Mikä helvetin pointti jollakulla on hengata huoltoasemalla?
MACK
Tehosekoitin - Hengataan EssollaMikä helvetin pointti jollakulla on hengata huoltoasemalla?
Erittäin hyvä kysymys, jota olen pohtinut kauan. Kotiseuduilla tämä on viety melkoisiin sfääreihin.
Idänpään Neste ja Tiiriön ABC, mihin muualle ihmiset voisivat mennä aikaansa viettämään? Täytyy myöntää, että joskus nuorempana tuli vietettyä ihan kivasti aikaa tuolla Idänpään Nesteellä, kun ei ollut oikein muutakaan tekemistä. Siellä sitten juotiin kahvia, jauhettiin paskaa ja naurettiin teineille. Oli Kotipizzaa ja tupakkakoppia. Oi aikoja...
Miten mulla on sellainen kutina, että ne teinit on nauranut teille..
Ei aikuiset ihmiset yksinkertaisesti hengaa yhtään missään, kai?
Ihmetyttää, että miten kesäloma voi olla niin pitkä, että haluaa jo takaisin töihin?
Kun itse olin nuori niin me harrastettiin kaikenlaista urheilua. Juostiin, hypättiin pituutta, kolmiloikkaa, korkeutta ja seivästä. Työnnettiin kuulaa, moukaria ei sentään heitetty, keihästä ja kiekkoa kuitenkin. Kesällä pelattiin jalkapalloa, talvella jääkiekkoa ja "hikipalloa"!
Mikä helvetin pointti jollakulla on hengata huoltoasemalla?
MACK
Ei aikuiset ihmiset yksinkertaisesti hengaa yhtään missään, kai?
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Kun itse olin nuori niin me harrastettiin kaikenlaista urheilua. Juostiin, hypättiin pituutta, kolmiloikkaa, korkeutta ja seivästä. Työnnettiin kuulaa, moukaria ei sentään heitetty, keihästä ja kiekkoa kuitenkin. Kesällä pelattiin jalkapalloa, talvella jääkiekkoa ja "hikipalloa"! Kun lajit loppuivat, käytiin uimassa tai pyöräiltiin.
Nykyajan huoltoasemilla notkuvat nuoret eivät osaa muuta kuin istua!
Ihmettelen sitä, että miksi sitä ei jaksa tiskata tiskejä ikinä ennen kuin on aivan pakko ja lautasia on vino pino tiskialtaan reunalla. Paljon helpompaahan se olisi tiskata se yksi lautanen ja juomalasi mutta ei niin ei.
Hankkikaa meikäläiselle tiskikone.
Mielenkiintoista. Mie käyn aina ihan vaan kahvilla, kun äiti neuvoi pienelle Evilille ettei saa pistää suuhun mitään sellaista, jonka nimeä ei osaa lausua.tulen henganneeksi joka viikko käydessäni kahvilassa cappuccinolla
Mielenkiintoista. Mie käyn aina ihan vaan kahvilla, kun äiti neuvoi pienelle Evilille ettei saa pistää suuhun mitään sellaista, jonka nimeä ei osaa lausua.
Kaikki muut lautaset helvettiin, tai no yhden voit säästää, jos sattuu vaikka joku yövieras saapumaan ja pitää lämmittää pirkolle lihapiirakka suolasen nälkään, ennen toista sektoria.
Mielenkiintoista. Mie käyn aina ihan vaan kahvilla, kun äiti neuvoi pienelle Evilille ettei saa pistää suuhun mitään sellaista, jonka nimeä ei osaa lausua.
Oli muutes aika kivaa kun oppi teininä lausumaan "vagina".
Et taida olla piirakka-ihmisiä?
En kyllä olisi voinut kuvitella, että joku on niin pervo että tuollainen voi juolahtaa mieleen. Ilmeisesti kuitenkin on.Oli sitten aika läheinen tuo äiti-poika -suhde teillä?
Et kai ole tosissasi? Itse kun luulen että aika harvassa ovat ne joille tuo ei juolahtanut mieleen.En kyllä olisi voinut kuvitella, että joku on niin pervo että tuollainen voi juolahtaa mieleen. Ilmeisesti kuitenkin on.
Et kai ole tosissasi? Itse kun luulen että aika harvassa ovat ne joille tuo ei juolahtanut mieleen.