Ihmettelyketju

• 6 480 119
  • 39 075
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ihmettelen ihmismielen heikkoutta.
Keskiviikon Kärppä-matsin jälkeen vannoin, että lauantaina en mene itseäni kiduttamaan. Nyt aamulla asiaa ajateltuani totesin, että hei, tänään on matsi, eiköhän mennä hallille!

Tänään siis jälleen areenalle, tästä elinkautisesta ei saada armahdusta.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen ihmismielen heikkoutta.
Keskiviikon Kärppä-matsin jälkeen vannoin, että lauantaina en mene itseäni kiduttamaan. Nyt aamulla asiaa ajateltuani totesin, että hei, tänään on matsi, eiköhän mennä hallille!

Tänään siis jälleen areenalle, tästä elinkautisesta ei saada armahdusta.

Älä huoli, kyllä se pikku hiljaa helpottaa. Itselle riitti tällä kaudella yksi Jokerit-TPS ottelu, joka sai vannomaan etten areenalle taas vähään aikaan suostu astumaan. No jos raportit osoittavat, että se peli kehittyy, niin lupaan harkita toista kertaa tällä kaudella.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Älä huoli, kyllä se pikku hiljaa helpottaa. Itselle riitti tällä kaudella yksi Jokerit-TPS ottelu, joka sai vannomaan etten areenalle taas vähään aikaan suostu astumaan. No jos raportit osoittavat, että se peli kehittyy, niin lupaan harkita toista kertaa tällä kaudella.

"Ku on toi kausari jne." Sitä samaa paskaa itellensä syöttää matsista toiseen. Silti, jumbofinaali, jossa Jokerit on mukana, herättää kuitenkin jotain tunteita.

Futiskausi on ohi niin kai sitä urheilumiehen jotain on katsottava... Surullista mutta totta.

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Olen ihmetellyt jo pitkään, että miksei kännyköissä lue sitä tyyppimerkkiä missään näkyvillä. Itselläni on joku Nokian puhelin, mutta ei hajuakaan mikä nokialainen.
Tiedän kyllä, että tieto löytyy puhelimen sisätiloista akun vierestä, mutta ihmettelenkin nimenomaan, että miksei tieto näy missään ulkopuolella.
Onko siihen joku ihan looginen selitys?

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen ihmetellyt jo pitkään, että miksei kännyköissä lue sitä tyyppimerkkiä missään näkyvillä. Itselläni on joku Nokian puhelin, mutta ei hajuakaan mikä nokialainen.

Itsellä ainakin näkyy ja Nokialainen kyseessä. Tarkistin myös edellisen puhelimen (Nokia) ja siinäkin näkyy.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tiedän kyllä, että tieto löytyy puhelimen sisätiloista akun vierestä, mutta ihmettelenkin nimenomaan, että miksei tieto näy missään ulkopuolella.
Onko siihen joku ihan looginen selitys?

En tiedä miksei Nokia ole vaivautunut sitä laittamaan ulkopuolelle näkyviin, mutta koodilla *#0000# tuon merkin saa ainakin selville.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä ihmettelen sitä, miksi noitten kännyköitten tunnuksena on aina numerosarja. Kuka niitä muistaa? "Mulla on 73660, onks sulla 285630?" Ihme nysväämistä. Niillä pitäisi olla kuvaavat nimet.

Vanhuksille tarkoitettu perusmalli olisi väristä riippuen Veikko tai Martta.

Työssäkäyville olisi ne hilavitkutinmallit Markku ja Pirkko.

Nuorille aikuisille "muodikkaat" Joonas ja Emmi.

Alakoululaisille ensikännyksi helppokäyttöinen Nico tai Jessica.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä ihmettelen sitä, miksi noitten kännyköitten tunnuksena on aina numerosarja. Kuka niitä muistaa? "Mulla on 73660, onks sulla 285630?" Ihme nysväämistä. Niillä pitäisi olla kuvaavat nimet.

Ja pervoille poikamiehille mallinnimenä voisi olla joko Kalle tai Jallu.

vlad.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi minulla ei ole koskaan mikään homma hanskassa koska hanskat on aina hukassa. Ihmettelen miten ihminen voi hukata hanskoja tällaisella tahdilla! Tämän viikon saldo on kolmet hanskat kateissa. Tänään ostin uudet ja n. pari tuntia myöhemmin niitä ei enää löydy mistään.

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia

Vanhuksille tarkoitettu perusmalli olisi väristä riippuen Veikko tai Martta.

Työssäkäyville olisi ne hilavitkutinmallit Markku ja Pirkko.

Nuorille aikuisille "muodikkaat" Joonas ja Emmi.

Alakoululaisille ensikännyksi helppokäyttöinen Nico tai Jessica.

Gigantin lehdessä oli tänään Sony ericssonin uusia malleja nimeltään Aino ja Yari!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miten pirussa voi juustoista ja punkusta tulla näin pirun täyteen. Enhän mä edes paljoo vetänyt...
Vähän jäykkää, bastu ja avot, taidan sit jo tipahtaa.

Lisäksi myönnän joskus ihmetelleeni, mutta en enään, kyllä sä olet pete2004 oikeassa viinan suhteen.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä ihmettelin, että miksi 24.10. lähetetyissä viesteissä lukee päivämäärä eikä "Eilen", mutta taitaa olla joku Jatkoajan kello (se mikä määrittelee, että milloin tulee teksti "Eilen) vielä kesäajassa. Katsotaan, että mikä tulee tämän viestin kellonajaksi.

Minä voisin ostaa sellaisen kännykkämallin, jonka merkin nimi on Horst.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Huomasin eilen Tampereella uuden Anttilan Kodin Ykkösen avajaisten yhteydessä, että avaamistaan odottavan Gigantti Megastoren todella isossa banderollissa oli slogan " Osta nyt, kadut myöhemmin!".

Siis tuota..nyt ei aukea. Ymmärtäisin, että jos mainostettaisiin "osta nyt tai kadun myöhemmin" tms. Onko tämä nyt jotain uudenlaista markkinointia, vai onko käynyt kämmi vai enkö nyt ymmärrä jotain?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Huomasin eilen Tampereella uuden Anttilan Kodin Ykkösen avajaisten yhteydessä, että avaamistaan odottavan Gigantti Megastoren todella isossa banderollissa oli slogan " Osta nyt, kadut myöhemmin!".

Siis tuota..nyt ei aukea. Ymmärtäisin, että jos mainostettaisiin "osta nyt tai kadun myöhemmin" tms. Onko tämä nyt jotain uudenlaista markkinointia, vai onko käynyt kämmi vai enkö nyt ymmärrä jotain?
Selvästi sukua vanhalle mainokselle "älkää menkö muualle huijattavaksi, tulkaa meille".

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
...että avaamistaan odottavan Gigantti Megastoren todella isossa banderollissa oli slogan " Osta nyt, kadut myöhemmin!".

Eiköhän tässä yritetä viestittää sitä, että jos asiakas menee nyt hädissään ostelemaan muualta, niin sitten Gigantti Megastoren auettua asiakasta kaduttaa. Oletettavasti Gigantti Megastore ei siis auennut Kodin Ykkösen kanssa samaan aikaan, tai jos aukesi, niin sitten minäkin olen ulalla.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Eiköhän tässä yritetä viestittää sitä, että jos asiakas menee nyt hädissään ostelemaan muualta, niin sitten Gigantti Megastoren auettua asiakasta kaduttaa. Oletettavasti Gigantti Megastore ei siis auennut Kodin Ykkösen kanssa samaan aikaan, tai jos aukesi, niin sitten minäkin olen ulalla.

Ei auennut vielä. Ok, ehkä tuon voisi noinkin ymmärtää. Viestinä siis, että malttakaa älkääkä vielä ostako muualta. Aika rohkea veto kuitenkin, koska voihan tuon ymmärtää aivan erilaisestikin.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmetyttää tämä uutinen: http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen/naapureista-valitetaan-entistä-enemmän

Kuka hemmetti valittaa naapuristaan Vuokralaisten keskusliitolle? Sehän olisi about sama kuin jos minä vaikka valittaisin meidän tiekunnan ylläpitämän tien huonosta kunnosta Autoliittoon.
Ymmärrän kyllä, että soitetaan Vuokralaisten keskusliittoon ja kysytään neuvoa minne valittaa, jos ei saada googlea omin käsin auki, tai talon ilmoitustaulun sijainti on mysteeri.

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetettyy kyllä. Tuo Purhosten/Puttosten perhe vaikuttaa niin vastanmieliseltä roskasakilta, että uskon ainoa valittamisen aihe olevan naapureiden ihonväri. Mitä helvettiä nuo menivät oikeen porukassa huutelemaan pikkupojille jotka pelasivat futista pihalla. "sä oot liian vanha tohon" Mitä ihmettä?

Hohohoho, tuosta klipistä sai kyllä hyvät naurut. Todellista roskasakkia nämä Purhoset, joiden ainut motiivi itkeä naapureista on yläkerran asukkaiden ihonväri. Ja nämä Purhoset eivät uskalla mennä sanomaan naapureilleen mitään, vaan pitää itkeä jonnekin Vuokralaisten keskusliitolle. Ja mitäköhän hyötyä on kirjata ylös naapureiden tulemisia ja menemisiä? Kait omaan kotiinsa saa mennä koska haluaa. Suht vainoharhaiselta meinigiltä vaikuttaa

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuo Purhosten/Puttosten perhe vaikuttaa niin vastanmieliseltä roskasakilta, että uskon ainoa valittamisen aihe olevan naapureiden ihonväri. Mitä helvettiä nuo menivät oikeen porukassa huutelemaan pikkupojille jotka pelasivat futista pihalla. "sä oot liian vanha tohon" Mitä ihmettä?

Todellista roskasakkia nämä Purhoset, joiden ainut motiivi itkeä naapureista on yläkerran asukkaiden ihonväri.

Jos itse olisin näitä Purhosia, muuttaisin hyvin kauas nykyiseltä paikalta. Tekivät itsestään pellen. Minua ainakin hävettäisi tuon jälkeen asua kyseisessä paikassa. Ja lapset ei saa leikkiä, jos ne on yli 130 cm, yli 7 vuotta tai tummaihoisia.

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Voi vittu Purhoset. Käsittämätöntä vainoharhaisuutta. Äiti kirjoittaa kolinoista päiväkirjaa ja tytär kuvaa naapureita. Ikärajakin on heillä leikkimiseen. Faktahan tuossa on se, että taitavat Purhoset olla niitä häiriköitä tuolla vainoamisellaan.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ihmettelen, että miten kukaan pystyy keittämään Moccamasterilla näin pahaa kahvia? Tällä kertaa en itse ehtinyt ensimmäisenä kahvinkeittoon, niin nyt on kupissa sellaista myrkkyä, että melkein saa nenästä pitää kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy