Ihmettelyketju

  • 6 381 004
  • 38 790

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen tätä päälle puskevaa tylsyyttä. Mitähän sitä keksisi. Ei kuitenkaan huvita hirveästi lähteä minnekkään. Onko juominen siis ainoa vaihtoehto?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmettelen sitä kuinka saatanan sekaisin jengi täällä on. Kun kerrran on nimetty selkeä ketju, jossa keskustellaan Porvoon tapahtumista niin miksi vitussa muutama älypää taistelee siellä homojutuista? Itsekin olen monesti ulalla mutta en näin helvetisti.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Ihmettelen ihmisiä, jotka linkittävät Teksti-Tv:n sivuille juttuja, aivan kuin kaikki lukisi Jatkoaikaa on-line tilassa. Esim Ylen uutisista löytää stabiilimma sivun vajaassa minuutissa, ja se on luettavissa vaikkaa viikkoa myöhemmin
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä dana77:n ihonväriä, mutta alkoi ihmetyttämään onko valkoihoinen mies alittanut tuota maagista 10 sekunin aikaa? Vai onko tuo maaginen raja vain suomalaisille? Ja jos joku on alittanut, niin kuka ja koska?
Nyt on alitettu. Ranskalainen Christophe Lemaitre juoksi satasen aikaan 9,98 maansa mestaruuskisoissa. (Linkki MTV3:n uutiseen aiheesta).

EDIT: Oli näköjään jo mainuttu...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jokainen vastaa omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään, mutta silti... mikä vittu siinä on, kun noita pikavippifirmoja ei pistetä polvilleen valtion taholta.

Edelleen jokainen vastaa omista teoistaan. Jos on niin vitun vähän rahaa, että on valmis vippaamaan näiltä Putin-firmoilta, niin antaa mennä vaan. Sitten vaan Ylen "Haluatko tuhlaavaksi idiootiksi" ohjelmaan. Be my guest.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nyt eräiden juttujen jälkeen ihmetyttää oikeastaan kaikki itsemurhayrityksissään epäonnistuneet ihmiset.

Jos tekee niin ison päätöksen, niin eikö silloin voisi vetää sen päätöksen kunnolla loppuun asti? Lääkkeitä, ranteet auki, katon reunalle ja luoti päähän. Jos on vielä valittamassa, niin ostan kyllä hattaran. Ihmetyttää vaan ihmiset jotka noin yksinkertaisessa asiassa epäonnistuvat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Loma alkoi ja saisi nukkua vaikka iltapäivään, niin täällä kukutaan jo puoli kahdeksalta pirteänä ylhäällä?

Nuoruus ja hulluus, vanhuus ja juoppohulluus?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Nyt eräiden juttujen jälkeen ihmetyttää oikeastaan kaikki itsemurhayrityksissään epäonnistuneet ihmiset.

Jos tekee niin ison päätöksen, niin eikö silloin voisi vetää sen päätöksen kunnolla loppuun asti? Lääkkeitä, ranteet auki, katon reunalle ja luoti päähän. Jos on vielä valittamassa, niin ostan kyllä hattaran. Ihmetyttää vaan ihmiset jotka noin yksinkertaisessa asiassa epäonnistuvat.

Suosittele heille tätä videota "Norjalainen itsemurha, huom. ei tosikoille!"
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loma alkoi ja saisi nukkua vaikka iltapäivään, niin täällä kukutaan jo puoli kahdeksalta pirteänä ylhäällä?
Melkein sama, mutta ei ole lomaa vaan ihan normaali viikonloppu. Ensin tehdään viisi päivää töitä ja joka aamu mietitään, että kun viikonloppu tulee niin sitten nukun pitkään, koska nyt ei saa nukkua. Viikonloppu koettaa, herään kello puoli kahdeksan ja unta noin kuusi tuntia. Jeah!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ihmettelen sitä kuinka saatanan sekaisin jengi täällä on. Kun kerrran on nimetty selkeä ketju, jossa keskustellaan Porvoon tapahtumista niin miksi vitussa muutama älypää taistelee siellä homojutuista? Itsekin olen monesti ulalla mutta en näin helvetisti.

