Ihmettelyketju

  • 6 397 981
  • 38 811

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Savinainen on aivan kunnossa ja pystyy harjoittelemaan joukkueen mukana ihan hyvin. Parantuminen tais mennä poikkeuksellisen nopeesti ja olis mun tietääkseni voinut vikassa liigakarsintapelissä pelatakkin jo. Kolehmaisen temppu oli törkeä, mutta Savinainen on jo kunnossa.

Mitäpä menin kysymäänkään miten kaveri voi.
 

passenger

Jäsen
Millähän arvalla tuo Youtube heittää noita recommended for you - videoita. Luulisi että joidenkin hakusanojen perusteella vai miten tuo toimii? Toisinaan siinä on hieman yllättäviä videoita... :)

Repesin nimittäin totaalisesta aamupäivällä kun Recommended for you listalla oli video hevosten parittelusta.. ja ei mielestäni en ole hakenut vastaavia videoita. Ainakaan Youtubesta :P
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repesin nimittäin totaalisesta aamupäivällä kun Recommended for you listalla oli video hevosten parittelusta.. ja ei mielestäni en ole hakenut vastaavia videoita. Ainakaan Youtubesta :P

Jos se jotenkin tutkii koneen kiintolevyltä löytyvät videot ja niiden perusteella valkkaa sopivat videot... ;)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin.. mmmh. öö. Mulla on pikkuveljen miniläppäri lainassa..

Seli seli ;)

Ihmetyttää tosissaan, kuinka paljon noista kateista lähtee karvaa näin kuumalla. Kille käväisi äsken sylissä ja jätti jälkeensä suunnilleen pölynimurin pussillisen karvaa.

Ja sitten ihmetyttää eräs toinenkin asia, mutta sitä en rupea ruotimaan näin miesvaltaisella palstalla.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Heh, lyönpä vetoa, että tässä vaiheessa Azulin yv-boksi on täynnä ymmärtäväisten miesten "Mikä vikana? ;)" -viestejä...

Olen tässä jo pitemmän aikaa ihmetellyt, että eikö italialaisilla ole tyylitajua tietyissä asioissa? Nyt liikutaan musiikin alueella. Vastaan tuli niin puistattava coverversiointi Mike Oldfieldin klassikosta, ettei vähemmästä väliä. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Uteliaille palstasiskoille kiitoksia sympatiasta. YV-laatikoissanne on nyt tiedonjanoanne helpottava viesti. Miehet jäävät nyt valitettavasti kärvistelemään – ja kyllä, tämä on seksismiä.

Heh, lyönpä vetoa, että tässä vaiheessa Azulin yv-boksi on täynnä ymmärtäväisten miesten "Mikä vikana? ;)" -viestejä...

Ei edes ole. Viehätysvoimani (jos sitä koskaan on ollutkaan) on mennyttä.
 

ditrim

Jäsen
Seli seli ;)
Ja sitten ihmetyttää eräs toinenkin asia, mutta sitä en rupea ruotimaan näin miesvaltaisella palstalla.

Teaser!

Mulla on salaisuus jonka voin kertoa vain palstan impotenteille. Ja kyllä, tämä on seksismiä. Teillä ei seiso!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Teaser!

Mulla on salaisuus jonka voin kertoa vain palstan impotenteille. Ja kyllä, tämä on seksismiä. Teillä ei seiso!

Tuostapa tuleekin mieleen muuan kaverin tempaus kävelykadun vilinässä:

Kundi huusi yhtäkkiä kovaan ääneen: "HEI KAIKKI HOMOT KATTOKAA TÄNNE!"

Oli niitä liikkeellä yllättävän paljon...
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
http://www.youtube.com/watch?v=JEnGY03YjOc&feature=related (Groub B video)

Ihmettelen vaan niin. Varmaan ihmettelee moni muukin.

Ei mitään järkeä noilla katsojilla, tai järjestäjillä vetää noin suurella riskillä.

En tiedä, mutta olisiko tässä jotain kylddyyrin mukaista rohkeus / kunniahommaa? Täysin aivotonta "kuka uskaltaa olla väylällä pisimpään" -urheilua siis.

Se mitä itse ihmettelen, on miten ihmeessä nuo kuskit pystyivät ajamaan tuossa katsojajoukon seassa B-ryhmäläisillä ohjuksilla. Jokaisella luulisi olevan alitajunnassa, että jos lähtee rukkasesta, niin mukana menee vähintään parikymmentä katsojaa. Tähän vielä yhdistettynä kommentit siitä, että aivot eivät enää pysy auton vauhdissa, niin täytyy kyllä olla melko savipäinen kaveri tuonne sekaan uskaltautuessa.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On tääkin. Tuosta duunin ohi kulkee ihmisiä, siis aikuisia (tai sen näköisiä) miehiä, joilla on sellainen soikea rullalauta kainalossa.

Ihmettelen vain, että mitä aikuinen mies/nainen sellaisella tekee? Mulla nuo kuuluivat johonki ikävuosille10-14 taijotainsinnepäin.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eddie Jordanin telepaattiset kyvyt

Ihmettelen Mr Jordanin (ex F1 tallipäällikkö) telepaattisia kykyjä BBC:n F1 studiossa.

Vähän Massan onnettomuuden jälkeen Eddie sanoi että on saanut omista salaisista lähteistä tiedon että Massa on kunnossa. Tähän David Coulthard sanoi ettei Eddie ole poistunut paikalta saatika puhunut kenenkään kanssa onnettomuuden jälkeen.

Olettaen tietenkin että Eddie Jordanin "kunnossa" = ei kuollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös