaan lotota. Voitti yhdellä heitolla ilmaisen viikon loman Espanjassa, veronmaksajien piikkiin. Mikäs siellä on karsiutuessa.Ihmettelen, että Harri "kaunis poika" Haatainen voitti keihäskarnevaaleilla koko kansallisen keihäskerman. Luulin, että se on lopettanut keihäänheiton jo ajat sitten.
Hyvä tuuri jätkällä, kannattaisi varmaan lotota. Voitti yhdellä heitolla ilmaisen viikon loman Espanjassa, veronmaksajien piikkiin. Mikäs siellä on karsiutuessa.
Pitäisiköhän seuraavaksi kokeilla että menisikö satanen säkällä alle kymmenen sekunnin.
Tuskin täällä kukaan pelkästään promilleja tuijottaa, mutta kyllä tuo 1,7 on omiaan herättämään epäilyksiä. Ja edelleen: miksi JJ ei muista rannasta lähtemistä. Valikoiva muisti on tuttu juttu, mutta entäpä valikoiva muistinmenetys? Miten se törmäys aiheuttaa takautuvan muistinmenetyksen?
En tiedä dana77:n ihonväriä, mutta alkoi ihmetyttämään onko valkoihoinen mies alittanut tuota maagista 10 sekunin aikaa? Vai onko tuo maaginen raja vain suomalaisille? Ja jos joku on alittanut, niin kuka ja koska?
Hyvä tuuri jätkällä, kannattaisi varmaan lotota. Voitti yhdellä heitolla ilmaisen viikon loman Espanjassa, veronmaksajien piikkiin. Mikäs siellä on karsiutuessa.
Mä olin melkein satavarma, että Norjan Geir Moen olisi tuon rajan alittanut. Wikipedia antaa ennätykseksi "vain" 10.08. Olisikohan tuo kymppi sitten alittunut jossain harjoituksissa tai kyläkisoissa tuulituloksena? Mun mielestä siitä oli juttuakin jossain Urheiluruudussa tai vastaavassa.Piti oikein tarkistaa ja niinhän se on, ettei tuota rajaa ole kukaan alittanut. Valkoihoisten ennätyskin(tasan 10,00) on 40 vuoden takaa, puolalaisen Marian Woroninin juoksemana. Artikkeli aiheesta.
Mä olin melkein satavarma, että Norjan Geir Moen olisi tuon rajan alittanut. Wikipedia antaa ennätykseksi "vain" 10.08. Olisikohan tuo kymppi sitten alittunut jossain harjoituksissa tai kyläkisoissa tuulituloksena? Mun mielestä siitä oli juttuakin jossain Urheiluruudussa tai vastaavassa.
Mä olin melkein satavarma, että Norjan Geir Moen olisi tuon rajan alittanut.
Vähän täytyy ihmetellä ihmisiä, jotka eivät suostu käyttämään hyttyskarkotteita vaan antautuvat mieluummin kupattavaksi sillä selityksellä, että Offit sun muut haisevat epäesteettiselle. Kuitenkin he sitten näyttelevät paiseisia ihoalueitaan ja raaviskelevat paikkojaan, mikä on mielestäni huomattavasti epäesteettisempää kuin hyttyskarkotteen haju.
Eivätkä ne karkotteet sitä paitsi pahalle haise oikeasti.
Vähän täytyy ihmetellä ihmisiä, jotka eivät suostu käyttämään hyttyskarkotteita vaan antautuvat mieluummin kupattavaksi sillä selityksellä, että Offit sun muut haisevat epäesteettiselle. Kuitenkin he sitten näyttelevät paiseisia ihoalueitaan ja raaviskelevat paikkojaan, mikä on mielestäni huomattavasti epäesteettisempää kuin hyttyskarkotteen haju.
Eri asia onkin sitten vedota siihen että noista karkoitteista ei ole vitunkaan hyötyä, vaan vaikka dippaisit itsesi kokonaan siihen liemeen niin ei mene kuin viisi minuuttia ja ne inisevät vittupäät on taas kimpussa. Tai sitten minä vaan yksinkertaisesti haisen niin pahalle (=itikoiden mielestä houkuttelevalta) että se peittää noiden karkoitteidenkin hajun alleen. Mutta minä en siis ainakaan ole löytänyt pelastuksen tietä noista karkoitteista vaikka useita eri merkkejä ja laatuja olen kokeillut.
Piti oikein tarkistaa ja niinhän se on, ettei tuota rajaa ole kukaan alittanut. Valkoihoisten ennätyskin(tasan 10,00) on 40 vuoden takaa, puolalaisen Marian Woroninin juoksemana. Artikkeli aiheesta.
-FNM- kirjoitti:Kaiken lisäksi apteekista saa hajutontakin karkoitetta, jos ei halua haista suomalaiseen kesään kiinteästi kuuluvalle Ohvin-tuoksulle.
Tosin en takuuseen mene hajuttoman/miellyttävän tuoksuisen tavaran toimivuudesta tässä kyseisessä asiassa.
Eri asia onkin sitten vedota siihen että noista karkoitteista ei ole vitunkaan hyötyä, vaan vaikka dippaisit itsesi kokonaan siihen liemeen niin ei mene kuin viisi minuuttia ja ne inisevät vittupäät on taas kimpussa. Tai sitten minä vaan yksinkertaisesti haisen niin pahalle (=itikoiden mielestä houkuttelevalta) että se peittää noiden karkoitteidenkin hajun alleen. Mutta minä en siis ainakaan ole löytänyt pelastuksen tietä noista karkoitteista vaikka useita eri merkkejä ja laatuja olen kokeillut.
Itselläni kyllä on karkotteet tehonneet, mutta olen usein ollut ennemmin hyttysen syötävänä kuin halunnut haista Offille. Autan on paljon mukavampi aine ja sitä voi käyttää hieman urbaanimmassakin ympäristössä.
Jos nyt minuun tällä viittasit, niin totean että suhtaudun kyllä positiivisesti silloin kun siihen on aihetta. Esimerkiksi yleisurheilussa ei viime vuosina ole ollut. Ja ne Saksa-tasurit oli hienoja otteluita - kisoihin ei Suomi silti päässyt. Taso voi riittää parissa yksittäisessä ottelussa, mutta tasurit hyviä maita vastaan ei riitä, mikäli otetaan turpiin joltain armenioilta.Ihmettelen yleisesti joidenkin alemmuudentuntoisten suomalaisten negatiivista suhtautumista kaikkeen suomalaiseen urheiluun. Futiksessakin ollaan ihan kääpiövaltiotasoa, karsinnoissa saatiin raavittua onnettomat tasurit nyt MM-kisoissa jyräävää Saksaa vastaan.
Tosta Porvoon tapauksesta taas huomaa sen, minkälaisia "avohoitopotilaita" keskuudessamme vaeltelee aseet mukanaan, joten hirveästi ei kannata huudella (edes aiheesta) tuntemattomille, kun ei tiedä minkälainen tyyppi vastassa on.
Näille vähemmistön avohoitopotilaille voisi suoraan vetää sen rangaistuksen sieltä asteikon yläpäästä eli 15 vuotta ehdotonta suoraan.Kyseessä on tällaisistä "avohoitopotilaista" vähemmistökansallisuuteemme siis kuuluvat. Ei siis ihme, että ase on käden ulottuvilla mitä yllättävimmissä tilanteissa.
vlad.
Minkä takia elokuvien alussa autossa rauhallisesti keskustelleista kavereista toinen aina ammutaan siihen autoon?