Viittaan ylläolevaan keskusteluun v-mäisesti nimetystä poikittaislinja 550:sta.
550:n tapauksessa on kyllä pelkästään fiksua antaa niin monta etua bussille kuin mahdollista, käsittääkseni myös liikennevaloetuja linjalla on. Ainakin aamuruuhkassahan noita menee tyyliin 20 bussia tunnissa. Ja eikös tuossa Brunon mainitsemalla sillalla kulje myös raiteet? Kai koko linja on tarkoitus kehittää kulkemaan raiteilla jossain vaiheessa.
Muutenkin pitäisi kehittää koko julkista liikennettä enemmän samaan suuntaan. Ylipäätään henkilöautoilu voitaisiin lakkauttaa kehä I:n sisällä.
550:n tapauksessa on kyllä pelkästään fiksua antaa niin monta etua bussille kuin mahdollista, käsittääkseni myös liikennevaloetuja linjalla on. Ainakin aamuruuhkassahan noita menee tyyliin 20 bussia tunnissa. Ja eikös tuossa Brunon mainitsemalla sillalla kulje myös raiteet? Kai koko linja on tarkoitus kehittää kulkemaan raiteilla jossain vaiheessa.
Muutenkin pitäisi kehittää koko julkista liikennettä enemmän samaan suuntaan. Ylipäätään henkilöautoilu voitaisiin lakkauttaa kehä I:n sisällä.