Modet voisi olla asiamiehiä ja avata Pride kulkue - aiotko osallistua? ketjun ja siirtää Porvoon tapahtumia lainkaan koskemattomat viestit sinne.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ihmettelen myös, että Porvoon ampumavälikohtaus-ketjussa spekuloidaan Pride-kulkueista ja seksuaalivähemmistöistä ja jutut sen kuin jatkuvat.
Vähän sama, kun TPS:n osiossa Max Kolun omassa ketjussa keskusteltaisiin Paavo Väyrysen mielipiteistä politiikassa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko koskaan tehty tutkimusta helteiden vaikutuksesta unien näkemiseen? Nimittäin näinä kesän hellepäivinä olen joka yö nähnyt mitä ihmeellisempiä unia, kun taas muuten näen yleensä sen maksimissaan 3-4 unta kuukaudessa (siis niin että muistan niistä aamulla jotakin).

Sama juttu tapahtuu etelänmatkoilla: monesti tulee yöllä herättyä painajaiseen tai sitten aamulla muistaa nähneensä sellaisen ei päätä eikä häntää -mallisen unen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko koskaan tehty tutkimusta helteiden vaikutuksesta unien näkemiseen? Nimittäin näinä kesän hellepäivinä olen joka yö nähnyt mitä ihmeellisempiä unia, kun taas muuten näen yleensä sen maksimissaan 3-4 unta kuukaudessa (siis niin että muistan niistä aamulla jotakin).
Itse näen unen (tai ainakin aamulla muistan) varmaan kerran parissa vuodessa. Nyt kuitenkin näin viime viikolla eräänä kuumana (uni ei kyllä ollut kovin kuuma) yönä unta, jonka muistin vielä aamullakin. Eli voin ainakin omalta osaltani vahvistaa havaintosi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Netistä luin, että PMMP oli kova juttu Ruisrockissa. Varasti show'n tai jotain. Siis PMMP, se pissistyttöjen bändi. En ole ikinä kuullut, että kukaan miespuolinen tykkäisi tuosta naisten bändistä. Se joku rusketusraidat -biisi oli joskus, mutta eihän sekään ikinä oikeasti soinut missään, teinipissisten legginsbileissä korkeintaan. Miten tuollainen noinkin hölmö ja mitäänsanomaton bändi on voinut nousta noinkin kuuluisaksi, sitä siis ihmettelen. Tuskin pelkkä musiikkimaku voi sitä perustella. Antavatkohan ne tytöt pillua kaikille toimittajille ja lehtimiehille tai jotain.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Netistä luin, että PMMP oli kova juttu Ruisrockissa. Varasti show'n tai jotain. Siis PMMP, se pissistyttöjen bändi. En ole ikinä kuullut, että kukaan miespuolinen tykkäisi tuosta naisten bändistä.

Itse taas tiedän miehiä jotka bändistä tykkäävät. Itse en erityisemmin lukeudu heihin.

Se joku rusketusraidat -biisi oli joskus, mutta eihän sekään ikinä oikeasti soinut missään, teinipissisten legginsbileissä korkeintaan.

Missä olet viettänyt aikaasi, jos et ole bändiä vuosien saatossa kuullut? Itse en pahemmin radiota kuuntele ja sieltäkin paikallista ja raadio-rokkia ja silti olen heidän laulujaan kuullut. Ei kai vuonna 03' ollut legginssit edes muotia.


Miten tuollainen noinkin hölmö ja mitäänsanomaton bändi on voinut nousta noinkin kuuluisaksi, sitä siis ihmettelen. Tuskin pelkkä musiikkimaku voi sitä perustella. Antavatkohan ne tytöt pillua kaikille toimittajille ja lehtimiehille tai jotain.

Niin ärsyttäviähän nuo lähinnä ovat. En kuitenkaan usko, että kaikille toimittajille sekä lehtimiehille jakavat. Yksi kaverin-kaverin-kaveri on mukamas jörninyt kyseisen bändin toista osapuolta Viitasaarella aikoinaan. Tämän tyttöbändin keikan jälkeen tottakai. Ilmeisesti sitä ei niin kaunista jäsentä. Päätelkää itse kumpi on kyseessä.

Tämän kerron varmana huhuna, koska minulle se on totena kerrottu. Tosin kaikkihan minua kusettavat.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä olet viettänyt aikaasi, jos et ole bändiä vuosien saatossa kuullut? Itse en pahemmin radiota kuuntele ja sieltäkin paikallista ja raadio-rokkia ja silti olen heidän laulujaan kuullut.
Tietenkin se bändi on minulle lehdistä ja telkkarista tuttu, mutta niiden musiikista en niin kovinkaan paljoa tiedä. Sen rusketusraidat biisin lisäksi tulee näin kymmenen minuutin miettimisen jälkeen mieleeni vain se joku joutsenet jäätyy maahan -biisi sekä se pikkukoti/päiväkoti tms. -coverbiisi. Itse ainakin olen aina tuon bändin mieltänyt jotenkin pikkutyttöjen bändiksi, ehkäpä eniten juuri sen niiden teinipissimäisen tyylin ja pikkutyttömäisen musiikin takia.

Kyllähän varmaan jossakin nrj.llä tai kiss fm.llä soitetaan tuota PMMP.tä.

Siis PMMP. Gimmel oli kanssa silloin joitain vuosia sitten, mutta siitä ei tullut yhtä kuuluisaa. Paitsi tietenkin se Jenni Vartiainen on nykyään monen lehden kannessa. Sen laulajan saama julkisuus myöskin ihmetyttää. Onkohan sillä yhtään oikeasti hyvää biisiä. Se joku huono on kyllä, mutta se ei varmaankaan soi radioissa musiikillisista syistä. Tämä nykyajan meininkin kun on sellaista.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ihmettelen, miten joku ei vielä ole ymmärtänyt Pete2004:n olevan schollin tavoin virtuaalinen leikkihahmo, vaan olettavat nimimerkin takana olevan jonkun aidon ihmisen.

Minua ei yllättäisi, vaikka sama henkilö olisi molempien taustalla. Niin samankaltaisesti yliampuvia provokatiivisia juttuja suoltavat tasaisin väliajoin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen...
Noh. Tuntuu, että nykyään kaikkien pitäisi olla samasta muotista. Jos joku ei tykkää suurten massojen jutuista, niin sen epäillään heti valehtelevan. Kyllä mä tiedän, että monesti kirjoitan melko hölmösti, mutta idea niissä on aina totta ja tuskin kuitenkaan mikään kovinkaan erikoinen asia. PMMP.n saamaa julkisuutta ihmettelin tossa aiemmin. Se niiden musiikki kun on varmaankin kiistatta melko yksinkertaista ja ne laulajat ovat antaneet haastatteluissa aika hölmön ja lapsellisen kuvan itsestään, ja se niiden naisten tyylikin on vähän sellaista teinimäistä. Ja eikös ne vielä olleet joskus jossakin idolssissa/popstarissa jne.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Outo kesä. Hyttysiä ja kirvoja on niin perkeleesti, kärpäsiä, mehiläisiä ja kimalaisia ei juurikaan. Mutta se ihmetyksen aihe: missä helvetissä piileskelevät kaikki leppäkertut? Meillä on kirsikkapuut ja ruusupuskat täynnä kirvoja, mutta leppiksiä ei näy missään. Aiemmin olen harrastanut biologista torjuntaa ja jopa kerännyt noita pahimpiin paikkoihin, mutta tänä kesänä olen nähnyt tasan yhden leppäkertun.

t. hanu
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihmetyttää Lauri Tähkän suosio. Aikamoista tuubaa ainakin kaikki ne biisit, mitä minä olen kuullut. Ihmeellistä, miten sellainen voi upota suomalaisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös