Tällainen tuli firman s-postiin tänään:
Hi,
My name is Elena, I have 32 years and I write you from Russian province.
Lähettikö kuvaa?
Tällainen tuli firman s-postiin tänään:
Hi,
My name is Elena, I have 32 years and I write you from Russian province.
Lähettikö kuvaa?
Sittenhän tämä Svetlana vaimikäsenyoli on luultavasti 140-kiloinen karvainen Sergei.No ei ollut yhtään kuvaa.
Lähettikö kuvaa?
Saakeli, justhan se kirjoitti mulle pari päivää sitten ja nyt on jo täällä heti pettämässä. Ei noihin venäläisiin voi luottaa yhtään.Tällainen tuli firman s-postiin tänään:
Hi,
My name is Elena, I have 32 years and I write you from Russian province
No ei ollut yhtään kuvaa.
Mites kirjesalaisuus liittyy saadun kirjeen julkistamiseen? Vai meinaatko että Red Devil oli lukenut jonkun toisen työsähköpostia? Vai olenko nokkela?Se ei ole avautunut että miksi toi piti tänne postata vaikkei nyt edes mentäisi siihen että onko spämmi-maililla kirjesalaisuutta vai ei.
Se ei ole avautunut että miksi toi piti tänne postata...
Millähän koukulla tuo sitten väännetään rahan siirtämiseksi, kun tuskin oikeasti tuollaista uunia haluavat?
"Kirjesalaisuus tarkoittaa sitä, että kirjeen tekijänoikeus on sen lähettäjällä, ei saajalla, eikä toisen lähettämää kirjettä saa julkaista ilman lähettäjän lupaa"Mites kirjesalaisuus liittyy saadun kirjeen julkistamiseen?
"Kirjesalaisuus tarkoittaa sitä, että kirjeen tekijänoikeus on sen lähettäjällä, ei saajalla, eikä toisen lähettämää kirjettä saa julkaista ilman lähettäjän lupaa"
ja mitä Red Devilin ihmettelyihin tulee, niin kai minä saan ihmettelyketjussa ihmetellä sitä jos minun mielestäni ihmiset postaavat ihmettelyketjuun kaikkea ilmiselvää paskaa.
Väsyttääkö hifkiläisiä koskaan tuo, kun pitää jatkuvasti useassa ketjussa vuorokauden aikana olla todistelemassa, että Hesa ja stadi ovat eri asioita kuten myös se, että Jokerit on hesalainen joukkue, kun taas HIFK stadilainen?
Samaa paskaa eri paketissa.
Kertoo ehkä enemmän huonosta itsetunnosta, jos pitää kokoajan todistella itselle ja muille mistä kukin on.
Ei väsytä.
Kertoo ehkä enemmän huonosta itsetunnosta, jos pitää kokoajan todistella itselle ja muille mistä kukin on.
Awwww... On se vaan lutusta nähdä Jokeri- ja Tepsi-fanin symppaavan toisiaan.Näin ajattelinkin.
Ihanasti kiteytetty. Jäi vaan epäselväksi, että kummat puhuu kumpaa.Grainger kirjoitti:Näin ulkopuolisen silmin Jokerit on vähintään yhtä paljon Helsingin joukkue kuin HIFK. Toiset vain puhuu suomea ja toiset jotain suomen ja ruotsin sekoitusta.
Heh, minua ei ainakaan koska en ole koskaan todistellut. En ole ikinä ollut hesalainen, stadilainen enkä edes pääkaupunkiseudun asukas. Ei siellä "piäkirkolla" viihdy. En oikeastaan pidä koko kaupungista; aina tulee jotenkin huojentunut olo kun Helsinki jää taakse.Väsyttääkö hifkiläisiä koskaan tuo, kun pitää jatkuvasti useassa ketjussa vuorokauden aikana olla todistelemassa, että Hesa ja stadi ovat eri asioita kuten myös se, että Jokerit on hesalainen joukkue, kun taas HIFK stadilainen?
Kuka saatana syö Bounty-patukoita?