Huulenheitto sopii hyvin tuohon viidenneksi.Mulla olisi vaihtoehtoina yöjuoksu, syrjähyppy, lestinheitto ja katkokävely. Viides puuttuu vielä.
Huulenheitto sopii hyvin tuohon viidenneksi.Mulla olisi vaihtoehtoina yöjuoksu, syrjähyppy, lestinheitto ja katkokävely. Viides puuttuu vielä.
Huulenheitto sopii hyvin tuohon viidenneksi.
Tai nettiuhoaminen.
Siinä sinä olisit melko lahjakkuus, -painu vittuun kommentteinesi =)
Ihmettelen suuresti, minkä takia Michael Phelps ei ole vieläkään jäänyt kiinni doupista. Eihän tämän näköinen kaveri VOI olla puhtailla liikenteessä. Leuan/korvien liikakasvu=jotain se käyttää.
http://blog.centralcoastsmiledesign.com/uploads/MichaelPhelps.jpg (Kuva Phelpsistä nuorena ja nykypäivänä)
vilperi kirjoitti:Kuten kerrankin Ajankohtaisessa kakkosessa opetettiin yksityiskohtaisesti miten eräs lukko murretaan...
Tuskin muuten koskaan moista tapahtuisi, etenkään Montrealissa, mutta kun Brodeur on kaupungin oma poika.Kyllä täytyy jälleen ihmetellä tuota Kanadalaista jääkiekkokulttuuria. Martin Brodeur ja uran voitto nro 551 Montrealissa: http://www.youtube.com/watch?v=RqkOYDwdKoE :Peukku ylös:
Nousi siis Patrik Royn rinnalle maaliavahtien voittotilastossa.
Tuskin muuten koskaan moista tapahtuisi, etenkään Montrealissa, mutta kun Brodeur on kaupungin oma poika.
Aijaa. Luulin kuulleeni, että selostaja mainitse, että Brodeur ei ole ikinä Montrealissa pelannut. Ei me Ilveksen kannattajat ainakaan tapparan pelaajille hurrata. Mutta ehkä sen ymmärtää, kun Montrealista ei tule kuin yksi seura...
Ihmetyttää nämä kovin usein sattuvat tasoristeys onnettomuudet. Jos siellä ei ole puomia ja valoja, niin eikö järki sano kuljettajalle sen vertaa, että katsotaan tuleeko sitä junaa, ennen kuin ylitetään rautatie. Jos ei lähestyvää junaa erota, olisi luultavimmin syytä pistäytyä optikolla!
Itse et ilmeisesti ole koskaan ajatuksissasi tai muuten vain huolimaton? Voisiko olla mahdollista, että ihmisille sattuu virheitä, joskus jopa tyhmiä?Ihmetyttää nämä kovin usein sattuvat tasoristeys onnettomuudet. Jos siellä ei ole puomia ja valoja, niin eikö järki sano kuljettajalle sen vertaa, että katsotaan tuleeko sitä junaa, ennen kuin ylitetään rautatie. Jos ei lähestyvää junaa erota, olisi luultavimmin syytä pistäytyä optikolla!
Jaa, no sinuna välttelisin vartioimattomia tasoristeyksiä.Sitä kutsutaan evoluutioksi. Heikko aines karsitaan nykyään pois juuri tasoristeyksissä.
Saatan olla ajatuksissani, ja jopa huolimatonkin, mutta kyllä mä nyt sentään vielä junan erotan. Vaikka olisi kuinka ajatuksissaan, niin kai sitä sentään herää ennen kiskojen ylitystä huomaamaan, että siinähän jumantsuikka kulkee ehkä juna. Jos auton ratissa on niin ajatuksissaan, että tasoristeysmerkki ei sytytä, niin ehkä olisi parempi tyytyä taksin kyytiin. Tai jos ei sytytä, niin ihan omaa tyhmyyttään sinne junan alle ajaa, siinä on ihan turha omaisten vinkua, ettei ollut selvästi merkitty.Itse et ilmeisesti ole koskaan ajatuksissasi tai muuten vain huolimaton? Voisiko olla mahdollista, että ihmisille sattuu virheitä, joskus jopa tyhmiä?
Mitäs.. seuraavalla kerralla peruukki päähän ja meikit naamalle. Ei natsit enään pysäyttele.
Menox sano Annie Lennox.
Eli mikä vitun talouskriisi? Ainiin ja mikä IT-kupla... Jos ei opi, niin ei opi. Meno helvettiin jos persaus kestää